Safe start
Vanha Safe start
Poista nämä tehtävästä ennen uuden safe startin lisäämistä:
init.sqf
Code: Select all
[] execVM "f\safeStart\f_safeStart.sqf";
Code: Select all
class SafeStart
{
title = "SAFE START";
description = "%1";
iconPicture="\A3\UI_F\data\IGUI\Cfg\Actions\settimer_ca.paa";
duration = 59;
};
class SafeStartMissionStarting
{
title = "SAFE START";
description = "%1";
iconPicture="\A3\UI_F\data\IGUI\Cfg\Actions\settimer_ca.paa";
duration = 5;
};
class f_param_mission_timer
{
title = "Safe Start";
values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15};
texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"};
default = 7;
code = "f_param_mission_timer = %1";
};
Uusi safe startti pitää käynnistää laittamalla init.sqf tämä pätkä:
Code: Select all
[] spawn afi_safestart;
Olisi hyvä että jokaisestä tehtävästä löytyisi vaihtoehdot 0 ja 1 min jotta tehtävien tarkistaminen helpottuu.
Code: Select all
class Params
{
class afi_safeStart_duration
{
title = "SafeStart Timer";
values[] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15};
texts[] = {"Safe Start Off","1","2","3","4","5","6","7","8","9","10","15"};
default = 5;
code = "afi_safeStart_timer = %1";
};
};
Uusi jipin esto -scripti vaatii vain muutamia muutoksia description.ext-tiedostoon
Respawn-asetukset ja AI-asetus pitää muuttaa näin:
Vanha poistettava koodi:
Code: Select all
DisabledAi = 1;
respawn = 3;
respawnDelay = 9999999;
Code: Select all
disabledAI = 0;
respawn = 1;
Lisää nämä init.sqf-tiedostoon
Code: Select all
afi_jip_enabled = true; // koko systeemi päällä
afi_jip_allowed = true; // jip sallittu
afi_jip_time = 300; // jip-aika sekunneissa, safestart tulee automaattisesti ajan päälle aina
Siirrymme CSSA3 spektascriptistä ja alkaa käyttämään ARMA:n omaa End Game -spektaa. Tämä on helpoin muutos korjata:
Poista init.sqf -tiedostosta seuraava rivi:
Code: Select all
[] execVM "CSSA3\init.sqf";
Code: Select all
if (!isNull player) then {
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
if (!isServer && isNull player) then { //JIP
waitUntil {!isNull player};
sleep 5;
player addEventHandler ["killed", {
[] spawn {
sleep 3;
["Initialize", [player, [], true]] call BIS_fnc_EGSpectator;
};
}];
};
Myös editorissa laita seuraavat asetuksen.
Atributes->Multiplayer->Respawn asetus allaolevan kuvan mukaisesti.
[spoiler="näitä ei tarvitse init.sqf / ne eivät toimi tällähetkellä"]
Code: Select all
player addEventHandler ["Killed",{["Initialize", [player]] call BIS_fnc_EGSpectator;}];
player addEventHandler ["Respawn",{["Terminate"] call BIS_fnc_EGSpectator;}];
Specta-slotit
AFI Jipin eston myötä tehtävät tulevat tarvitsemaan muutaman spekta-slotin.
Lisää noin 50 spektaslottia tehtävään näin:
Tämä tehdään laittamalla Virtual Spectator slotteja peliin. (Classname VirtualSpectator_F)
Muista laittaa slottin descriptioniin Spectator.
Laita slotti vähintään Playable.
Allow AI päälle.
Allow Free Camera päälle.
- Kuvat mistä ne löytää.[+] Spoiler
Ryhmän varustus kuvina briiffiin.
Tehtävien geariscripteistä pitää jatkossa löytyä nämä muuttuja. Tällä saadaan briiffisä kaikki ajoneuvot ja laatikot joille ajat tämän scripti.
Tämä tarkoittaa että jos tehtävässä on tietyllä sidellä ajoneuvoja. Pitää niihin ajaa tämä muuttuja sille sidelle.
Code: Select all
//Esimerkiksi gear scriptissä:
_unit setVariable ["AFI_vehicle_gear","west",true]; //näkyy bluforille
//Esimerkiksi editorissa ajoneuvon inittiin:
this setVariable ["AFI_vehicle_gear","east",false]; //näkyy opforille
Code: Select all
if (_unit isKindof "LandVehicle" || _unit isKindof "Air" || _unit isKindOf "Ship" || _unit isKindOf "Static") then
{
_unit setVariable ["AFI_vehicle_gear","west",true];
};
if (_unit isKindOf "thing") then
{
_unit setVariable ["AFI_vehicle_gear","west",true];
};
Tehtäväntekijöillä on aikaa korjata tehtävänsä 30.5 asti. Tämän päivän jälkeen kaikki tehtävät jotka eivät täytä uusia standardeja poistetaan Awatsista.