Page 61 of 180

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 00:52
by Keneraali
[MELB] Mission Enhanced LittleBird!!!

Linkki: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ittle-Bird

Miksi? No miksi ei ;)

Mitä sisältää:
AH-6M-M: GAU19/M260 (.50cal + 7 rakettia)
AH-6M-L: M134x2/M260x2 (2x minigun + 14 rakettia)
H-6M: Stripped MELB (Kuljetusmalli ilman sivupenkkejä, pilotit +2?)
MH-6M: Benches, 6 passengers (Perus kuljetusmalli)

"GAU, VITUN 19!!!" Äänet ei toimi tällä hetkellä, 1.46 rikkoi.
Image

Suunnitteilla olevaa aseistusta:
-DGAR (with a more current model is in the works)
-Hellfires/M299

Ominaisuuksia:
Current:
-Benches (6 man)
-FLIR(model is WIP)
-IR Jammer

Planned:
-Benches with extra fuel tanks
-Extra Internal Fueltank (Variants)
-Ropes


Itseni ottamia kuvia:https://www.dropbox.com/sh/eg6nd1ctwsrm ... 9es0a?dl=0


Tämänhetkisiä ongelmia:
- Advanced Flight Model is not functional
- Tail Rotor Anim
- Tail Rotor Blur
- M134 gun is a placeholder
- M134 Gun Animation
- Weapon Sounds
- Rocket Aiming Point
- When using NVGs the airspeed indicator and the VVI are way to bright to read properly, same for the attitude indicator


Omat mietteet lentelystä:
- Näkyvyyttä ei hirveästi paremmaksi saa, kuten kuvista näkyy on melkoisesti parempi kuin vanilla.
- Ehdottomat plussat Co-pilotin FLIR:stä, hyvä zoomi, yönäkö sekä lämpö. Kuvissa myös lämpö päällä samasta kohdasta 0 zoomilla, ei maailman paras lämpökamera, mielestäni hyvä.
- Miniguneilla hidas ja nopea tulinopeus, raketeilla single, 2x, 4x, vaihtoehdot. Rakettien ammusmäärät (7 tai 14) järkevämmät TVT:tä varten, + saadaan rikottua toimintaa kun/jos kopteri joutuu lähtemään ammuksia hakemaan, jos mahdollista.
- Ketterä, kiihtyy ja liikkuu hyvin alle 100km/h vauhdeissa. 100-200Km/h kiihtyy hitaammin kuin vanilla. Erittäin tutulta tuntui lentää (A2+ACE), vanillan jäykkyys unohtui hetkessä. Onko sitten liian ketterä, mene ja tiedä? Varmasti muuttu vielä.
- Tuntui heikommalta laskeutuessa kuin vanilla, ei ongelmaa kun osaa lentää.
- Kaikki aseiden äänet kaipaa parannuksia ja niitä on kai tulossa, vanilla ääni ja se gau ei toimi. Mutta kopterin moottorin ja lapojen äänet on kyllä hyvät.

Onhan tämä nyt aivan must vanilla vehkeiden tilalle, kuitenkin UH-60, CH-47, sun muutkin käytössä.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 01:00
by Tuntematon
Tää vois olla ihan mielenkiintonen kuhan tää tukis ACEsea
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... osal-suite

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 01:24
by Nummi
Ehdottomasti enhanced littlebirdin lisäämisen kannalla, pitäisi vaan löytää mieluusti useiden eri osapuolien erikoisjoukkoja tarjoava modi että niille pikkulinnuille olisi käyttöä!

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 02:44
by Bummeri
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... rmed-Tanoa!

Jaaa, kuulin huhua että se arma 3 lisäri otetaan heit käyttöön kun julkaistaan ?

Image

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 12:11
by Bummeri
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... core-A3-R1

Blastcore päivittyi kauhean draaman saattelemana. Se on eri nimellä kulkeva. Pitäisi varmaan laittaa repoon se.

EDIT: Jaa siellä on servekey taas rikki.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 14:54
by madreizka
Uusi terraini näyttää mielenkiintoiselta.
Jännä nähdä kuinka bugiset ne collision geot on noissa puissa. Että onko turha kuvitella ampuvansa niitten takaa ketään.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 15:08
by Trade
Viidakkosotaa!
Image
Image
Image

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 15:14
by Nummi
BI y u no maek rivers. Me so sad...

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 13 Jun 2015, 16:09
by madreizka
Nummi wrote:BI y u no maek rivers. Me so sad...
Mää epäilen että ne vaan toimii vähän kehnosti A3, plus AI:n pitäisi osaa ajaa siltojen yli = älä tee jokia, problem solved :mrgreen:

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 14 Jun 2015, 12:09
by JP-9000
Tuo uusi kartta näyttää kyllä aika siistiltä. Saa nähdä kuinka pilalle se hinnoitellaan...