Page 2 of 18

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 18 Apr 2016, 07:09
by Hoxzer
troska wrote:Uusin versio tekee itselläni semmoista, että kun servulle joinaa avautuu arman käynnistys ikkuna ja sen jälkeen ei muuta tapahdukkaan.

Käynnistysikkunalla meinnan sitä arman modi/asetus ikkunaa.


troska

...
Kokeile käynnistää uudelleen ja aseta -nolauncher parametri steamissä Arman käynnistysparametreihin. Kyseinen ongelma ei ole toistettavissa omassa päässäni.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 18 Apr 2016, 19:47
by Miccosx
Asensin AFISyncin ja säädin ja säädin, mutta en saa hommaa pelaamaan.
Tilannekuvaus: Käyttiksenä WIN10, modit asennettu PWS:n kautta ja kaikki "toimi", Arman modit asennettuna C:lle käyttäjät hakemistoon (käyttäjätunnarissa on ääkkösiä, tästä myöhemmin lisää). Koneessa 3 kovoa, C levy käyttikselle SSD, E levy SSD peleille, F levy HDD muulle sälälle.

Asensin AFIsync:n F levylle, käynnistin järjestelmänvalvojana (kuten kaikissa myöhemmissäkin testeissä), syncin puolella näkyy kaksi repoa "Primary" ja "Napf test". Tsekkasin sync:n asetukset ja hakemistot olivat oikein, klikkasin vielä mod-hakemiston Applyä. Aktivoin Primary modipaketin ja sync lähti indeksoimaan modeja. Hetken päästä sync ilmoittaa "Ready", Start Game napilla peli päälle, Arma käynnistyi, mutta ilman modeja..

Hetki ihmettelyä ja tutkimista, tsekkaan uudelleen asetukset ja Afin sivujen ohjeen. Kellonajan päivityspalvelin oli time.windows.com, vaihdan sen time.nist.gov palvelimeen. "Reset Sync" ja Primaryn aktivointi uudelleen.. Indeksointi menee taas läpi ja ready:n jälkeen join server. Näennäisesti menee servulle, mutta tehtäväruudussa näkyvissä vain Altiksen ja Stratiksen tehtävät. Palaan takaisin arman alkuvalikkoon ja modit ei näytä olevan aktiivisena.

Seuraavaksi TS:n puolelta apuja Tontolta. Tsekataan Afisync inin tiedot, ja tässä samalla huomaan mahdollisen vian käyttäjätunnuksen ääkkösestä => testataan, kopioin modit E levylle omaan hakemistoon, korjaan tämän hakemiston tiedot afisync:n asetuksiin. Reset Sync ja taas aktivointi + indeksointi + start game.. mutta edelleenkään modit ei käynnisty. Tähän mennessä en myöskään ollut havainnut että afisync olisi ladannut mitään missään vaiheessa. Asennan afisync:n E levylle, jossa myös arma ja modihakemisto on.

Luon vielä tyhjän hakemiston jonka asetan syncin asetuksista modi hakemistoksi.. Sync lataa modit, noin 18.8Gt, start game, arma käyntiin, mutta ei vieläkään modit käynnisty.

Ideat / osaaminen loppui tähän. Testattiin vielä Tonton kanssa siten, että Tonto meni Afin servulle ja koitin ite joinata sinne myös. Tällä kertaa heitti herjan "You cannot play / edit this mission: it is dependet on downloadable content that has been deleted. rhsusf_c_troops, aia_shapur_baf_config, caribou_objects, .... jne.."

Erittäin sekava katsaus, mutta niin oli sekava tämä säätämisyrityskin.. Mitä kokeillaan seuraavaksi? Kaikki pois ja uusi asennusyritys?

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 18 Apr 2016, 20:36
by Saunatyyny
Miccosx wrote: Erittäin sekava katsaus, mutta niin oli sekava tämä säätämisyrityskin.. Mitä kokeillaan seuraavaksi? Kaikki pois ja uusi asennusyritys?
Itse varmaan tekisin .bat tiedoston PWS:n kautta ja käynistäisin modit sitä kautta.
Siis:
1. luo uusi collection PWS:ään
2. lisää afi syncin kautta ladatut modit collectioon
3. älä päivitä, vaan luo pikakuva työpöydälle
4. sulje PWS ja käynistä BAT tiedosto, modit pitäisi käynistyä

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 19 Apr 2016, 01:17
by Arska
Modien lataus on se tärkeämpi työ, mitä nuo softat tekee. Pelin käynnistämiseen on varmaan puolen tusinaa tapaa, joten ota koppi jostakin niistä alkuun

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 19 Apr 2016, 08:24
by Miccosx
Niin siis en usko että varsinaisesti pelin käynnistäminen olisikaan ongelma, mutta mielestäni tällä hetkellä AFISync ei toimi mulla niin kuin sen pitäisi toimia. Tämä olisi varmaan hyvä selvittää jotenkin, koska afi luopuu PWS:n käytöstä ja siirtyy AFISync:n käyttöön. Toivottavasti olen yksilötapaus jolla on ongelmia..

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 19 Apr 2016, 10:44
by Hoxzer
Miccosx: Tarvitsen afisync.log-tiedoston afisyncin kansiosta ja afisyncParameters.txt:n %tmp% kansiosta, jotta voin selvittää vian syyn.
Miccosx wrote:mielestäni tällä hetkellä AFISync ei toimi mulla niin kuin sen pitäisi toimia. .
Jos ei peli käynnisty modeilla, niin ei todellakaan toimi. Olette Troskan lisäksi ainuita jotka ovat tuosta ongelmasta raportoineet.

Valitettavan usein näistä ongelmista ollaan hiljaa, jos ne voidaan jotenkin vain kiertää esim. käyttämällä vaihtoehtoista sovellusta. Esimerkiksi AFISyncin bugträkkeriin on tähän menessä raportoitu yksi bugi. Bugeja on vaikeata korjata, jos niitä eivät tule kehittäjän tietoon.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 20 Apr 2016, 19:14
by takku
Jaa-a tämä antaa samaa virhettä kuin AAR :/

Image

Image

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 20 Apr 2016, 19:18
by SpottedBill
Mulla tämmöstä herjaa "Error: No BTSync connection" lähes kaikilla paketissa olevista modeista, kun yritin tapahtumamodeja päivitellä:

Image

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 20 Apr 2016, 20:28
by Tonto-
takku wrote:Jaa-a tämä antaa samaa virhettä kuin AAR :/

Image

Image
Ettei sinulla ole nyt kovot vaan menossa paskaksi.

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.29)

Posted: 20 Apr 2016, 22:49
by SpottedBill
SpottedBill wrote:Mulla tämmöstä herjaa "Error: No BTSync connection" lähes kaikilla paketissa olevista modeista, kun yritin tapahtumamodeja päivitellä:
Sain korjattua ylläolevan ongelman sillä, että avasin BTSyncin ja loin profiilin. BT Sync ei ennen ole tuollaista kyllä vaatinut. Jotain muuttunut?