Unohin ton etäisyys jutun maastokuviois, pitää testailla.JoneKone wrote:Noi maastokuviot on ihan kivoja, mutta kun se tarkka kuvio taitaa piirtyä vain muutamaan 100 m:iin. Sen jälkeen muuttuvat joksikin tasaiseksi värimössöksi. Toki optiikoissa näkyvät sitten.
Vois tosiaan kokeilla niin ettei osapuolet ole tasaisia. Puolustajan tehtävä yrittää hidastaa hyökkääjää mahd. paljon x-ajan tai estää saavuttamasta kaikkia tavoitteita (mitkä eivät välttmättä tiedä).
Se matsi tulee olemaan vaan parempi kun taistelu liikkuu ja homma ei perustu siihen että kumpi koukkaa nopeammin, tasaiset tiimit kuulostaa todella tylsältä.
Aattelin että vois SQUAD-Tyylisesti laittaa hyökkääjän hyökkäämään "raiteilla" kohteelta kohteelle, kohteiden ero voisi olla jopa kilometrejä ja kohteita olisi vaikka 3.