RHS Keskustelua

User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: RHS Keskustelua

Post by JoneKone »

Anssi wrote:RHS viesti
Eli pari viikkoa pelaillaan ilman RHS sinkoja, vai oliko se nyt enemmänkin ACE ongelma? :)

Tän takia servulla kannattaa näköjään aina pitää servulla muutama vanillatehtävä.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: RHS Keskustelua

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Anssi wrote:RHS viesti
Eli pari viikkoa pelaillaan ilman RHS sinkoja, vai oliko se nyt enemmänkin ACE ongelma? :)

Tän takia servulla kannattaa näköjään aina pitää servulla muutama vanillatehtävä.
Hyvin tuntu singot toimivan servulla. Onko ongelma vain editorissa?
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: RHS Keskustelua

Post by JoneKone »

Tuntematon wrote:
Hyvin tuntu singot toimivan servulla. Onko ongelma vain editorissa?
Ei tunnu olevan joka singossa vaan vain esim. jenkkien kessit ja esim. mitä ite huomasin niin spg-9 og. Pitää vertailla editorin ja servun väliset erot tänään vaikka tehtävientarkistuksen yhteydessä (jos enää on torstaisin?).
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: RHS Keskustelua

Post by Tuntematon »

JoneKone wrote:
Tuntematon wrote:
Hyvin tuntu singot toimivan servulla. Onko ongelma vain editorissa?
Ei tunnu olevan joka singossa vaan vain esim. jenkkien kessit ja esim. mitä ite huomasin niin spg-9 og. Pitää vertailla editorin ja servun väliset erot tänään vaikka tehtävientarkistuksen yhteydessä (jos enää on torstaisin?).
Kai niitä voidaan tänään samalla testailla.

Kessit ei toiminut editorissa mutta kun testi käynnistettiin tehtäviä niin kukaan ei ilmoittanut että ei toimi.
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: RHS Keskustelua

Post by Väyrynen »

Ongelma on että sinkojen rakettejen lentorata on muuttunut radikaalisti uuden arma päivityksen myötä jos sinko käyttää air friction arvoa konffeista. Singot jossa tähtäin liikkuu kun nostaa tai laskee zeroing on rikki pääasiassa. Mutta vielä on jotain poikkeuksia kuten jenkkejen kessit.
User avatar
Fin_Johnny
Posts: 125
Joined: 22 May 2014, 17:20

Re: RHS Keskustelua

Post by Fin_Johnny »

Eilen ei ainakaan rpg-26 toiminut. Ammuin 100metrin päässä olevaan vesitorniin, raketin ääni kuului mutta piipusta ei mitään lähtenyt ja vesitornissa ei räjähdystä.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: RHS Keskustelua

Post by Tuntematon »

Fin_Johnny wrote:Eilen ei ainakaan rpg-26 toiminut. Ammuin 100metrin päässä olevaan vesitorniin, raketin ääni kuului mutta piipusta ei mitään lähtenyt ja vesitornissa ei räjähdystä.
safestartin aikana?
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: RHS Keskustelua

Post by Arska »

Väyrynen wrote:Ongelma on että sinkojen rakettejen lentorata on muuttunut radikaalisti uuden arma päivityksen myötä jos sinko käyttää air friction arvoa konffeista. Singot jossa tähtäin liikkuu kun nostaa tai laskee zeroing on rikki pääasiassa. Mutta vielä on jotain poikkeuksia kuten jenkkejen kessit.
Nostan vain tämän ylös. Syy minkä takia singot olivat hajalla, syy minkä takia BISin singot (vanilla) EIVÄT olleet hajalla.

Enhän minäkään omaa peliäni hajoittaisi. All in all hotfix saattoi tämän jo korjata
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: RHS Keskustelua

Post by Furean »

Last edited by Furean on 16 Jan 2017, 18:44, edited 1 time in total.
Reason: x
User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: RHS Keskustelua

Post by JP-9000 »

Hyvältä vaikuttaa uudistukset. Saa nähdä kuinka paljon samalla sitten hajoaa muita juttuja. :D
Post Reply