WIP: Finmod A3

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: WIP: Finmod A3

Post by JoneKone »

Ajattelin linkkaa tänkin tänne, jos jostain syystä nyt ei sattuisi olemaan jo porukan tiedossa (vapaa käyttö jne.):

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... Helicopter

- J
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: WIP: Finmod A3

Post by Annddy »

Tosta pitäny aiemminkin jo mainita, siitä vaan texturoimaan.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... %C3%A4.jpg
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: WIP: Finmod A3

Post by Bummeri »

Saisko tuohon laitettua 122 tykin kylkeen ja ilmatorjuntaohjukset kärkeen? Vähän "buffataan" ettei muiden maiden modit ole niin hyviä?
Joko se rk ampuu kiväärikranaatteja lippaastaan?

Kuulin että BWmodin aseet on ainakin käsitelty näin.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: WIP: Finmod A3

Post by TheTaltsi »

Minkäslainen ETA olisi ensimmäiselle RK versiolle joka saataisiin AFIlle pelikäyttöön? Kuulin huhua että yksi Spolle TvT tehtävä huutaa RK:ta
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

huudelkaa tugexille, rk malli taitaa olla kohtuu huvin kuosisa, tarvii tekstuurit
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Tekstuurihemmoa ei vieläkään löytynyt. Annddy, oliko sulla joku hyvä "tekstuurinmaalaus"-softa jolla vois ns. suoraan mallin päälle noi tehä? Kerätään kolehti ja pistetään kaikille yhteinen lisenssi (yhteinen tili, en tiiä oliko esim. steamsissä joku tällane) ja ruvetaan harjottelee.

Itse valmis alustavasti 20-50€ maksamaan
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Sakinz
Posts: 13
Joined: 05 Apr 2014, 22:11

Re: WIP: Finmod A3

Post by Sakinz »

Substance Painter:stä oon kuullu ihan hyvää palautetta että sitä voisi harkita.
Hintaa löytyy steamista 130€
-> http://store.steampowered.com/app/273390/
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Irkissä substance painteria jos tahtoo kokeilla
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Saunatyyny »

3DS max on hyvä ainakin oman kokemuksen perusteella ainakin 3d mallien väsäämiseen, mutta kait tekstuurit täytyis tehä ihan klassisella tyylillä. Ilmainen softa (kunhan kirjaudut sivuille opiskelijana) ja helvetin hyvä kuiteski!
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: WIP: Finmod A3

Post by Annddy »

Arska wrote:Tekstuurihemmoa ei vieläkään löytynyt. Annddy, oliko sulla joku hyvä "tekstuurinmaalaus"-softa jolla vois ns. suoraan mallin päälle noi tehä? Kerätään kolehti ja pistetään kaikille yhteinen lisenssi (yhteinen tili, en tiiä oliko esim. steamsissä joku tällane) ja ruvetaan harjottelee.
Substance Painter joo, kokeilin tuon trialin siinä ja se on kyllä pähee. Quixel on tehnyt myös ilmaisen version maksullisesta, eli jos löytyy Photoshop niin voi siellä teksturoinnit tarkistaa sitten PBRänä eli Physical Based Rendering tekniikalla.

Itse työstän tällä hetkellä komposiittikypärä 2000 ja Sirpalesuojaliivi M91, jonka on tarkoitus olla M05-taisteluliivin alla niinkuin kuuluukin.


Image
Post Reply