Tehtäväidea - Piirityksestä murtautuminen

Post Reply
MakaZan
Posts: 84
Joined: 01 Feb 2014, 13:47

Tehtäväidea - Piirityksestä murtautuminen

Post by MakaZan »

Kuvaus tehtävästä:
Osapuolen A on murtauduttava osapuolen B piirityksestä.

Osapuolet ja varusteet:
Osapuolilla ei sinänsä väliä. Varusteet lähinnä perusjalkaväkivarustus. Ei vaunuja tai ajoneuvoja tai ehkä korkeintaan pari, mutta ei varsinaisia "assetteja". Tykistöä jommallekummalle puolelle olen päissäni harkinnut.

Osapuolien tehtävät:
Motitettu joukkue (A) koittaa paeta ilman suuria tappioita. Piirittäjä (B) yrittää estää tämän. Pakenevan osapuolen (A) tulisi saada puolet joukoistaan pakenemaan. Piirittävä osapuoli (B) ei saa hyökätä.

Kartta ja tehtävä alue:
En ole vielä keksinyt. Kertokaa jos olisi joku sopiva alue. Piirittäjä ei saa olla liian "hyvässä" asemassa sekä piiritettävällä tulisi olla useampi vaihtoehto mistä yrittää läpi.


Näin siis alultansa. Saatan koittaa itsekin tehdä tehtävää jos ehdin. Kertokaa ajatuksianne, lähinnä joukkojen koosta ja mahdollisista alueista millä tehtävä olisi mukava tehdä. En nyt itse ainakaan muista että vastaavanlaisia tehtäviä olisi olemassa.
User avatar
Ryge
Posts: 83
Joined: 28 Aug 2015, 18:22
Contact:

Re: Tehtäväidea - Piirityksestä murtautuminen

Post by Ryge »

https://armafinland.fi/awats/index.php?page=MO&mid=744

Tässä on samaa henkeä. Ei varmaan ihan heti tulla pelaamaan koska kohtuu assettiraskas ja liian monelle pelaajalle tämän hetken pelaajamääriin. Saa minun puolesta vaikka muokata tuota pienemmäksi jos haluaa, en tiedä onko päivitys rikkonut tms. kun en ole hetkeen avannut.
Post Reply