Yleistä keskustelua tehtävänteosta

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by JoneKone »

Anssi wrote:
JoneKone wrote:Yleisesti niin olisiko plank-scripteihin mahdollista saada niitä Apexin vihreitä hiekkasäkkejä ja bunkkereita? Nykyään kannattaa vaan suosiolla käyttää niitä vaaleita hiekkasäkkejä "hämäyksinä" koska muuten ne paljastaa oman sijainnin ja lamautetaan heti.
Kyllä vain. Löytyy plank kansiosta, "arma3_fortifications.sqf" tiedostosta:

Siitä vaan classnameja vaihtelemaan, lähes mitä tahansa voi laittaa/kokeilla. ;)
Villi idea: Hiekkabunkkereita yms. ja CUP puskia? Sais naamioitua omat asemat kerrankin?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Sahtor
Posts: 138
Joined: 05 Aug 2015, 18:46
Location: Lahti

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by Sahtor »

plank_deploy_fortData = [

// Action text | Classname | Distance | Direction | Direction Range | Code
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
["Small Bunker", "Land_BagBunker_01_small_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Czech Hedgehog", "Land_CzechHedgehog_01_F", 5, 0, 0, {}],
["Beton Hedgehog", "Land_jezekbeton", 5, 0, 0, {}],
["Sandbag Barricade Round", "Land_BagFence_01_round_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Long", "Land_BagFence_01_long_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Sandbag Barricade Short", "Land_BagFence_01_short_green_F", 5, 180, 180, {}],
["Camouflage Net", "Land_CamoNet_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Open", "Land_CamoNetVar_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Camouflage Net Vehicle", "Land_CamoNetB_EAST", 10, 0, 180, {}],
["Razorwire", "Land_Razorwire_F", 8, 180, 180, {}]

];
Käytin Leskovets kartalla noita vihreitä bunkkereita. Ottakaa tosta halutut rivit.
User avatar
Nurmi
Posts: 120
Joined: 27 Nov 2016, 20:28
Location: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by Nurmi »

Käyttänyt SP tehtävien teossa, helppo ja nopea käyttää
User avatar
Pjetu
Posts: 327
Joined: 25 Nov 2016, 18:28
Contact:

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by Pjetu »

Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?
Image[url=steam://friends/add/'.76561198020606007.']Image[/url]
https://www.youtube.com/user/MrPjetu

-Emmä tiennyt että tää on COTVT t. Elias
-Ei lyhyitä, ei jumalauta.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by Tuntematon »

Pjetu wrote:Kuinka tehokkaita on tigrit? Tappaako ne krk:t ihan liikaa?
Riippuu maastosta. Ei ne mitään älyttömän pahoja ole ainakaan metsässä. Yleensäkkin krkk on tehottomampi kuin konetykki.
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by TheTaltsi »

On ne aika tehokkaita, vastapuoli tarvitsee jotain millä taistella niitä vastaan. Myös viimeaikoina ollut aika paljon tehtäviä joissa on KRKK
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by JoneKone »

Kaikki asejärjestelmien tehokkuus on kiinni maastosta, näkyvyydestä ja käyttäjien taidoista. Esim. Krkk pystyy oikeissa käsissä käyttämään tehokkaana epäsuorana tukiaseena. Maastossa jossa ei ole mikroterrain, paljon aukeita eikä kovaa suojaa niin krkk on äärimmäisen tappava. Tiheässä metsikössä jossa vihollinen pääsee metsän ja kovan suojan suojassa liikkumaan niin tappavuus pienenee. Monesti ajatellaan tehtävien balanssointi suoraan asejärjestelmien mukaan, kun enemmänkin pitäisi yrittää ajatella sitä kokonaisuuden kannalta.

Sellainen huomio Tigristä vielä, että se kestää käsiaseita melko hyvin, toisella osapuolella saisi kessejä yms. räjähtävää olla.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by JoneKone »

Osaako joku sanoa miksi jos laittaa High Command -modulin tehtävään niin kuka tahansa voi ryhytä komentajaksi ilman että on edes synkattu moduliin? Liittyykö jotenkin AFI BFT? vai mihin?
Last edited by JoneKone on 05 Jul 2018, 16:32, edited 1 time in total.
Reason: ..
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Yleistä keskustelua tehtävänteosta

Post by Bummeri »

https://community.bistudio.com/wiki/High_Command

En tiedä suoraan, mutta olisiko tuosta sivusta apua?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Post Reply