Ikäraja?

User avatar
ilee
Posts: 268
Joined: 31 Aug 2013, 19:20

Re: Ikäraja?

Post by ilee »


Me voitas alottaa samanlainen toiminta.
Image Image
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Ikäraja?

Post by Arska »

JoneKone wrote: (1)- Sitovat resursseja (yleensä näissä hommissa auttaa, että on elämää edes vähän nähnyt, malttia ja järkeä hieman enemmän käytössä).
(2)- Immersio (lapsisotilaita ei yleensä käytetä moderneissa armeijoissa).
(3)- Äijäjutut - Mulle iso osa AFI:a
(4)- En itse jaksa olla lastenvahtina kenellekään (iästä riippumatta).
1. Pitää olla kypsä, katsoisin myös kypsyyteen kuuluvan tietokoneen käytön osaamista
2. Nyt on immersio turhan pitkällä, mun mielestä kukaan AFIlainen ei kuulosta sotilaalta mutta en valita
3. Äijäjutut... Ihan hauskaa mutta ois pari muijaakin kiva saada (pun intended)
4. Kypsyys

AllInAll: Iällä ei ole väliä jos homma toimii; jos ei toimi, avautukaa ja toimia tapahtunee. AFIn nykyinen käytäntö on hyvä
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Ikäraja?

Post by TheTaltsi »

Samaa mieltä että ikäraja=promilleraja, mutta en näe että ikärajan pitäisi olla absoluuttinen. Ensinäkin mahdotonta valvoa ja myöskin oikeasti särmiä ja hyviä pelaajia jäisi pois (Juuso, Junnu). Mielestäni olisi parasta sekä ikärjassa että promillerajassa sinänsä tiukempi linja että jos ikä tai humala aiheuttaa suoraan sanottuna paskaa pelaamista ja pilaa muiden pelit, niihin puututaan.
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: Ikäraja?

Post by Castor »

Arska wrote:...2. Nyt on immersio turhan pitkällä, mun mielestä kukaan AFIlainen ei kuulosta sotilaalta mutta en valita...
Sori kun tartun nytten yhteen nopeasti kirjoitettuun lauseseeseen mutta musta tää kommentti on aika huvittava :)
Ottaen huomioon että kaikissa maailman armeijoissa on varmasti aikamoisia helium-ääniäkin heilumassa :D

Mutta tähän keskusteluun liittyen:

Promilleraja => mites meinasitte valvoa? omasta mielestä hoidetaan pelaaja eri kanavalle, toivotetaan hyviä unia ja opastetaan ulos kanavalta/peleistä

Ikäraja => Toiminut hyvin juuri näin, jos pelaaja osoittaa kyvyttömyyttä pelata yhteen tai yleisesti vaikuttaa liian nuorelta, katso ylempi.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Ikäraja?

Post by JoneKone »

Castor wrote:
Arska wrote:...2. Nyt on immersio turhan pitkällä, mun mielestä kukaan AFIlainen ei kuulosta sotilaalta mutta en valita...
Sori kun tartun nytten yhteen nopeasti kirjoitettuun lauseseeseen mutta musta tää kommentti on aika huvittava :)
Ottaen huomioon että kaikissa maailman armeijoissa on varmasti aikamoisia helium-ääniäkin heilumassa :D
Tää oli pieni provo. Täällä on immersiolla perusteltu melkein mitä vaan... :)

Castor wrote:
Mutta tähän keskusteluun liittyen:

Promilleraja => mites meinasitte valvoa? omasta mielestä hoidetaan pelaaja eri kanavalle, toivotetaan hyviä unia ja opastetaan ulos kanavalta/peleistä

Ikäraja => Toiminut hyvin juuri näin, jos pelaaja osoittaa kyvyttömyyttä pelata yhteen tai yleisesti vaikuttaa liian nuorelta, katso ylempi.
Promilleraja taisi olla viittaus siihen että on yhtä mahdoton valvoa näissä hommissa kuin ikä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Ikäraja?

Post by Anssi »

ALKOLUKKO JA PANKKITUNNISTAUTUMINEN! Näistä on jo keskusteltu, pahimmat heliumit pois ja ohjeikäraja ajaa ujoimmat äitin kainaloon.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: Ikäraja?

Post by Paavo »

Anssi wrote:ALKOLUKKO JA PANKKITUNNISTAUTUMINEN! Näistä on jo keskusteltu, pahimmat heliumit pois ja ohjeikäraja ajaa ujoimmat äitin kainaloon.
Yhtäkkiä viikkopeleissä olisi vain 10 pelaajaa (Kaikki alaikäiset ja ne joilla on niin kova krapula että ei pysty enää juomaan lisää) :lol:
User avatar
Kessimies
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2015, 20:38

Re: Ikäraja?

Post by Kessimies »



Jos ääniala, joka sijaitsee kontra-altton ja sopraanon välillä, häiritsee immersiota, niin pakolliseksi äännen muunnin. I breast my case.
*Tunnin pelaaja 17.1 klo 19:23-20:23*
User avatar
Heikkinen
Posts: 105
Joined: 20 Jan 2015, 21:21

Re: Ikäraja?

Post by Heikkinen »

Tonton kanssa aika pitkälti samaa mieltä. Valvominen käyttäisi aika paljon Adminejen "resursseja" ja aikaa. Itse taas omalla tavalla tykkään siitä kun on hieman nuorempaa porukkaa ketä kouluttaa, Koska harva niistä pätee takaisin mikä taas ärsyttää aivan jumalattomasti minua kun joku vanhempi pelaaja yleisemminkin niin tekee ja kyseenalaistaa kaikkea mitä pyritään kouluttamaan esim. Inttissä opetetut asiat. Häilyvän ikärajan pitäisi pysyä esim. Jos nuorempi pelaaja osaa käyttäytyä, kuunnella ja mahdollisesti jopa kunnioittaa vanhempia pelaajia olisi plussaa. Ainakin itse olen huomannut että ainakin puolissa nuoremmissa pelaajissa palaa tämä kipinä halu oppia ja kuunnella kun taas vanhemmat pelaajat ei kunnioita nuorempia niinkään ja eivät usko heidän potentiaaliin. Tässä yhden kouluttajan mielipide asiaan.
Image
Post Reply