Esittele itsesi -topic

User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: Esittele itsesi -topic

Post by madreizka »

Tarmo wrote:Mukavata on TOISTAISEKSI ollut, jatkukoon niin.
Kiitosta ja TISSIT!
Mukava kuulla, ei muutakuin nähdään taistelukentillä!

(eikös meillä joku tarmo jo aikoinaan pelannutkin, kaks tarmoa afissa? :mrgreen: )
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Tonto- »

Ei kyllä tämä on sama Tarmo. :mrgreen:
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: Esittele itsesi -topic

Post by puretus »

Tarmo wrote:Olen vuosimallia 1981, nyt siis 34v. Asepalvelukseni suoritin PKarPr:n riveissä II/00 -saapumisryhmässä. Aselajina oli sissi ja siihen päälle radistin pesti. Eli Sirad AUK tuli titattua. Menisin takaisin, jos ottasivat. Oli mukavata ja tuli paljon kavereita.
Arvostan.

Terveisin, nimim. Tiedutelumies II/99 KarPR TiedK.
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Tarmo »

Tonto- wrote:Ei kyllä tämä on sama Tarmo. :mrgreen:
Juu, kevättalvella tulin remmiin. Pari kuukautta pidin taukoa, kun ei kone pyörittänyt kunnolla. Meni maku koko touhusta, tökki kuin Michael J. Foxilla.
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
Tarmo
Posts: 289
Joined: 22 Jan 2015, 22:22
Location: Joensuu
Contact:

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Tarmo »

puretus wrote:
Tarmo wrote:Olen vuosimallia 1981, nyt siis 34v. Asepalvelukseni suoritin PKarPr:n riveissä II/00 -saapumisryhmässä. Aselajina oli sissi ja siihen päälle radistin pesti. Eli Sirad AUK tuli titattua. Menisin takaisin, jos ottasivat. Oli mukavata ja tuli paljon kavereita.
Arvostan.

Terveisin, nimim. Tiedutelumies II/99 KarPR TiedK.
Tito, Suhonen, Torvinen ja muut <3
- Asus GTX1080Ti FE, 11GB
- Intel Haswell i7-4790K
- Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR3 1866MHz
- Z97-A-CORATOR
- NaturalPoint Head Tracker, TrackIR
- Asus PG279AQ

Image
User avatar
Heikkinen
Posts: 105
Joined: 20 Jan 2015, 21:21

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Heikkinen »

Aleksi Heikkinen Kuopiosta terve toimin Koulutustiimissä AFIssa ja AFista olen tykännyt paljon (Emäntä ei niinkään :lol: ) 94 syntynyt kävin intin heti kun pystyin eli erässä 213 Kainuun Prikassa HuoltoKomppaniaan määritettiin minun lahjakkuudet mutta huollonsininen liekki palaa yhä! Sotilasarvo Korpraali ja sain Kuopion parhaimman taistelian stipendin ja palvelin suurimman osan palvelus ajastani ryhmänjohtajana se ehkä selittää ylentymiseni :) Aion opettaa uusia AFIlaisia nyt ja jatkossa. SPorttiset uudet ottakee yhteyttä.
Image
Jaska
Posts: 8
Joined: 13 Dec 2014, 23:57

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Jaska »

No se on Jaakko Kuopiosta moi! Intti Kontiorannassa 2/11 sisältäen 98 päivää Haminassa. Mun intti-aikana olin porukassa jossa testailtiin uutta taistelutapaa. Sotilasarvo Vänrikki ja kertailemassakin on käyty. Oon siis sen suhteen valmis konsultoimaan mitä tulee Afin taktiikoihin ja tehtäviin joissa tarkoitus olisi telmiä TST2015-tyylillä.

Armaa on tullut pelailtua Flashpoint-ajoista saakka ja Afin matseissa tässä nyt pari vuotta enemmän ja vähemmän säännöllisesti.
IsaiahCortez
Posts: 340
Joined: 29 Jul 2013, 00:09
Location: Keskimmäinen sormi

Re: Esittele itsesi -topic

Post by IsaiahCortez »

Nojoo, Päivitetääs tätäkin omalta osalta. Cortezi 21V Jyväskylästä. Intti tullut käytyä 1/14 erässä ja Tulenjohtajaksi kouluttauduttua (Tästä syystä nurisen epiksestä. Aina.) Ollut mukana AFI:n alkuajoista lähtien kun oli vielä Olut pystyssä, nyt intin jälkeen alkanut toiminaan koulutusporukassa aktiivisemmin ja väännettyä kättä joka asiasta. Tykkää johtaa ja kommentoida muiden johtamista. Ei osaa enää pelata miehistö rooleja :oops:
“If you don’t have enough artillery, quit.”
– General Richard Cavasos
"Kylmä, nälkä ja väsymys ovat siviilin harhaluuloja, sotilas tuntee puutetta ainoastaan ampumatarvikkeista."
User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Cpl Honkonen »

Mun vuoro

Alikersantti minä, tätä nykyä Iisalmelainen, entinen turkutampereseutulainen. Kaipr II/14 tykistörykmentti. Aliupseerikurssi tykistössä, kevyt tulipatteri, eli 122 H 63 ja 130 K 54 koulutettu. Johtajakaudella erikoiskursseja aseseppä (käynyt läpi lähes kaikkki aseet mitä pv käyttää, erikoisnamu oli mun kohdalla 8,6 TKIV 2000), 12,7 ITKK 96 ampuja sekä 155 K 98 KSE kurssi, meitä pääsi tohon 3 alikessua. J-kaudella huoltojaoksessa, toimin asesepän roolissa, jaosvastaavana ammusjaossa/evakossa. Intin loppupuolella Oulussa lippuparaatissa ja Nurmeksessa 155 K 98 näytteilleasettaja/esittelijä, löytyy siirtoluvat kyseiseen laitokseen. Muutenkin tuntuu siltä että olin aina niissä oikeissa kse hommissa. Yleisesti pidin intistä tosi paljon ja viimenen viikko oli paskaa koska sinne meni viimestä kertaa. Voin sanoa että oli parasta aikaa mitä on ollu. Jos ei vielä inttiä ole käynyt niin suosittelen menemään pitkän kautta, pirusti hyviä muistoja yms. Miinukset armeijassa oli sotku -> vei kaikki rahat :D ja itellä nuo varusteet ei natsannu.

Vielä pieni mainospätkä, 130 K 54 KaiPr Pston 1 Tptri 2x isku


Mikä on patteri? Paristo? Lämpöradiaattori? Mitä eroa: patruuna, panos, ammus?
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Post Reply