Paavo poistuu AFI kehitystiimistä

Post Reply
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Paavo poistuu AFI kehitystiimistä

Post by Paavo »

Tiedoksi kaikille yhteisön pelaajille:

Olen päättänyt, että tästä päivästä alkaen en kuulu enää ARMA Finlandin kehitystiimiin.

Tämä tarkoittaa sitä, että en ole enää yksi yhteisön kehittämistä vastaavista henkilöistä. Näin ollen myös äänestysvaltani ja sanavaltani yhteisössä on alennettu. Tulen pelaamaan aina silloin tällöin (hyvin satunnaisesti) AFI:n peleissä.

Syy tähän on yksinkertainen: Olen pistänyt elämässä prioriteetit taas uuteen kuntoon, ja aikani ei riitä enää yhteisön kehittämiseen vapaa-aikanani. Jatkaisin kyllä hyvin mielelläni hommia täällä, jos aikaa olisi vain enemmän.

Poistumisellani ei pitäisi olla juuri mitään konkreettisia vaikutuksia yhteisön tuleviin peleihin (ainakaan negatiivisia vaikutuksia). Tämän viestin tarkoitus on lähinnä tiedottaa kaikkia siitä, että minä en ole yksi niistä henkilöistä jolta voi odottaa oma-aloitteista ja aktiivista työskentelyä yhteisön eteen.

Hoidan Erikoisjoukkokampanjan suunnitelu- ja toteutustyön loppuun Keneraalin ja Fureanin kanssa aivan normaalisti.
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: Paavo poistuu AFI kehitystiimistä

Post by JP-9000 »

Kiitoksia isosta panoksestasi yhteisön eteen ja tsemppiä tuleviin kuvioihisi, mitä ne sitten ovatkaan!
Jamb0
Posts: 8
Joined: 25 Dec 2013, 20:00

Re: Paavo poistuu AFI kehitystiimistä

Post by Jamb0 »

Kiitos.
Post Reply