On jo.aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.
ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
AFI:n sisäiset modit
Re: AFI:n sisäiset modit
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: AFI:n sisäiset modit
Koitin korjata JIPin eston aiheuttaman ongelman että merkit ei tule kun jippaa kesken pelin.
Jipin eston tämänhetkinen ongelma on että pelaajan side muuttuu hetkeksi civilianiksi kun on "tajuton" tilassa. Tämä sitten kusee briiffin ja muut siden valinnat.
Jipin eston tämänhetkinen ongelma on että pelaajan side muuttuu hetkeksi civilianiksi kun on "tajuton" tilassa. Tämä sitten kusee briiffin ja muut siden valinnat.
Re: AFI:n sisäiset modit
Miten toimii? Kuinka iso säde jneJohnson wrote:On jo.aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.
ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: AFI:n sisäiset modit
Miksi ei lue missään?Johnson wrote:On jo.aapalo wrote:Mortareihin olisi kiva saada painevaikutus: jos kranaatti osuu tarpeeksi lähelle (esim 10m asti), menee taistelijalta taju hetkeksi ja/tai raajoja keltaiselle.
ACEn stun grenade(i)ssa tuollainen vaikutus on, joten niistä saanee apinoitua
Re: AFI:n sisäiset modit
indirectHitRange?Tuntematon wrote:Miksi ei lue missään?Johnson wrote:
On jo.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: AFI:n sisäiset modit
Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.Johnson wrote:indirectHitRange?Tuntematon wrote: Miksi ei lue missään?
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.
Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.
Re: AFI:n sisäiset modit
Tiedän mitä tarkoitettiin. indirectHitRange jo ajaa samaa asiaa, mitä Aapalo ensimmäisessä ehdotuksessaan kuvasi. Jos olet indirectHitRangen alueella otat vahinkoa riippuen kuinka lähellä olet räjähdystä. Tarpeeksi vahinkoa niin lähtee taju, mutta et kuole.Tuntematon wrote:Aaplo siis tarkoitti että olisi joku tietty säde jolloin pelaaja menisi aina tajuttomaksi. Ilman että aiheuttaa siis vahinkoa.Johnson wrote:
indirectHitRange?
Ace Stungranaatissa on tälläinen ominaisuus ja se olisi hyvä myös mortariin.
Kun mitä itse ymmärätny niin indirectHitRange on vanillan oma systeemi aiheuttaa vahinkoa räjähdyksistä pelaajille.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: AFI:n sisäiset modit
Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
Re: AFI:n sisäiset modit
Miksi?Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
-
- Posts: 340
- Joined: 29 Jul 2013, 00:09
- Location: Keskimmäinen sormi
Re: AFI:n sisäiset modit
Oletko kuullut asiasta painevaikutus. Mutta 10 sekunttia on jo liikaa jos puhutaan 81mm kranaatista. Siinä on niin vähän R-ainetta että paine ei ole hirveästi käsikranaattia isompi. Heittimen kranaatti perustuu nimenomaan sirpalevaikutukseen, eikä painevaikutukseen- 3-5 sekuntiakin on jo erittäin paljon taisteluun vaikuttava tekijä.Johnson wrote:Miksi?Tuntematon wrote:Juu ja tuon lisäksi olisi tarkoitus saada vielä systeemi joka laittaa pelaajan tajuttomaksi isommalta alueelta kuin indirecthit tekee vahinkoa. Esim 15m säteellä kaikilta lähtee taju (riippumatta siitä ottaako vahinkoa) ja olisi poissa tyyliin 10-30s jonka jälkeen tulee takaisin tajuihin.
“If you don’t have enough artillery, quit.”
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."