Page 15 of 21

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 17 Nov 2017, 13:39
by JoneKone
TugeX wrote:
JoneKone wrote:...
Entä jos mieluummin pilotit lentäis niinkun oikeasti lennetään ja jos lentää hoverissa tai pörrää vihollisen iglapartion päällä niin joutaakin tippua. Kun vehkeet toimii niinkun niiden pitäisi niin sillon on tehtäväntekijän vastuulla määrittää mitä käytetään.
Kopsaan tän tuonne Ilmataktiikat puolelle ja jatketaan keskustelua siellä.

https://armafinland.fi/forum/viewtopic. ... 2&start=20

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 17 Nov 2017, 13:50
by Johnson
Tosiaan 2016 alussahan tehtiin puukotus joka poistaa taikatutkat ja ohjusvaroittimet yleisön toiveesta... Nyt uusien RHS ja ARMA päivitysten vuoksi kyseistä puukotusta ei edes ole ollut repossa kuukausiin. Miksi ne yhtäkkiä nyt ovat " naurettavan OP"? Flarejakin muutettiin tehokkaamaksi, jotta niiden ohjusten väistäminen olisi helpompaa siinä tilanteessa, jos sattuu huomaamaan tulevan ohjuksen visuaalisesti. Ohjuksiin laitettiin myös tätä varten näkyvät savuefektit, jotta ne olisi helpompi havaita. Tikalla taitaa jopa olla video tallessa tilanteesta, jossa savuefektin ansionsta huomaamme ohjuksen ja onnistumme väistämään sen. Itse ottaisin kaikista laitoksista kaikki turhat tutkat ja varoittimet pois, koska niiden avulla pilotit voi lentää kuinka huonosti vain ilman seurauksia.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 17 Nov 2017, 14:59
by Tikka
JoneKone wrote:
Tikka wrote: Ei pitäskään tulla. Joskus 2010? -luvulla Chinookkeihin, Blackhawkeihin ja Apacheihin on asennettu IR ohjuksista varoittavia MWS systeemejä, mutta kuinka laajassa käytössä ne on edes nyt? Suurimpaan osaan tehtäviä ei kuuluisi noihinkaan mitään varoittimia. Brittien laitoksista en tiedä, todennäköisesti ei pitäisi olla missään muussa kuin Apachessa MWS.
Hmmm... ymmärrän realismipointin, ja jos MWS tosiaan on Armassa kuten nyt ja varoittaa heti kun ohjus lähtee niin pilotin ei tarvitse tosiaan kuin spämmäillä flareja vain silloin kun kuuluu varoitusääni jolloinka ei tarvitse hirveästi varoa ohjuksia. Joka taas johtaa siihen, että pilotti voi nolla taulussa lennellä ympyrää AO:n yläpuolella flarenäppäin pohjassa.

Toisaalta AFI pelien ja tehtävien kannalta niin ei olisi silti ehkä ihan väärin jos hekoissa joissa voisi olettaa edes jotain teknologiaa olevan, että edes kuuluisi jotain varoitusääntä laukaisun yhteydessä? En kaipaa sitä punaista palluukkaa siihen tutkaruudulle näyttämään mistä ohjus tulee, mutta jos pilotille edes annetaan jokin mahdollisuus väistämään ohjusta ja pelastamaan alusta niin se olisin tehtävän jatkuvuuden kannalta ihan jees ja pilottien toimilla olisi jotain merkitystä?

Puukottaisin ehkä mielummin niitä flareiden määrää niin ettei niitä voisi spämmiä loputtomiin aina kun ääni kuuluu. Näin pilotti joutuisi miettimään omaa toimintaa tarkemmin, ja tarpeen tullessa pystyisi kuitenkin pari kertaa väistämään ohjusta.
Millekkään varoituksille ei ole tosiaan tehty mitään näissä puukotuksissa, jos tilanne on puukotusten myötä muuttunut se on tapahtunut vahingossa. MWS on tällä hetkellä ilmeisesti vain niissä laitoksissa missä oikeastikkin on, joten olettaisin muutoksen tapahtuneen jossain RHS päivityksessä.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 17 Nov 2017, 15:50
by JoneKone
Tikka wrote:Millekkään varoituksille ei ole tosiaan tehty mitään näissä puukotuksissa, jos tilanne on puukotusten myötä muuttunut se on tapahtunut vahingossa. MWS on tällä hetkellä ilmeisesti vain niissä laitoksissa missä oikeastikkin on, joten olettaisin muutoksen tapahtuneen jossain RHS päivityksessä.
Kuitti, kiitos selvennyksestä.

