Page 4 of 5

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 30 May 2016, 20:17
by Tuntematon
No siis kuten sanoin. Tämä koskee vain tehtäviä joita pelataan epävirallisissa.

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 05 Jun 2016, 11:09
by Temppa
Voisko joku viisaampi selittää näitä:

afi_jip_enabled = true; // koko systeemi päällä
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?

afi_jip_allowed = true; // jip sallittu
- false == voi jipata koko pelin ajan vai jip on täysin pois päältä?

Etsin vain cooppiin oikeaa yhdistelmää.

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 05 Jun 2016, 22:58
by Temppa
Tällä hetkellä tehtävien spekta vaatii:

Init.sqf:ään:

player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 08 Jun 2016, 20:18
by Temppa
Jipeillä ei toimi spekta. lauantaina toimi?
Team rosterit ei toimi.

Olisko spekta fix tämä:

if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 08 Jun 2016, 23:14
by Temppa
Jipin esto ei muuten toimi enää.

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 11 Jun 2016, 22:48
by Temppa
Ahteri wrote:
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};
Tämä skripti toimii, myös jipit pääsi spektaan.

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 19 Jun 2016, 22:24
by Tuntematon
RHS päivityksen jälkeen niiden savut eivät oikein ole enään yhteensopivia blastcore savu effektin kanssa. Suosittelen että jokainen tehtäväntekijä korvaa tehtävänsä savut vanilla savuilla.

Code: Select all

"SmokeShell"
"SmokeShellYellow"
"SmokeShellRed"
"SmokeShellGreen"
"SmokeShellPurple"
"SmokeShellBlue"
"SmokeShellOrange"
		

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 20 Jun 2016, 07:47
by Temppa
Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 20 Jun 2016, 13:34
by Tuntematon
Ahteri wrote:Ace tekee jotain muutoksia savuihin, ehkä jo seuraavassa päivityksessä mukana:
https://github.com/acemod/ACE3/pull/3940
Joo o. Noh pitänee katsoa miten vaikuttaa. Helpommin me otetaan ace savut pois päältä kuin puukotetaan rhs.


Päivitin myös ohjeisiin tämän hetkisen specta scriptin.

Miten jipin esto. Oliko siinä vikaa vai onko vain huhu puhetta.

Re: Muutoksia tehtävästandardeihin

Posted: 22 Oct 2016, 13:04
by Tuntematon
Tehtävä stadardeihin tulee taas pieni muutos.

Jatkossa tehtävissä ei saa olla näitä juttuja. Niitä ei enään tarvita ja ne aiheuttaa spektoissa ongelmia.

OnPlayerKilled.sqf jonka sisällä seuraava rivi.

Code: Select all

["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
Sekä init.sqf ei tarvitse enään tätä.

Code: Select all

if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};

if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];

};