Page 1 of 1

Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 14:43
by Miksu
Eilen viikkopeleissä tuli todettua, että karttoja ei ilmeisesti ilmesty pelaajille tietyissä tilanteissa.

Testailan tänään tehtävää tehdessäni, että moista ongelmaa ei ollut, kunnes nimesin tehtävän uusiksi ja kopoin tiedotot uuteen tehtäväkansioon, jolloin ensimmäisellä koeponnistuksella huomasin kartan taas hävineen. Toisella koeponnistuksella, se kuitenkin taas latautui onnistuneesti.

Eilisissä peleissä ensimmäisen tanoa tehtävän käynnistyksessä sain jonkinlaisen mission failedin, ja kun JIPpasin servulle uudestaan, niin minulla näkyi kartta. Toisen tehtävän käynnistyksen yhteydessä (ensimäistä kertaa) karttaa taas ei ollut.

Voisikohan näillä oireilla todeta, että se voisi mahdollisesti tapahtua silloin kun tehtävää käännetään binääriksi? Tai jotain sen osia?

Käytin Ahterin tehtävää pohjana Tanoa tehtävässäni ja jokaisessa infor unitin initissä on seuraava pätkä:

Code: Select all

call compile preprocessFileLineNumbers "loadouts\INSkit.sqf";

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 15:38
by Arska
Tehtäviä ei käännetä, pelkästään pakataan (ellei oo apexin myötä muuttunu).

Tuo skripti kutsu tuskin myöskään on syy, on vain perus gear skriptikutsu

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 15:40
by Tikka
Toimiko gear scriptit muuten? Tuliko muut rensselit vai puuttuiko pelkästään kartat?

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 16:55
by Temppa
Vain kartat puuttui joiltain (random). Mun gear skriptis se on ensimmäinen itemi joka spawnataan ukolle.

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 17:53
by Tuntematon
vähän veikkaan että johtuu vain rikkinäisistä modeista

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 19:41
by Miksu
Arska wrote:Tehtäviä ei käännetä, pelkästään pakataan (ellei oo apexin myötä muuttunu).
OK, "compile" sana sitte vaan hämäsi.
Ahteri wrote:Vain kartat puuttui joiltain (random). Mun gear skriptis se on ensimmäinen itemi joka spawnataan ukolle.
Oisko tuohon sitten workaroundiksi joku:

Code: Select all

for "_i" from 1 to 2 do {_unit linkItem "ItemMap";};
...sillä välin kun selviää mikä modi mahtais olla?

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 20:51
by Väyrynen
Itse sain korjattua kun kutsui sen _unit linkItem "ItemMap"; joka "loadoutissa". Tämän jälkeen ei ilmennyt ongelmaa kun testailin.

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 14 Jul 2016, 21:28
by Tuntematon
Ongelma on ihan Arman puolella kun itse en poista karttaa keneltäkään joten en turhaan sitä lisää geari scriptissä. Ja tähän asti ei ole ollut ongelmia.

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 11 Sep 2016, 11:10
by Furrezi
Itselläni on loadout-scripteissä sekä alussa että lopussa karttojen lisäys uniteille. Ei ole ollut ongelmia ainakaan mun tehtävissä tämän lisäyksen jälkeen. Eli jos tehtävistänne puuttuu kartat niin kokeilkaa laittaa loadout-scriptin alkuun ja loppuun _unit linkItem "ItemMap";

Re: Kartan häviäminen Apex päivityksen jälkeen

Posted: 11 Sep 2016, 13:44
by Castor
Väyrynen wrote:Itse sain korjattua kun kutsui sen _unit linkItem "ItemMap"; joka "loadoutissa". Tämän jälkeen ei ilmennyt ongelmaa kun testailin.
Samat tulokset itelläki.