BAF:in laitoks(i)essa tosiaan vielä on (tai oli eilen vielä ainakin), voinnu hyvin jossain testeissä mennä mallit sekaisin kun zeus niitä spawnaillut josta sitten syntynyt kuva että RHS:n laitoksissa niitä myös olisi tjs. Jets DLC:n myötähän tais myös tulla RHS assetteille vahingossa jotain ominaisuuksia hetkeksi joita sitten on vasaroitu pois.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 05 Dec 2017, 11:03
by Tuntematon

Code: Select all

11:02:12 Warning Message: Embedded skeleton BirdSkeleton in 'a3\animals_f\kestrel\kestrel_f.p3d' has different [ isDiscrete | bones count ] in different p3d files. Skeleton/model 'x\afi\addons\jip\empty.p3d' will probably not work correctly.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 12 Dec 2017, 00:48
by Castor
Mites olis action menuun tai ACE-interactioniin kyky laskea headset(mutettaa radio), Vähän väliä tulee tilanteita että joku hölöttää jotain ihan turhaa radiossa samalla kun alainen kertoo jotain tärkeetä vieressä mutta äänikontrollit on vaan liian hitaita.

Jostain syystä en pystyny laittaa tätä TFRn GitHubiin joten jaan tänne:
Idea[+] Spoiler
Enhancement idea:

Add an action menu option when wearing a radio to put your headset down, this way Radio user can instantly and easily mute/unmute his radio to listen to people around or listen to the surroundings.

Why action menu? because you can mute your all radios quickly and easily without needing to think what to do just to mute the radio, Volume controls are insufficient since I have to do this constantly for a for seconds just to unmute the radio again.

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 12 Dec 2017, 01:14
by Väyrynen
Castor wrote:Mites olis action menuun tai ACE-interactioniin kyky laskea headset(mutettaa radio), Vähän väliä tulee tilanteita että joku hölöttää jotain ihan turhaa radiossa samalla kun alainen kertoo jotain tärkeetä vieressä mutta äänikontrollit on vaan liian hitaita.

Jostain syystä en pystyny laittaa tätä TFRn GitHubiin joten jaan tänne:
Idea[+] Spoiler
Enhancement idea:

Add an action menu option when wearing a radio to put your headset down, this way Radio user can instantly and easily mute/unmute his radio to listen to people around or listen to the surroundings.

Why action menu? because you can mute your all radios quickly and easily without needing to think what to do just to mute the radio, Volume controls are insufficient since I have to do this constantly for a for seconds just to unmute the radio again.
On tulossa TFR:n versiossa 1.0

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 01 Jan 2018, 18:30
by Jak1988
ihmettelen mihin katos iron frontista suomi mapit

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 22 Jan 2018, 16:26
by Tikka
Uusi modi: AFI Hit Effects (Efektit varastettu Blastcoresta)
- Muuttaa ammusten iskeymät näkyvämmiksi
- Modi vaatii toimiakseen high particles- asetuksen, jonka takia high particles on pakollinen. Muilla asetuksilla iskeymät näkyvät erittäin huonosti.
- Toimii kaikissa ammuksissa mitkä periytyy seuraavista classeista:
BulletBase
B_127x33_Ball
B_127x99_Ball
B_127x108_Ball
B_127x108_APDS
B_20mm
B_30mm_AP
B_30mm_APFSDS
Sh_120mm_APFSDS
B_19mm_HE
B_30mm_HE
Gatling_30mm_HE_Plane_CAS_01_F
B_25mm
B_35mm_AA
Sh_120mm_HE

Re: AFI:n sisäiset modit

Posted: 27 Jan 2018, 14:35
by Pjetu
Laitetaan nyt tännekkin varmuuden vuoksi:
kuva[+] Spoiler
Image
edit: siis shilkalla ja sergeillä heittää tämän errorin. Kokeilin A10A 30mm tykkiä ja ei tullut erroria.

Ja tämä tuli kun ammuin maverickilla bemaria kylkeen:
kuva[+] Spoiler
Image