Toi on itseasiassa parempi idea! Taisi jopa olla ACE2ssa aikoinaan, täten sitten pelaaja voi ihan ite päättää huuteleeko sitä apua vai ei, Voin jo kuvitella jarpin paukuttelun kun kukaan ei ole vielä parantanutJoneKone wrote:Esim. tuon vois modata niin, että jos tulee paha osuma niin tietyllä todennäköisyydellä, maassa olevasta hahmosta poistetaan liikuntakyky, mutta jätetään direct auki? Siinä voisi sitten roolipelata jotain avunhuutoja... tai "tuokaa kaljaa!".
AFI:n sisäiset modit
Re: AFI:n sisäiset modit
Re: AFI:n sisäiset modit
Nyt puhuinkin vain esimerkkinä. Esimerkiksi sirpaleesta voi ottaa osumaa ilman että kukaan varmaksi tietää että olet paikassa x. Esimerkiksi naattien heittely aidan tms yli, kuuluu muutama ruumis kopsahdus ja yksi parahdus -> Yksi kaveri on ainakin elossa siellä -> Lisää naatteja perään.Johnson wrote:Nyt puhutaankin tässä modissa siitä, kun sinuun osuu eikä lähelle osumisesta. Etköhän ole jo paljastunut, jos kerran osuman otat? Ja se äänihän kuuluun vain 20m niin eipä se kauhean kauas sinua paljasta, jos satut ottamaan harhaluodin/sirpaleen.
Inhottaa kaikki tälläiset "pakotetut" toimet mitä hahmo tekee mitkä itse jättäisi tekemättä/välttäisi tekemästä tietyissä tilanteissa paljastumisen taikka jonku muun syyn takia. Kyllähän ittellä on tapana huutaa "ai saatana" directiin kun oon ryhmän seurassa ja muhun osuu, mutta jos oon keskellä vihollista ja otan sirpaleen jostakin niin en kyllä ala huutelemaan mitään
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Re: AFI:n sisäiset modit
Tuossa jonekone mainitsi jo siitä että reagointi luodin osumaan tulee viiveellä, mutta tulee kuitenkin.TheTaltsi wrote:...
Reagoinnin tekemättä jättäminen on vähän kuin koittaisit olla oksentamassa kun laatta pursuaa jo hampaiden välistä.
En ole tullut ikinä ammutuksi, mutta tuossa on muutama jotka ON tullut ammutuksi:
http://thoughtcatalog.com/paul-barker/2 ... eels-like/
Stryker125 wrote:...Here is basically what my mind was going though. Minute 1-2: Holy shit I’ve been shot, Ive been fucking shot! HELP ME HELP ME I DON’T WANT TO DIE!(I was trying to scream)
Eli taistelu oli niin lähellä että olisi voinut pelätä paljastavansa paikkansa, epäilempä vaan että kukaan osaa miettiä tollasta, varsinkin kun ekaa kertaa tulee ammutuksi.Stryker125 wrote:I was also sure the guy was going to finish me off and walk up to me and shoot me in the head Later i found out he did actually walk over me but was distracted by others shooting at him...
http://www.cracked.com/personal-experie ... otgun.html
Ton artikkelin kirjoittajan mukaan kipu tulee sekunneissa, kuinka kauan sitten kestääkään yrittää pikaisesti nousta ylös kun on kaatunut.
"I yelped in pain, fell flat on my face" Epäilen ettei hänelläkään ollut mitään aikomusta karjaista ja kaatua naamalleen.
Peliteknisesti en sitten tiedä mikä ratkaisu on paras, kokeilemalla tietää.
Re: AFI:n sisäiset modit
Sama se lisätäänkö tällainen puukotettu modi repoon vai ei niin jotkut tykkää jotkut ei. Lopputulos kuitenkin kaikille on sama. Ja ainoa tapa saada paras haluttu lopputulos on kokeilla.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: AFI:n sisäiset modit
Toinen on tietenkin että odotetaan että ace saa omansa kuntoon.
Re: AFI:n sisäiset modit
Kasa vastauksia ja omia päätelmiä, en jaksa lainailla:
Ei ollut ACE2 kaatumista ja direct, mutta tämä selkeästi paras vaihtoehto. Oon huutanu jo vuosia sen perään, että saatais välimuoto taistelukyvyttömyyden ja tajuttomuuden väliin. Täytynee joskus varmaan itse perehtyä miten tuon tekisi. Kaatumisesta äänen kuuluminen olisi loistava lisä, vaikka tuskin tilanteissa pelaajan korvaan kuuluu melskeen keskellä.
