Page 18 of 21

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 05:01
by Johnson
aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 10:50
by Tuntematon
Koitin korjata JIPin eston aiheuttaman ongelman että merkit ei tule kun jippaa kesken pelin.

Jipin eston tämänhetkinen ongelma on että pelaajan side muuttuu hetkeksi civilianiksi kun on "tajuton" tilassa. Tämä sitten kusee briiffin ja muut siden valinnat.
swt_markers_a3.7z
(21.84 KiB) Downloaded 294 times

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 14:36
by aapalo
Johnson wrote:
aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.
Miten toimii? Kuinka iso säde jne

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 15:00
by Tuntematon
Johnson wrote:
aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.

ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
On jo.
Miksi ei lue missään?

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 15:04
by Johnson
Tuntematon wrote:
Johnson wrote:
On jo.
Miksi ei lue missään?
indirectHitRange?

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 15:57
by Tuntematon
Johnson wrote:
Tuntematon wrote: Miksi ei lue missään?
indirectHitRange?
Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.

Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 16:44
by Johnson
Tuntematon wrote:
Johnson wrote:
indirectHitRange?
Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.

Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.
Tiedän mitä tarkoitettiin. indirectHitRange jo ajaa samaa asiaa, mitä Aapalo ensimmäisessä ehdotuksessaan kuvasi. Jos olet indirectHitRangen alueella otat vahinkoa riippuen kuinka lähellä olet räjähdystä. Tarpeeksi vahinkoa niin lähtee taju, mutta et kuole.

Image

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 17:50
by Tuntematon
Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 18:18
by Johnson
Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Miksi?

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 03 May 2018, 19:50
by IsaiahCortez
Johnson wrote:
Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Miksi?
Oletko kuullut asiasta painevaikutus. Mutta 10 sekunttia on jo liikaa jos puhutaan 81mm kranaatista. Siinä on niin vähän R-ainetta että paine ei ole hirveästi käsikranaattia isompi. Heittimen kranaatti perustuu nimenomaan sirpalevaikutukseen, eikä painevaikutukseen- 3-5 sekuntiakin on jo erittäin paljon taisteluun vaikuttava tekijä.