Page 3 of 21

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 11 Feb 2016, 15:29
by JoneKone
Johnson wrote: On pidetty mielessä...
Hyvä homma! Arvelinkin, että sulla/teillä on aika hyvä käsitys siihen mihin suuntaan tää kannattaa viedä. Kai teillä on jotain dokumentaatiota (edes pientä), mitä arvoja on muutettua ja miten toivotte sen vaikuttavan (yritin Githubista hieman katella, mut en osannu/löytänyt).

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 11 Feb 2016, 15:46
by Johnson
JoneKone wrote: Kai teillä on jotain dokumentaatiota (edes pientä), mitä arvoja on muutettua ja miten toivotte sen vaikuttavan (yritin Githubista hieman katella, mut en osannu/löytänyt).
GitHubista näkee suoraan modien sisältämät tiedostot ja tiedostojen sisällön. Jos ei ymmärrä noita conffeja niitä voi hakea bis communitystä. Siellä selitetään enemmän tai vähemmän tarkasti mitä ne tarkoittaa.

Varsinaiset muutosten kuvaukset löydät tämän threadin ekasta postauksesta.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 11 Feb 2016, 16:06
by JoneKone
Johnson wrote: Varsinaiset muutosten kuvaukset löydät tämän threadin ekasta postauksesta.
Joo, niitä oonkin katellut ja hyvä että olette niitä laittaneet! Enemmän juuri noi parametrit mietityttää tosiaan (en ole vielä tutustunut tarkemmin). Eli tosiaan se tieto, että montako flarea tarvitaan vaikutukseen tai mikä on miinan triggeröinti etäisyys jne. Toki testaamalla saa jotain havaintoja aikaiseksi, mutta aina se ei ole ihan selkeätä, että miten jokin juttu toimii/vaikuttaa. Toisaalta, sehän kuuluu armaan että kaikki toimii vähän miten sattuu ja vaihtelee päivästä toiseen. :D

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 14 Feb 2016, 21:08
by Johnson
Päivityksiä 14.02.2016

Changelog:
@afi_improved_aa_missiles
- Muutettu ohjusten smoketrailin kestoa pidemmäksi

@afi_better_shilka
- Poistettu tutka ajajalta ja ampujalta (vain komentaja näkee tutkan)

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 15 Feb 2016, 10:36
by Saunatyyny
Saisko jenkki ajoneuvoista sen tutkan helvettiin? Tarkoitan nyt siis sitä vaakapalkkia hudin yläkulmassa kun esim. bradleyllä huristelee. Tai vaihtoehtoisesti voisko lisätä ryssien uudempaan kalustoon?

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 15 Feb 2016, 10:50
by Johnson
Saunatyyny wrote:Saisko jenkki ajoneuvoista sen tutkan helvettiin? Tarkoitan nyt siis sitä vaakapalkkia hudin yläkulmassa kun esim. bradleyllä huristelee. Tai vaihtoehtoisesti voisko lisätä ryssien uudempaan kalustoon?

Code: Select all

class RHS_M2A2_Base: APC_Tracked_03_base_F {
		radarType = 8;
		LockDetectionSystem = 0;
		IncommingMisslieDetectionSystem = 0;
};
radarType
radarType = [0,1,2,4];
0 = none
1 = tactical display
2 = vehicle radar
4 = air radar
8 = pelkkä kompassi ja suuntima

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 18 Feb 2016, 14:56
by Nummi
1.56 changelogista:

Tweaked: Explosive resistance of aircraft so they can be properly damaged and / or destroyed by HE and HEAT tank shells and launcher rockets on a direct hit (AA ammunition explosive performance was scaled accordingly).

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 22 Feb 2016, 15:07
by Arska
Mitä on uudet addonit? Viitaten repopäivitys threadiin

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 22 Feb 2016, 15:14
by Tikka
Arska wrote:Mitä on uudet addonit? Viitaten repopäivitys threadiin
Confirm start lisää adminille varmistuksen tehtävän aloittamiseen, ei pitäisi tulla enää entteriä painamalla vahinkokäynnistyksiä.
Muut on listattu alkupostauksessa.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 22 Feb 2016, 15:27
by Makela
Tikka wrote:
Arska wrote:Mitä on uudet addonit? Viitaten repopäivitys threadiin
Confirm start lisää adminille varmistuksen tehtävän aloittamiseen, ei pitäisi tulla enää entteriä painamalla vahinkokäynnistyksiä.
Muut on listattu alkupostauksessa.
Mutta koska korjataan se, että tehtävä menee käyntiin adminen discotessa?