Skripti, jolla saat tehtävääsi johtajan itse valitseman spawnipaikan.
Tehtävässä johtaja voi itse valita spawnipaikan painamalla briiffin aikana SHIFT + HIIRENVASEN. Skripti sitten siirtää pelin alettua kaikki tietyllä alueella ovat ei-karttaobjektit johtajan haluamaan paikkaan.
Skripti on lainattu ilee:n joskus taannoin tekemästä "TVT50 Cache Hunt" -tehtävästä.
ONGELMIA:
Spawnin valitseminen huonoon paikkaan on erityisesti ajoneuvoille kohtalokasta.
Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?
Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
On kyllä, muuttamalla tätä osaa:Keneraali wrote:Onko mahdollista antaa valinta mahdollisuus usealle osalle, ei pelkästään Führerille?
Rivi 37: if ("johtaja" == vehicleVarName player) then {
Tuohon lisää muita muuttujia.
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.
Re: Pelaajan (johtajan) valitsema spawnipaikka
Ainakin kokoa voit säätää muokkaamalla init.sqf tuota distance KOHDE_MARKKERI > 1000, jossa 1000 on etäisyys kohteesta metreinä, kuinka lähelle kohdetta voi aloituksen asettaa. Jos laitat ympyrämerkin karttaan niin muista muuttaa myös sen koko samaan kuin tuolla initissä.zpeed wrote:Pystyykö tota aluetta säätää itse mille ei tahdo spawnin osuvan? Nyt näyttää tekevän rinkulan kohdemarkkerin ympärille mihin ei ole mahdollista aloitusta sijoitettavan.
Code: Select all
if("johtaja" == vehicleVarName player) then {
//onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
onMapSingleClick {if (_shift && (time < 2) && (_pos distance KOHDE_MARKKERI > 1000)) then {[_pos] execVM 'markerHandler.sqf'};};
};