Nämä kaksi yhdistettynä aikarajaan ja maastoon, joka kannustaa pysymään tiellä jotta aikamääreeseen ehditään. Lisäksi fokus tulisi olla jossain muussa kuin koko kolonnan lahtaamisessa, esim. sissit haluavat kaapata huoltokuljetuksesta ammusrekan.Anssi wrote: 2. Useampi eri reitti kohteeseen, reitit ei kuitenkaan liian kaukana toisistaan
3. Usea kohde, johon tulee viedä tavaraa.
Arma 3 Viikkopelit Keskiviikko 20.01.2016
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
AFI:ssa kannattaa harvoin ottaa näin paljon kierroksia yhdestä pieleen menneestä tehtävästä. Niin kauan kun tehtävänteko on täysin avointa ja hierarkiat sekä organisaatiot jatkuvasti vaihtuvat, niin tehtävien ja pelien laatu tulee vaihtelemaan. Yleensä jopa niin, että per yksi hyvä peli on kaksi heikompaa (omiin kokemuksiini perustuen). En ehkä lähtisi myös kovin kevyesti nimittelemään ketään täällä huonosti menneen tehtävän takia (edes suluissa).menos wrote: Edelleen, pitääkö tästä yhteisöstä tehdä kankea, sääntöjen täyttämä viidakko rangaistus menettelyineen vai olisiko kuitenkin paljon fiksumpaa toimia kaikissa tilanteissa herrrasmiesmäisesti ja muita pelaajia kunnioittavasti, oli rooli mitkä tahansa? Kysyn vain.
Kannattanee ehkä miettiä omaa asennoitumista siihen, että Armassa välillä asiat ei menekkään niinkuin oli toivottu.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
Anssi wrote:Kolonnatehtävät eivät toimi teeveeteessä, jos kolonnalle on merkitty tietty reitti.
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
Tästä threadista on herrasmiesmäisyys kadonnut jo 4 sivua sitten. Jos jollekin pelaajista tuli yllätyksenä että TVT:ssä aina silloin tällöin joku osapuolista pelaa voittaakseen, herätys. Kaikki valinnat jotka tehtävässä tein, on tehty karttatiedustelun pohjalta, se miten tehtävä on pelattu edellisellä kerralla ei kiinnosta minua pätkääkään. Myönnettäköön että tehtävässä oli hieman poikkeuksia indforin ja bluforin brieffeissä, mutta tommosista asioista ei todellakaan kannata repiä pelihousujaan.
Jos jollain yhteisön jäsenillä on minulle henkilökohtaista palautetta, otan sen mieluusti henkilökohtaisesti enkä retostele asiaa foorumilla. Koittakaahan nyt ihmiset vähän käyttäytyä.
Jos jollain yhteisön jäsenillä on minulle henkilökohtaista palautetta, otan sen mieluusti henkilökohtaisesti enkä retostele asiaa foorumilla. Koittakaahan nyt ihmiset vähän käyttäytyä.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
4 sivua vakavaa keskustelua jolla ollaan paikkailtu toisiltamme aukkoja miten kävi peleissä ja heitelty ajatuksia miten tehtävät meni/miten pitäisi mennä ja miten kehittää.
Minäkään en ymmärrä miten "USAn on pysyttävä tiellä" on tulkinnan varainen, minusta se on aika yksiselitteinen, joo se ei kuulosta järkevältä jos tehtävä olisi A/D mutta ei tainnut tehtävä sellanen olla.
Eiköhän tämäkin asia ole loppuun kaluttu, jos kolonna tehtävistä tahdotte jatkaa niin kannattaa varmasti aloittaa uusi lanka, uskoisin että siellä tulee mielenkiintoisia ideoita miten tehdä sellainen!
Minäkään en ymmärrä miten "USAn on pysyttävä tiellä" on tulkinnan varainen, minusta se on aika yksiselitteinen, joo se ei kuulosta järkevältä jos tehtävä olisi A/D mutta ei tainnut tehtävä sellanen olla.
Eiköhän tämäkin asia ole loppuun kaluttu, jos kolonna tehtävistä tahdotte jatkaa niin kannattaa varmasti aloittaa uusi lanka, uskoisin että siellä tulee mielenkiintoisia ideoita miten tehdä sellainen!
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
En edelleenkään ymmärrä, miten säännöt:
"player createDiaryRecord ["Diary",["Tehtävä","
<br/>-Kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä <u><marker name='kohde1'>Hylättyyn tukikohtaan</marker></u> ja kuljettaa mahdollisimman monta banaani rekkaa perille.
"]];
player createDiaryRecord ["Diary",["Tilanne","
<br/>Meidän tehtävänä on kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä pitkin kohteeseen ja toimittaan banaanit.
"]];
Voidaan tulkita, kuten ne eilen tulkittiin? Miten tie voi olla 300-1300m leveä? Eli onko jatkossa sääntöjen sanamuodon ulkopuolinen tulkinta täysin sallittua? Siitä tässä on kysymys.
"player createDiaryRecord ["Diary",["Tehtävä","
<br/>-Kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä <u><marker name='kohde1'>Hylättyyn tukikohtaan</marker></u> ja kuljettaa mahdollisimman monta banaani rekkaa perille.
"]];
player createDiaryRecord ["Diary",["Tilanne","
<br/>Meidän tehtävänä on kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä pitkin kohteeseen ja toimittaan banaanit.
