Arma Finland Bootcamp II

aapalo
Posts: 66
Joined: 30 Sep 2015, 23:32

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by aapalo »

AA-radalla koptereiden spawnaus rikki: vain yksi kopteri spawnaa ja rata pitää aina putsata erikseen ennen seuraavan kopterin kutsumista.

Yksi kopteri kerrallaan taitaisi riittää muutenkin, ja olisi kiva saada pidempi matka nopeampaa sivuttaisliikettä jotta ennakon ottamista voi treenata paremmin.


Edit:

RPG-7:n kanssa oli myös ongelmia:
- tähtäimestä puuttuu kirjaimet
- VL puuttuu numerot (tähtäimen oikea reuna)
- OG jää reippaasti lyhyeksi (pitää tähdätä noin 1km jotta osuu 250m)
- tandem/thermo puuttuu etäisyysviivat kokonaan

Editorissa testattuna ainakin tähtäimen suhteen kaikki oli kunnossa, OG:tä en testannut
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Tuntematon »

Kuulin huhua että Bootcamp on tällähetkellä vähän jätetty heitteille sen tekijän toimesta Ei vittu mikä kusipää. Ja ajattelin että nyt olisi hyvä hetki aloittaa sen elvytys projekti.

Eli aion aloittaa puhtaalta pöydältä sen korjaamisen. Tämä siksi että nykyinen on niin purkkaa että en edes itse enään tiedä mitä olen ajatellut kun sen olen tehnyt.

Minulla on muutama kysymys joihin toivon vastauksia.
  • Kartta? Itse mietin Altis tai Tanoa. (En halua karttaa joka vaatii jotain modeja esim. CUP)
  • Mitä rasteja sinne nyt halutaan? (nykyisessä on paljon rasteja mutta käyttääkö kukaan niitä oikeasti?)
  • Mitä sen rastin pitää sisältää?
  • Oletko valmis auttamaan suunnittelemaan tätä rastia?
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Anssi »

Sinne voisi tehdä ampumaradan, jossa voisi ampua niin lähellä kuin kauaskin, joten yhdistäisi tarkka-ammunta ja perus ampumaradan. Voin auttaa tai jopa tehdä sen.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by TheTaltsi »

Mun mielestä on hyviä ne rastit mitä on, mitä nyt vaunu heko ja it rasteja käyttäny, epis rasti on vähän meh, sitä voitas miettiä. Chernarus tai muu metsä kartta ois mun mielestä kivempi
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Tuntematon »

TheTaltsi wrote:Mun mielestä on hyviä ne rastit mitä on, mitä nyt vaunu heko ja it rasteja käyttäny, epis rasti on vähän meh, sitä voitas miettiä. Chernarus tai muu metsä kartta ois mun mielestä kivempi
En mielelläni käyttäissi cup karttaa. Mitä vähemmän modi riippuvaisuuksia. Sitä vähemmän voi mennä rikki.

Epis rasti on jäänyt oman taidon puutteksi huonoksi. Olen sitä koittanut parannella aina sitä mukaan kun saanut pieniä vinkin jyviä anottua.
Otan vastaan kaikki ehdotukset ja jos haluaa niin joku osaava saa vaikka suunnitella sen kokonaan.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by JoneKone »

Huomattiin JJ -koulutuksessa, että oppilailla ei ollu mahdollisuus copy-pasteta sweet markkers markkereitaan (kouluttajalla kylläkin). Jos sen saa fixattua jotenkin helposti niin auttaisi JJ-koulutuksissa. Jos ei niin pärjätään kyllä ilmankin vaikka tarkoittaa hieman enemmän säätöä karttaharjoitteissa.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Konzig
Posts: 416
Joined: 08 Jan 2014, 07:57

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Konzig »

JoneKone wrote:Huomattiin JJ -koulutuksessa, että oppilailla ei ollu mahdollisuus copy-pasteta sweet markkers markkereitaan (kouluttajalla kylläkin). Jos sen saa fixattua jotenkin helposti niin auttaisi JJ-koulutuksissa. Jos ei niin pärjätään kyllä ilmankin vaikka tarkoittaa hieman enemmän säätöä karttaharjoitteissa.
Eikö siinä ole kysymys pelaajan rank:istä? Eikö sweet markkerissa normaalistikin vain johtajat (rj ylöspäin?) voi laittaa sidelle merkkejä? Auttaako jos oppilaiden rankkia nostaa?
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Tuntematon »

Konzig wrote:
JoneKone wrote:Huomattiin JJ -koulutuksessa, että oppilailla ei ollu mahdollisuus copy-pasteta sweet markkers markkereitaan (kouluttajalla kylläkin). Jos sen saa fixattua jotenkin helposti niin auttaisi JJ-koulutuksissa. Jos ei niin pärjätään kyllä ilmankin vaikka tarkoittaa hieman enemmän säätöä karttaharjoitteissa.
Eikö siinä ole kysymys pelaajan rank:istä? Eikö sweet markkerissa normaalistikin vain johtajat (rj ylöspäin?) voi laittaa sidelle merkkejä? Auttaako jos oppilaiden rankkia nostaa?
Huomasin yhdessä viikkopeleissä etten voinut kopioida karttaa. Luulin että se on otettu sitten pois. No näköjään on joku typerä idea että vaatii tietyn rankin.

Onko toi ace ominaisuus että voi kopioida kartan?
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Cpl Honkonen »

Armaholic sweet marker wrote:Settings:
To change settings press "gear" icon
You can configure the marker slots in the main settings.
You can configure the interface parts and load the saved markers in advanced settings. This function is limited to squad leaders only by default. Loading limit: 750 markers at a time. Saving is available to all. Saving too many markers to you profile is unadvised (>1000) and can lead to glitches and crashes. In this cases, use the Fast Load option.
http://www.armaholic.com/page.php?id=27012

Eli sitä voi säätää (servurilta?) jotenkin.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Arma Finland Bootcamp II

Post by Tuntematon »

Cpl Honkonen wrote:
Armaholic sweet marker wrote:Settings:
To change settings press "gear" icon
You can configure the marker slots in the main settings.
You can configure the interface parts and load the saved markers in advanced settings. This function is limited to squad leaders only by default. Loading limit: 750 markers at a time. Saving is available to all. Saving too many markers to you profile is unadvised (>1000) and can lead to glitches and crashes. In this cases, use the Fast Load option.
http://www.armaholic.com/page.php?id=27012

Eli sitä voi säätää (servurilta?) jotenkin.
Mutta entä kartan kopiointi?

Tossa on vaan ne merkkien tallentaminen
Post Reply