Villi idea: Hiekkabunkkereita yms. ja CUP puskia? Sais naamioitua omat asemat kerrankin?Anssi wrote:Kyllä vain. Löytyy plank kansiosta, "arma3_fortifications.sqf" tiedostosta:JoneKone wrote:Yleisesti niin olisiko plank-scripteihin mahdollista saada niitä Apexin vihreitä hiekkasäkkejä ja bunkkereita? Nykyään kannattaa vaan suosiolla käyttää niitä vaaleita hiekkasäkkejä "hämäyksinä" koska muuten ne paljastaa oman sijainnin ja lamautetaan heti.
Siitä vaan classnameja vaihtelemaan, lähes mitä tahansa voi laittaa/kokeilla.
Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Käytin Leskovets kartalla noita vihreitä bunkkereita. Ottakaa tosta halutut rivit.plank_deploy_fortData = [
// Action text | Classname | Distance | Direction | Direction Range | Code
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
["Small Bunker", "Land_BagBunker_01_small_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Czech Hedgehog", "Land_CzechHedgehog_01_F", 5, 0, 0, {}],
["Beton Hedgehog", "Land_jezekbeton", 5, 0, 0, {}],
["Sandbag Barricade Round", "Land_BagFence_01_round_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Long", "Land_BagFence_01_long_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Short", "Land_BagFence_01_short_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Camouflage Net", "Land_CamoNet_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Open", "Land_CamoNetVar_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Vehicle", "Land_CamoNetB_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Razorwire", "Land_Razorwire_F", 8, 180, 180, {}]
];
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
En ole testannut mutta tästä voisi olla apua tehtävän tekijöille jotka haluaa panostaa tehtävän kuviin ukoista.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1341387001
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1341387001
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Käyttänyt SP tehtävien teossa, helppo ja nopea käyttää
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?
[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.'][/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
https://www.youtube.com/user/MrPjetu
-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Riippuu maastosta. Ei ne mitään älyttömän pahoja ole ainakaan metsässä. Yleensäkkin krkk on tehottomampi kuin konetykki.Pjetu wrote:Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
On ne aika tehokkaita, vastapuoli tarvitsee jotain millä taistella niitä vastaan. Myös viimeaikoina ollut aika paljon tehtäviä joissa on KRKK
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Kaikki asejärjestelmien tehokkuus on kiinni maastosta, näkyvyydestä ja käyttäjien taidoista. Esim. Krkk pystyy oikeissa käsissä käyttämään tehokkaana epäsuorana tukiaseena. Maastossa jossa ei ole mikroterrain, paljon aukeita eikä kovaa suojaa niin krkk on äärimmäisen tappava. Tiheässä metsikössä jossa vihollinen pääsee metsän ja kovan suojan suojassa liikkumaan niin tappavuus pienenee. Monesti ajatellaan tehtävien balanssointi suoraan asejärjestelmien mukaan, kun enemmänkin pitäisi yrittää ajatella sitä kokonaisuuden kannalta.
Sellainen huomio Tigristä vielä, että se kestää käsiaseita melko hyvin, toisella osapuolella saisi kessejä yms. räjähtävää olla.
Sellainen huomio Tigristä vielä, että se kestää käsiaseita melko hyvin, toisella osapuolella saisi kessejä yms. räjähtävää olla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
Osaako joku sanoa miksi jos laittaa High Command -modulin tehtävään niin kuka tahansa voi ryhytä komentajaksi ilman että on edes synkattu moduliin? Liittyykö jotenkin AFI BFT? vai mihin?
Last edited by JoneKone on 05 Jul 2018, 16:32, edited 1 time in total.
Reason: ..
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta
https://community.bistudio.com/wiki/High_Command
En tiedä suoraan, mutta olisiko tuosta sivusta apua?
En tiedä suoraan, mutta olisiko tuosta sivusta apua?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi