Testaaja/apua retexture-projektiin

Post Reply
FinnSP
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2016, 12:07

Testaaja/apua retexture-projektiin

Post by FinnSP »

Tervehdys foorumilaiset,

Olen 30-vuotias työssäkäyvä "sunnuntai-pelaaja" Hämeenlinnasta. Taustalta löytyy lähinnä kampanja pelailua aina OFP CWC:stä viimeiseen Armaan, FDF-modit mukaan luettuna.

Sattuneesta syystä Suomeen liittyvät addonit eivät ole yliedustettuina maailmalla ja näin ollen päätin alkaa oman projektin tätä puutetta paikkaamaan. Koska olen ohjelmoinnin jms. suhteen täysin itseoppinut/noob niin päätin aloittaa ihan vaan noiden tekstuurien vaihtamisella.

Tarvitsisinkin nyt apua ukkojen testaamiseen, parantelemiseen ja addonin viimeistelyyn (ainakin bikeyt, MP-käyttö jne...) apua ennen julkaisua. Jos kiinnostusta löytyy niin laitahan viestiä.


Nyt on jotakin tämänkaltaista
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... pid=107410

Pahoittelut, jos tuli väärään paikkaan.
-Niko
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Testaaja/apua retexture-projektiin

Post by Bummeri »

FinnSP wrote:Tervehdys foorumilaiset,

Olen 30-vuotias työssäkäyvä "sunnuntai-pelaaja" Hämeenlinnasta. Taustalta löytyy lähinnä kampanja pelailua aina OFP CWC:stä viimeiseen Armaan, FDF-modit mukaan luettuna.

Sattuneesta syystä Suomeen liittyvät addonit eivät ole yliedustettuina maailmalla ja näin ollen päätin alkaa oman projektin tätä puutetta paikkaamaan. Koska olen ohjelmoinnin jms. suhteen täysin itseoppinut/noob niin päätin aloittaa ihan vaan noiden tekstuurien vaihtamisella.

Tarvitsisinkin nyt apua ukkojen testaamiseen, parantelemiseen ja addonin viimeistelyyn (ainakin bikeyt, MP-käyttö jne...) apua ennen julkaisua. Jos kiinnostusta löytyy niin laitahan viestiä.


Nyt on jotakin tämänkaltaista
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... pid=107410

Pahoittelut, jos tuli väärään paikkaan.
-Niko
Sensijaan että teet itse päällekkäistä työtä, niin ottappa yhteyttä finmodin poikiin täällä threadissa:

Finmod A3
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: Testaaja/apua retexture-projektiin

Post by Saunatyyny »

FinnSP wrote:Tervehdys foorumilaiset,

...
-Niko
Meillä on palaveri tulossa huomenna klo 19:00 armafinlandin teamspeakissa, hyppää mukaan jos kiinostaa panostaa siihen että saadaan suomalaiset ulos.

Tai vedä hihasta täällä foorumeilla tai meidän discord serverillä: https://discord.gg/0mQEgCukrWHdZqco
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
FinnSP
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2016, 12:07

Re: Testaaja/apua retexture-projektiin

Post by FinnSP »

Kiinnostaisipa hyvinkin, mutta tuppaa tuota aikaa olemaan niin säännöllisen epäsäännöllisesti, että en arvaa lähteä lupailemaan mitään. Ja lähitulevaisuudessa aikaa tulee olemaan vielä vähemmän.

Omat ukot tein lähinnä mielenkiinnosta teksturointia kohtaan tai oikeastaan siksi, että niiden uudelleen teksturoiminen kohtuulliselle tasolle ei ihmeitä näyttänyt tutoriaalissa vaativan. Nyt on näin tilapäisratkaisuna omassa käytössä (ainakin toistaiseksi) erkkareita "kansainvälisiin tehtäviin".
kontio
Posts: 18
Joined: 08 Jul 2015, 13:20

Re: Testaaja/apua retexture-projektiin

Post by kontio »

Kyllä kiinnostaisi! Käyn ysi-luokkaa joten ei pitäs hirveesti ajasta olla puutetta. Ja olen itsekki jotaki malleja tehny joskus ,mutta scriptaaminen ei ole vielä niin tuttua ,mutta testaaminen kiinnostaisi kyllä. Kummasti aina nimittäi ne bugit tulee löyettyä iha vahingossa pelissä ku pelissä :D


Ps. Mul on ollu afista bännit( ikään liittyen olin 15-vuotta kun liityin, tällä hetkellä kuitenkin 16)
Post Reply