JIPpaajat perkele!
JIPpaajat perkele!
Jos tulet myöhässä tehtävään, ei aleta sooloilemaan ajoneuvoilla, juosten, jne.... Otetaan yhteys tehtävän johtoon, mikäli yhteyttä ei saada, EI SILTIKÄÄN lähetä sooloilemaan. Odotetaan kiltisti seuraavaa.
Re: JIPpaajat perkele!
Samaa mieltä, jos tulee myöhässä tehtävään ei sitä kuulu pilaa muilta.
Re: JIPpaajat perkele!
Nostan tämän vain nurkasta pölyttymästä....
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: JIPpaajat perkele!
Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.
Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
Re: JIPpaajat perkele!
Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.Tuntematon wrote:Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.
Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.
Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: JIPpaajat perkele!
Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.Spikey wrote:Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.Tuntematon wrote:Tehtävissä on nykyään JIP esto joka estää tulemasta peliin safestart + 5min. Tuota 5min ei ole vielä mitenkään "pakoettu" mutta emme toivo että tehtävän tekijät muuttaat tuota aikaa vaikka se onkin mahdollista, paitsi jos siihen on erityinen syy.
Onko ollut vielä jotain ongelmia kun otit tämän esille pölykerroksen alta?
En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.
Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
Re: JIPpaajat perkele!
yv laitettuTuntematon wrote:Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.Spikey wrote:
Kyseessä tilanne, jossa olimme aseistetun hummerin kanssa liikkeellä 3 henkilön voimin ja olimme tulossa rinnettä alas, etenemässä sen hetkiselle kohteelle kärjessä. Sitten out of no where tulee kylkeen toinen hummeri, jossa yksinäinen pelaaja. Lopputulos se, että hummerimme räjähti ja kaikki kolme kuoli. Yksinäinen pelaaja selvisi hengissä.
En tiedä onko tuo pakotus nyt mitenkään aiheellinen. Mielestäni, jos joku selvästi rikkoo hyvää pelihenkeä jippinä tulisi tähän puuttua asiaankuuluvin tavoin. Kartalta näkee suunnitelman ja tätä reittiä seuraten pääsee omien joukkojen taakse.
Edit. Kyseessä ei ollut JIP pelaaja, vaan tehtävässä alusta asti ollut pelaaja, joka oli 21min AFK.
Last edited by Spikey on 28 Jan 2017, 02:01, edited 1 time in total.
Re: JIPpaajat perkele!
Perjantain epävirallisissa, 2017-01-27_19-52 Weapon Caches.Tuntematon wrote: Okei. Tämä tapahtui viikkopeleissä? Onko antaa tehtävän nimeä ja päivämäärä jotta voisi katsoa AAR. Yv:nä tai tähän ketjuun. Niin voidaan vähän katsoa asiaan.
Kolari näemmä 31:03-31:05, jonka jälkeen molemmat autot vielä ilmeisen ehjiä. Sitten 31:06 Kentsun hummeri tuhoutuu BMP-1:n ohjukseen, joka ammuttu muutama sekunti aiemmin.
Re: JIPpaajat perkele!
00:31:06 M1025A2 (M2) was hit with rhs_ammo_9m14m to hood by Fedor Petrov
00:31:06 M1025A2 (M2) was destroyed
00:31:06 Keneraali died
00:31:06 Ahteri died
00:31:06 Spikey died
00:31:06 M1025A2 (M2) was destroyed
00:31:06 Keneraali died
00:31:06 Ahteri died
00:31:06 Spikey died
Re: JIPpaajat perkele!
Mitä itse spektasta näin, niin vihollisen vanujen osumat liikkuviin ajoneuvoihin oli nollassa. Nyt vaan kävi niin että liike pysähtyi törmäyksestä, (ehtikö kentsu hyppätä edes jarrulle?) ja tämä antoi vaunulle mahdollisuuden osua.
Ennen tösmäystä liikuimme AAR:ssä sekunnissa reilun matkan (nopeus varmaan 80-100km/h?), törmäyksen ja osuman välissä AI:lla 2-3 sekuntia aikaa korjata osumaa, kun automme seisoi lähes paikoillaan.
ps. se mikä tässä nyt lopulta tappoi on sivuseikka...
Ennen tösmäystä liikuimme AAR:ssä sekunnissa reilun matkan (nopeus varmaan 80-100km/h?), törmäyksen ja osuman välissä AI:lla 2-3 sekuntia aikaa korjata osumaa, kun automme seisoi lähes paikoillaan.
ps. se mikä tässä nyt lopulta tappoi on sivuseikka...