https://dl.dropboxusercontent.com/u/5150060/battle2.ogg
Lisää battle2.ogg tehtäväsi editorikansion juureen (Tai tee oma sounds kansio ja muokkaa seuraavaa koodia accordingly) ja lisää seuraava koodinpätkä description.ext filuun.
Kun koodi lisätty, muista tallentaa tehtävä.
Code: Select all
class CfgEnvSounds {
sounds[]={};
class battle2
{
name="battle2";
sound[]={"battle2.ogg",db+10,1.0,160};
soundNight[]={"battle2.ogg",db+10,1.0,160};
};
};
Ja tuon äänen saa soimaan pelissä (looppaa automaattisesti ikuisuuteen) tekemällä triggerin jonka suuruus määrittelee alueen missä pauke kuuluu, ja laittamalla conditioniin true (tämä laukaisee triggerin heti). Pistä varmuuden välttämiseksi Repeatedly oncen tilalle. Sitten triggerin effects tabista enviromentsin alta pitäisi löytyä tuo battle2.ogg
Tarkoituksena on vielä parannella tuota, haluan lisää tuota AK:n säksätystä taustalle. Kertokaa mitä mieltä olette yleensä äänenvoimakkuudesta, en halunnut tehdä liian voimakasta tuosta ettei jengillä mene pasmat sekaisin pelissä.