Huuto olisi varmaan AIlle osuman laadun perusteella ihan ok lisä, vähän sama ongelma ettei kiinnosta henk. koht. empiiriset kokeet. Pelillisesti muutoin parempi että pelaaja itse huutaa jos sai osumaa.
Ei ollut ACE2 kaatumista ja direct, mutta tämä selkeästi paras vaihtoehto. Oon huutanu jo vuosia sen perään, että saatais välimuoto taistelukyvyttömyyden ja tajuttomuuden väliin. Täytynee joskus varmaan itse perehtyä miten tuon tekisi. Kaatumisesta äänen kuuluminen olisi loistava lisä, vaikka tuskin tilanteissa pelaajan korvaan kuuluu melskeen keskellä.
Huuto olisi varmaan AIlle osuman laadun perusteella ihan ok lisä, vähän sama ongelma ettei kiinnosta henk. koht. empiiriset kokeet. Pelillisesti muutoin parempi että pelaaja itse huutaa jos sai osumaa.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: AFI:n sisäiset modit
Näitä tarkoitin. Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...Johnson wrote:Tarkoitat hudin taikalaatikoita? Näkyykö ylhäällä vielä tutka siinä? Saa pois helposti.JoneKone wrote:Saisko Comanchesta myös ne tutkalaatikot pois? jos joskus vaikka vahingossa käyttäisi jossain tehtävässä...
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: AFI:n sisäiset modit
Eipä taida olla yhdessäkään tehtävässä? Ainakaan en ole nähnyt. On kyllä to-do listalla heti, kun tulee johonkin tehtävään tai, jos nähdään aiheelliseksi korjata.JoneKone wrote:Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...
Asiasta toiseen:
Enemmän kaipailisin tällä hetkellä inputtia tämän hetkisistä sisäisistä modeista repossa. Varsinkin gamebreaking bugeista, jos niitä on ilmennyt. Lähes kaikki bugit tähän mennessä pelin tai puukotettavan modin omia. Myös rakentavia kehitysehdotuksia otan mielellään vastaan.
Re: AFI:n sisäiset modit
Tässä aloittelevana tehtäväntekijänä niin pysytellyt Vanilla -asseteissa (ei tarvitse pitää kirjaa modibugeista/dokumentaatiota löytyy helpommin jne.) ja olin ajatellut muutaman kopterin tunkea johonkin tehtävään. Eli jos ko. kopterin taikalaatikot joskus poistuvat niin voisin laittaa tehtävään.Johnson wrote:Eipä taida olla yhdessäkään tehtävässä? Ainakaan en ole nähnyt. On kyllä to-do listalla heti, kun tulee johonkin tehtävään tai, jos nähdään aiheelliseksi korjata.JoneKone wrote:Vaikkei Comanchea paljon käytetäkkään, mutta eniveis...
Asiasta toiseen:
Enemmän kaipailisin tällä hetkellä inputtia tämän hetkisistä sisäisistä modeista repossa. Varsinkin gamebreaking bugeista, jos niitä on ilmennyt. Lähes kaikki bugit tähän mennessä pelin tai puukotettavan modin omia. Myös rakentavia kehitysehdotuksia otan mielellään vastaan.
Ite olen tunkenut Tripflareja ja APERS:eja omiin tehtäviini. Perus ACE/Arma bugit huomannut niissä, eli anslanka ei aina toimi/miina katoaa välillä jos sen disarmaa ja laittaa inventoryyn. Muuten ei suurempia murheita ite huomannut.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: AFI:n sisäiset modit
Jonkun täytyis muokata se sweetmarkersin piirtäminen kuntoon, vaikka olisikin maptoolsit pelaajilla. Taitaa olla ACEn puolella ongelma ?
Lisäksi siinä on se jip ongelma, että jos jippaat, niin ei näy merkit, paitsi jos haet lobbysta vauhtia ja tulet takas samaan paikkaan.
Lisäksi siinä on se jip ongelma, että jos jippaat, niin ei näy merkit, paitsi jos haet lobbysta vauhtia ja tulet takas samaan paikkaan.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi