AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.47)

User avatar
Vekotinko
Posts: 7
Joined: 05 Apr 2016, 10:50
Location: Kerava

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Post by Vekotinko »

Hoxzer wrote:Tämä lanka on täynnä kaiken maailman purkkavirityksiä, joka on aivan järkyttävää. Ongelma tulee korjata AFISync-tasolla, joka onnistuu vain jos ongelmanhaltia suostuu kärsivällisesti selvittämään ongelman juurisyyn kehittäjän kanssa. Minuun voi ottaa yhteyttä Steamissä tai ircissä. Molemmissa nickinä "Hoxzer". Älä ota yhteyttä ellei viikkopeleihin ole yli 5 tuntia aikaa. Vaihtoehtoisesti jos olet kykenevä tekemään itsenäisesti tarvittavan salapoliisityön, voit suoraan tehdä githubbiin bugiraportin.

Edellä mainitun modien latautumiseen liittyvän ongelman korjaamiseen meni alle 30 minuuttia.

Moikka!
Tämähän kuulostaa hyvältä jos AFISynciin voidaan vaikuttaa tällä tasolla.
Joskus tietämättömyys ja kokemattomuus tuottaa tuskaa asioissa mutta hyvä kun on osaajia.

Olisko Hoxzer torstai-ilta hyvä vaikka klo 18 olla yhteydessä sinuun niin sais nää asiat ajantasalle?
Yritinkin tuossa jo Steamin kautta olla yhteydessä sinuun ja jätinkin kaverikutsun.

Kiitos jälleen kommuunille.
User avatar
Vekotinko
Posts: 7
Joined: 05 Apr 2016, 10:50
Location: Kerava

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.33)

Post by Vekotinko »

Hei hei hei!
Ilokseni voin tiedottaa, että AFI syncin kautta kirjautuminen omalta kohdaltani onnistuu hyvin.
Uusi beeta versio 0.33 toimii ja ilmeisesti siellä ollaan korjailtu hienosti asioita.
Tänään sitten testaan itse peleihin asiaa.

Minä kiitän jälleen osaavia.
Nähdään taistelutantereella. :D
User avatar
Fin_Johnny
Posts: 125
Joined: 22 May 2014, 17:20

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.33)

Post by Fin_Johnny »

noin puoli tuntia - tunti ennen pelejä testi käynnistin ja pääsin servulle, ei valittanut mistään. Sitten 10min ennen 19:00 käynnistän ja pääsen servun join kohtaa kunnes seuraavanlaista https://www.dropbox.com/s/nzjzhl5knref0 ... M.JPG?dl=0
User avatar
Fin_Johnny
Posts: 125
Joined: 22 May 2014, 17:20

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.33)

Post by Fin_Johnny »

Fin_Johnny wrote:noin puoli tuntia - tunti ennen pelejä testi käynnistin ja pääsin servulle, ei valittanut mistään. Sitten 10min ennen 19:00 käynnistän ja pääsen servun join kohtaa kunnes seuraavanlaista https://www.dropbox.com/s/nzjzhl5knref0 ... M.JPG?dl=0
Asia korjaantui kiitos hoxzer
StoBe
Posts: 21
Joined: 22 Apr 2015, 20:33

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.34)

Post by StoBe »

Antaa errorin "Addon ʹBornholmʹ requires addon ʹAiA_Plants_e2_dataʹ". OK:ta painettua käynnistää pelin ja menee servulle ja noin 5 sekunnin jälkeen potkii servulta. Apuja?
Hoxzer
Posts: 107
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.34)

Post by Hoxzer »

StoBe wrote:Antaa errorin "Addon ʹBornholmʹ requires addon ʹAiA_Plants_e2_dataʹ". OK:ta painettua käynnistää pelin ja menee servulle ja noin 5 sekunnin jälkeen potkii servulta. Apuja?
Kyseistä ongelmaa kannattaa lähteä selvittämään seuraavalla tavalla.
1) Tarkista että kaikki modit ovat varmasti ready-tilassa AFISyncissä.
2) Avaa oikealta alhaalta Bittorrent Sync. (Kyseinen ohjelma suorittaa varsinaisen tiedostojen latauksen.)
3) Löytyykö listasta "@bornholm_lite"?
4 )Paina nimeä. Latautuuko tiedostot oikeaan sijaintiin?
5) paina Start game.
6) Näkyykö main menussa Bornholm_liteä?
7) Tarkista @bornholm_lite-kansion koko. Sen tulisi olla: 846 MB (887 580 727 bytes)
8) Paina AFISync->settings-->Manual installation and extra file deletion
9) Kokeile liittyä palvelimelle
Arvostaisin jos selittäisit näiden vaiheiden etenemisen yksityiskohtaisesti.
StoBe
Posts: 21
Joined: 22 Apr 2015, 20:33