"]];
Voidaan tulkita, kuten ne eilen tulkittiin? Miten tie voi olla 300-1300m leveä? Eli onko jatkossa sääntöjen sanamuodon ulkopuolinen tulkinta täysin sallittua? Siitä tässä on kysymys.
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
<br/>-USA ei saa poistua tukikohdasta ennen safestartin loppumista missään nimessä!
<br/>
<br/>-USA pitää seurata sinisillä palloilla merkattua reittiä.
<br/>
<br/>-Alueella on siviilejä. Älkää vahingoittako heitä tai heidän omaisuuttaa. Tarvitsemme heidän luottamuksen.
Tälleen luki. Mielestäni tehtiin noin.
<br/>
<br/>-USA pitää seurata sinisillä palloilla merkattua reittiä.
<br/>
<br/>-Alueella on siviilejä. Älkää vahingoittako heitä tai heidän omaisuuttaa. Tarvitsemme heidän luottamuksen.
Tälleen luki. Mielestäni tehtiin noin.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
Kulkea palloilla merkattua reittiä pitkin != ajaa uralla. Etsä helvetti voi pakottaa jotain saatanan possujonoa. Briiffi epäselvä joo, mut tosta herneen nenään vetäminen on ihan absurdia. Ja ne vaunut: joo on varmasti paskamaista kun on tollane tulivoima mahdottomissa asemissa, mut se ei ole sääntörikkomus käyttää asioita parhaalla mahdollisella tavalla, ellei sitä kielletä. Vaunujen tehtvä kun olikin turvata saattueen liikettä, ja saattue liikkui reittiä pitkin. Ts. vaunut eivät ajaneet omia reittejään kohteelle eikä Blufor==vaunutmenos wrote:En edelleenkään ymmärrä, miten säännöt:
"player createDiaryRecord ["Diary",["Tehtävä","
<br/>-Kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä <u><marker name='kohde1'>Hylättyyn tukikohtaan</marker></u> ja kuljettaa mahdollisimman monta banaani rekkaa perille.
"]];
player createDiaryRecord ["Diary",["Tilanne","
<br/>Meidän tehtävänä on kulkea sinisillä palloilla merkattua tietä pitkin kohteeseen ja toimittaan banaanit.
"]];
Voidaan tulkita, kuten ne eilen tulkittiin? Miten tie voi olla 300-1300m leveä? Eli onko jatkossa sääntöjen sanamuodon ulkopuolinen tulkinta täysin sallittua? Siitä tässä on kysymys.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
On hienoa, että välitätte meidän peleistä ja niiden laadusta paljon. Omistautuminen ja välittäminen näkyy siinä kuinka tunteella porukka täällä on kirjoitellut palautetta.
Tämä ei kuitenkaan ole tekosyy tahalliselle pahan ilmapiirin luomiselle. Asiat voi esittää aina kohteliaasti ja ystävällisessä hengessä. Keskusteluun osallistuneet, voitte tulevaisuudessa pyrkiä enemmän sellaiseen käytökseen mitä yhteisön säännöissä pelaajilta vaaditaan. Kaikissa tilanteissa. Vitutus huonosti menneestä tehtävästä ei oikeuta rikkomaan yhteisön ilmapiiriä koskevia sääntöjä.
Turhautuminen on ymmärrettävää mutta sen ilmaiseminen aggressiivisesti ei ole. Muille: turhautuneeseen kommentiin provosoivasti vastaaminen ei ainakaan auta asiaa.
Tämä ei kuitenkaan ole tekosyy tahalliselle pahan ilmapiirin luomiselle. Asiat voi esittää aina kohteliaasti ja ystävällisessä hengessä. Keskusteluun osallistuneet, voitte tulevaisuudessa pyrkiä enemmän sellaiseen käytökseen mitä yhteisön säännöissä pelaajilta vaaditaan. Kaikissa tilanteissa. Vitutus huonosti menneestä tehtävästä ei oikeuta rikkomaan yhteisön ilmapiiriä koskevia sääntöjä.
Turhautuminen on ymmärrettävää mutta sen ilmaiseminen aggressiivisesti ei ole. Muille: turhautuneeseen kommentiin provosoivasti vastaaminen ei ainakaan auta asiaa.
e: en aio jäädyttää keskustelua tästä aiheesta, mutta tästä viestistä eteenpäin alan jaella vähän varoituksia selvästi provosoivasta ja aggressiivisesta viestittelystä.Käyttäytyminen. Ole kohtelias, ystävällinen ja ota muut huomioon. Oli kysymys voip-keskustelusta tai viestiketjusta keskustelupalstalla, ilmaise asiasi ja mielipiteesi kohteliaasti. Ilmapiiri jonka luot, vaikuttaa koko yhteisön ilmapiiriin. Huumori on tärkeä osa pelitapahtumia, mutta kaikenlainen pelleily, kuten huvikseen ammuskelu, kranaattien tai räjähteiden turha käyttö sekä ajoneuvojen tai viestivälineiden väärinkäyttö johtavat siihen, että pelitapahtuma ja -kokemus kärsii.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: Arma 3 Viikkopelit 20.01.2016
Tee Cooppi jossa on aivan vitun epätarkka AI. Tuohan on sellainen.Nummi wrote: e: Minullakin olisi kuitenkin palava halu päästä kokemaan tällaisia pelejä myös AFI:ssa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi