JIPpaajat perkele!

User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

JIPpaajat perkele!

Post by Keneraali »

Jos tulet myöhässä tehtävään, ei aleta sooloilemaan ajoneuvoilla, juosten, jne.... Otetaan yhteys tehtävän johtoon, mikäli yhteyttä ei saada, EI SILTIKÄÄN lähetä sooloilemaan. Odotetaan kiltisti seuraavaa.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Castor »

Samaa mieltä, jos tulee myöhässä tehtävään ei sitä kuulu pilaa muilta.
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Keneraali »

Nostan tämän vain nurkasta pölyttymästä....
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Tuntematon »

Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.

Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Spikey »

Tuntematon wrote:Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.

Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.

En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.

Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Tuntematon »

Spikey wrote:
Tuntematon wrote:Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.

Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.

En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.

Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Spikey »

Tuntematon wrote:
Spikey wrote:
Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.

En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.

Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.
yv laitettu
Last edited by Spikey on 28 Jan 2017, 02:01, edited 1 time in total.
aapalo
Posts: 66
Joined: 30 Sep 2015, 23:32

Re: JIPpaajat perkele!

Post by aapalo »

Tuntematon wrote: Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.
Perjantain epävirallisissa, 2017-01-27_19-52 Weapon Caches.

Kolari näemmä 31:03-31:05, jonka jälkeen molemmat autot vielä ilmeisen ehjiä. Sitten 31:06 Kentsun hummeri tuhoutuu BMP-1:n ohjukseen, joka ammuttu muutama sekunti aiemmin.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Temppa »

00:31:06 M1025A2 (M2) was hit with rhs_ammo_9m14m to hood by Fedor Petrov
00:31:06 M1025A2 (M2) was destroyed
00:31:06 Keneraali died
00:31:06 Ahteri died
00:31:06 Spikey died
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Re: JIPpaajat perkele!

Post by Spikey »

Mitä itse spektasta näin, niin vihollisen vanujen osumat liikkuviin ajoneuvoihin oli nollassa. Nyt vaan kävi niin että liike pysähtyi törmäyksestä, (ehtikö kentsu hyppätä edes jarrulle?) ja tämä antoi vaunulle mahdollisuuden osua.

Ennen tösmäystä liikuimme AAR:ssä sekunnissa reilun matkan (nopeus varmaan 80-100km/h?), törmäyksen ja osuman välissä AI:lla 2-3 sekuntia aikaa korjata osumaa, kun automme seisoi lähes paikoillaan.

ps. se mikä tässä nyt lopulta tappoi on sivuseikka...
Post Reply