A3 Erikoisjoukkokampanja II

User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Paavo »

Aspirant wrote:
Paavo wrote:No ei sitten varmaan pelatakaan tänään kamppista. Tehtävä siirtyy: 31.8. klo 19.

Tänään 24.8. kuitenkin normi A3 pelit klo 19.
Itse en pääse ensiviikon sunnuntaina, olen jokerit vs ska pietari pelissä
Harmi homma! Ryhmänjohtajista Maka, Bummeri tai Varjo voi varmaan tuurata tällä kertaa.

Sovitaan sitten kampanjan jatkosta tämän seuraavan pelin jälkeen. Syyskausi kuitenkin alkaa ja voi olla että pelaajian ja yhteisön kehittäjien energia menee muihin tapahtumiin/projekteihin. Oma aika myös päivä päivältä enemmän kortilla...
wauhtigamer
Posts: 1
Joined: 08 Aug 2014, 16:08

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by wauhtigamer »

Nimi:Sgt.immonen
Peliporukka (jos on):
Haettava rooli:mikä vaan/mielellään lentäjä(jos mahdollista)

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.
LoranM
Posts: 148
Joined: 04 Mar 2014, 22:53

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by LoranM »

Minä en pääse pelaamaan tulevana sunnuntaina 31.8.2014. Pelin ajankohta on heitellyt aika paljon viimeaikoina ja just ens viikonloppu ei sovi mulle koska olen työreisulla.
Jollekin muulle on tarjolla paikkani.

Seuraavan tapahtumaan ilmoittaudun sitten erikseen.
"In any moment of decision, the best thing you can do is the right thing,
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."

-Theodore Roosevelt
User avatar
=FU= J0ntt1_F1N
Posts: 293
Joined: 27 Jul 2013, 18:43

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by =FU= J0ntt1_F1N »

Meikäläinen pääsee paikalle 31.8. Rivimies slottiin mieluiten, jos tuo kone edelleen päättää kaataa A3:sen (se tuntuu riippuvan enemmän tuurista ja omat taidot koneen täysläpikäyntiin ei riitä ennen pikkuveljen lomia).
Rotaatiojututkin muuttui niin, että vasta 21.9 iltana aijon porteista sisään astua, joten ehkäpä nyt jopa kahteen peliin ehtisi osallistua.
VarjoV2
Posts: 79
Joined: 19 Jan 2014, 23:17

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by VarjoV2 »

Täten 28. elokuuta herran vuonna 2014 joudun ilmoittamaan että olen estynyt osallistumaan 31.8.

Sota ei yhtä miestä kaipaa.
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by madreizka »

Olen tulossa helsingin reissulta sunnuntaina, joten pääsyni peleihin on epävarmaa.
Mutta pöllähdän paikalle jos pääsen.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Nouty
Posts: 212
Joined: 30 Jul 2013, 14:35

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Nouty »

Mukana!
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by TugeX »

Nimi: TugeX
Peliporukka (jos on): AFI
Haettava rooli: mikä vaan jos paikkoja on tai varamieheksi

Olen lukenut ja ymmärtänyt kampanjan erityisvaatimukset. Ilmoittaudun kampanjaan, ja lupaan täyttää omalta osaltani sen asettamat vaatimukset. Jos olen estynyt osallistumaan johonkin tehtävään kampanjan aikana, lupaan ilmoittaa siitä ensi sijassa ryhmän- tai joukkueenjohtajalleni.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by JP-9000 »

Oliko nyt tarkoitus huomenna pelata tätä vai ei?
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: A3 Erikoisjoukkokampanja II

Post by Annddy »

Pohjosessa, ei pääse huomennakaan. Sota ei yhtä kaipaa.
Post Reply