JIPpaajat perkele!

User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: JIPpaajat perkele!

Post by ruoste »

Kai ymmärrätte että ilman AI:n paikallaoloa, tuosta olisi selvitty säikähdyksellä. Taistelukenttä on kovin usein sekava paikka ja epäonnisia tapahtumia sattuu. Oli ko. taistelija sitten afkissa alussa tai ei, niin mielestäni tässä ei mitään rikettä tapahtunut.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: JIPpaajat perkele!

Post by TheTaltsi »

Ok, pistetään mieleen että seuraavassa tehtävässä menen afkiin alussa, nappaan uazin ja ajan ahvenanmaalle, koska ei siinä mitään väärää ole.
Last edited by ruoste on 28 Jan 2017, 18:21, edited 1 time in total.
Reason: /w draama
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Nummi »

TheTaltsi wrote:Ok, pistetään mieleen että seuraavassa tehtävässä menen afkiin alussa, nappaan uazin ja ajan ruosteen päältä 30min päästä, koska ei siinä mitään väärää ole
Yritetään pitää threadi asiallisena ja kunnioitetaan keskustelukumppaneita vaivautumalla kirjoittamaan jotakin keskustelua edistävää.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Antisti
Posts: 3
Joined: 20 Jul 2014, 11:15

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Antisti »

Noniin! Minä se olin! Olin afkissa syystä että odotin seuraavaa missionia. Jokaiselle varmaan joskus tulee pakkotilanteita että koneelta on poistuttava. Niin kävi minulle ja toisinkun poissaoloni piti kestää pari minuuttia se kestikin hieman kauemmin valitettavasti...

Tullessani takaisin koneelle huomasin että aha pelit on alkaneet. Laitoin ryhmäni radiokanavan radiooni, mutta olin liian kaukana. Otin hummerin ja lähdin kohti kohde 1:stä. Omat joukot olivat jo muualla mutta sain radioyhteyden ryhmänjohtajaani. Hän sanoi minulle että ovat menossa kohde kolmoselle ja käski tulla minunkin sinne.

Lähdin hummerilla kohti kolmosta. Tuota "törmäystilannetta" en edes pelissä huomannut syystä, että vihollinen tulitti minua oikealta puoleltani jolloin käänsin kuvakulmani sinne eikä omista hummereista ollut mitään tietoa ennenkuin katsoin AAR.

Kiitos ja anteeksi!

-Tapsanpoju
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Tuntematon »

Antisti wrote:Noniin! Minä se olin! Olin afkissa syystä että odotin seuraavaa missionia. Jokaiselle varmaan joskus tulee pakkotilanteita että koneelta on poistuttava. Niin kävi minulle ja toisinkun poissaoloni piti kestää pari minuuttia se kestikin hieman kauemmin valitettavasti...

Tullessani takaisin koneelle huomasin että aha pelit on alkaneet. Laitoin ryhmäni radiokanavan radiooni, mutta olin liian kaukana. Otin hummerin ja lähdin kohti kohde 1:stä. Omat joukot olivat jo muualla mutta sain radioyhteyden ryhmänjohtajaani. Hän sanoi minulle että ovat menossa kohde kolmoselle ja käski tulla minunkin sinne.

Lähdin hummerilla kohti kolmosta. Tuota "törmäystilannetta" en edes pelissä huomannut syystä, että vihollinen tulitti minua oikealta puoleltani jolloin käänsin kuvakulmani sinne eikä omista hummereista ollut mitään tietoa ennenkuin katsoin AAR.

Kiitos ja anteeksi!

-Tapsanpoju
Koska kyse on epävirallisista. Emme ota kehitystiiminä siellä tapahtuneisiin asioihin hirveästi kantaa. Koska niissä ei yleensä ole ihan sama mentaliteetti kuin viikkopeleissä. Tämä siksi että kehitystiimillä on tarpeeksi hommaa ylläpitää virallisia viikkopelejä ja tapahtumia. Tämän ansiosta myös epävirallisissa voidaan pelata mitä vaan, milloin vaan, kun joku vain kerää porukkaa kasaan.
Ainoastaan räikeimpiin asioihin puututaan kehitystiimin puolesta. Ja yleinen vaatiminen jää epävirallisten järjestäjälle.

Viikkopeleissä ei hyvällä katsota jos 30min AFK jälkeen lähtee yksin haahuilemaan. Vaan siirryt suoraan spektaan.



Herrasmies säännöt kunniaan.
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Spikey

Post by Spikey »

Offtopic: Vaikka kyseesä on epäviralliset pelit ei tule vähätellä asioita. Se että armassa lähtee taju kun ajat hummerilla esim kiveen en lähtisi olettamaan että tuosta säikähdyksellä selviää.

Ontopic: Tulevaisuudessa kun annat ohjeita taistelukentälle tulevalle pelaajalle, pyri kertomaan hänelle turvallinen reitti perille. Tässä tapauksessa "aja lentokentälle (viimeisin turvattu helppo maamerkki) ja jatka tästä kohde 3 suuntaan niin pääset taistelevan joukon luo." Näin vältytään siltä, että kaveri tulee läpi tarkistamattoman kylän ja ajaa keskelle hyökkäävää kärkiryhmää.

Oli kyse mistä tahansa pelistä tulisi käyttää samoja toimitapoja. Epävirallisissa pelit ovat rennompia, mutta tämä ei saa vaikuttaa kenenkään peliin siten että henki lähtee.

Topicin tarkoitus on siis ohjeistaa vastaavien tilanteiden varalle, siksi kukaan ei ole käyttänyt pelaajanimiä. Tämä tosin muuttui kun tehtävä tuli kaikkien tietoon. Kolmosen rj varmaan myös lukee tätä ja ensi kerralla toimii toisella tavalla ;)

Palaute tulisi pitää asiallisena, varsinkin niiltä jotka ei tilanteessa ole ollut mukana!
Topicin otsikkoon en ota kantaa :D
Post Reply