ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Ääni keskusteluun lisäystä:
Juoksuäänet kuuluu asvaltoidulla tiellä (VT7) n. 10 metrin päähän ilman mitään tausta hälyä.
Juoksuäänet kuuluu metsässä (VT7) n. metrin päähän ilman mitään tausta hälyä.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

BWMod päivittyny myös ACE compatibility, onkohan porukalla kiinnostusta? voisin testailla.
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Scottz »

Castor wrote:BWMod päivittyny myös ACE compatibility, onkohan porukalla kiinnostusta? voisin testailla.
Mites toi RHS compability?
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Scottz wrote:
Castor wrote:BWMod päivittyny myös ACE compatibility, onkohan porukalla kiinnostusta? voisin testailla.
Mites toi RHS compability?
Testasin kevyesti vaunuja ja tulos on helpoin selittää näin:

RHS BLUFOR > BWMOD > RHS REDFOR

Eli BLUFOR ajoneuvot tuntuu kovin kestäviltä ja tehokkailta testeissä, BWMod oli snadisti huonompi vaikka esim SPIKE-LR pitäisi läpäistä paremmin kuin TOWi läpäisee niin tulokset oli päinvastaiset (tosin vain hyvin pienellä erolla)

BWMod käsiaseiden rautatähtäimet muistutti mua AR-15 kivääreistä RHSsässä ilman carryhandlee, eli vaatii optiikka poikkeuksena MG4 joka tuntui oikein kivalta, läpäisyt ja liivien kestävyys oli statsien mukaan FINMod luokkaa.

En testannu Tigeriä ollenkaan.

TL;DR: TUNTUI RHS sopivalta

EDIT: Niin kuin sanoin, nämä oli nopeat testit joita ihan omaksi iloksi tein, Moditiimi mahdollisesti testaa näitä tulevaisuudessa paljon paremmin.
Last edited by Castor on 03 Apr 2017, 18:34, edited 3 times in total.
Reason: edit
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Castor wrote: BWMod käsiaseiden rautatähtäimet muistutti mua AR-15 kivääreistä RHSsässä ilman carryhandlee, eli vaatii optiikka poikkeuksena MG4 joka tuntui oikein kivalta, läpäisyt ja liivien kestävyys oli statsien mukaan FINMod luokkaa.
Eikös tämä saksalaisten erikoisuus ollut se, että heillä on itävaltalaisen steyr augin tapaan palvelusase g36ssa on ollut aina vakiona optiikat matkassa?
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nummi »

Bummeri wrote:Eikös tämä saksalaisten erikoisuus ollut se, että heillä on itävaltalaisen steyr augin tapaan palvelusase g36ssa on ollut aina vakiona optiikat matkassa?
Kyllä, G36E.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Diyala V1.3:

-Jbad no longer required
-Update to CUP Terrains Core
-fixed some misplaced objects

https://forums.bistudio.com/forums/topi ... ince-iraq/
User avatar
Blahh
Posts: 556
Joined: 17 May 2015, 14:12

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Blahh »

Diyalasta parhaillaan tulossa vielä päivitetympi versio. Eilinen julkaisu oli kämmätty, jolloin rakennuksia puuttui.
User avatar
Nouty
Posts: 212
Joined: 30 Jul 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nouty »

Onko tuo jbad rakennusten korvaaminen jotenkin haluttu uudistus? Onko jotain vaikutusta performanssiin, vai onko tuo muuten vaan poistanu ne?
Tikka
Posts: 993
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tikka »

Nouty wrote:Onko tuo jbad rakennusten korvaaminen jotenkin haluttu uudistus? Onko jotain vaikutusta performanssiin, vai onko tuo muuten vaan poistanu ne?
Jbadin rakennukset on confattu huonosti, suurin osa räjähtää ilmaan yhdestä kiväärikranaatista.
Post Reply