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.34)

Post by StoBe »

Hoxzer wrote:
StoBe wrote:Antaa errorin "Addon ʹBornholmʹ requires addon ʹAiA_Plants_e2_dataʹ". OK:ta painettua käynnistää pelin ja menee servulle ja noin 5 sekunnin jälkeen potkii servulta. Apuja?
Kyseistä ongelmaa kannattaa lähteä selvittämään seuraavalla tavalla.
1) Tarkista että kaikki modit ovat varmasti ready-tilassa AFISyncissä.
2) Avaa oikealta alhaalta Bittorrent Sync. (Kyseinen ohjelma suorittaa varsinaisen tiedostojen latauksen.)
3) Löytyykö listasta "@bornholm_lite"?
4 )Paina nimeä. Latautuuko tiedostot oikeaan sijaintiin?
5) paina Start game.
6) Näkyykö main menussa Bornholm_liteä?
7) Tarkista @bornholm_lite-kansion koko. Sen tulisi olla: 846 MB (887 580 727 bytes)
8) Paina AFISync->settings-->Manual installation and extra file deletion
9) Kokeile liittyä palvelimelle
Arvostaisin jos selittäisit näiden vaiheiden etenemisen yksityiskohtaisesti.
Kokeilin noita antamisia vaihtoehtoja tuloksetta.

1) Kaikki muut modit paitsi kaksi ovat ready-tilassa: @cz75_nochain_a3 ja @st_nametags puuttuu täppä ja kun ne valitsee niiden perässä lukee "Not in BTSync"
3) Listasta löytyy "@bornholm_lite"
4) Latautuu oikeaan sijaintiin
6) Main menussa näkyy Bornholm_lite
7) Koko täsmää
8) Tehty tuloksetta
9) Tehty tuloksetta

Seuraavaksi vissiin modit uudelleenlataukseen?
Hoxzer
Posts: 107
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.34)

Post by Hoxzer »

StoBe wrote: Kokeilin noita antamisia vaihtoehtoja tuloksetta.

1) Kaikki muut modit paitsi kaksi ovat ready-tilassa: @cz75_nochain_a3 ja @st_nametags puuttuu täppä ja kun ne valitsee niiden perässä lukee "Not in BTSync"
3) Listasta löytyy "@bornholm_lite"
4) Latautuu oikeaan sijaintiin
6) Main menussa näkyy Bornholm_lite
7) Koko täsmää
8) Tehty tuloksetta
9) Tehty tuloksetta

Seuraavaksi vissiin modit uudelleenlataukseen?
Tähän menessä kaksi vaihtoehtoa on käynyt mielessäni.
1) AFISync käynnistää modit väärästä kansiosta. Kansion näkee esimerkiksi Arma 3/afiSyncParameters.txt tiedoston sisällöstä.
2) Bittorrent Sync ei toimi niin kuin pitäisi
Tee bug-report: https://form.jotformeu.com/61187638191361 Erityisesti lokitiedostot kiinnostavat.
Kokeile vielä:
1) Sammuta AFISync, poista @bornholm_lite ja käynnistä AFISync. Toimenpiteen pitäisi ladata bornholm_lite uudelleen.
2) Jos edellinen ei auttanut: Paina Reset Sync ja aktivoi repository uudelleen.
Tämän jälkeen voit vielä kokeilla ladata kaikki modit uudelleen.
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.39)

Post by PeNaX »

Itselläni antoi iltapäivääl erroria kun yritin servule joinata afi_ace3 modista poistinsen ja afisync latasi sen uudestaan mutta kun myöhemmin yritin antoi samaa erroria ja nyt kun poistin käsin kaikki modit afisync ei lataa niitä enään takasin syystä x
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.39)

Post by PeNaX »

PeNaX wrote:Itselläni antoi iltapäivääl erroria kun yritin servule joinata afi_ace3 modista poistinsen ja afisync latasi sen uudestaan mutta kun myöhemmin yritin antoi samaa erroria ja nyt kun poistin käsin kaikki modit afisync ei lataa niitä enään takasin syystä x
Onnistuin lataamaan osan modeista uudestaan sillä että poistin afisyncin ja samaan aikaan poistin myös modikansiot ja latasin afisynckin takaisin. käynnistää arman siihen kohtaan initializing addons jossa tulle ensimmäinen error message jossa lukee ''addon 'afi_nolock_rhs_tow' requires addon 'rhsusf_c_heavyweapons' ''. jonka jälkeen peli on käynnistymäsä kunnes sammuu ja antaa toisen error messagen jossa lukee '' include file z\aceaddons\main\script_mod.hpp not found. '' jonka jälkeen tulee vielä yksi error message jossa lukee '' The exception unknown software exception (0x0000dead) occurred in the application at location 0x0000000075EDAD8 ''.
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
Post Reply