-Merkit saa päälle ja pois briiffissä olevilla napeilla.
-Merkin väri ja tyyppi vaihtuu pelaajan puolen mukaan.
-Näyttää liittolaisten aloituspaikat myös.
-JIP yhteensopiva.
-Scripti käyttää hyväkseen Raimon ajoneuvoinventoryn muuttujaa. Josta se katsoo että mille sidelle tämä merkataan. Jos sitä ei ole määritetty. Ei ajoneuvoa merkata kenellekkään.
-Koska kansainvälisyys on parasta. Nyt on muuttuja jolla saa tekstit lontooksi. Mutta koska suomi perkele, kaikki vakiona suomeksi.
- Video[+] Spoiler
Code: Select all
Tekijä: Tuntematon
19.12.2017
Kuvaus:
Tekee tehtävään aloitusmerkit ryhmille ja ajoneuvoille.
Muuttujia:
Jos et halua että tämä scripti ajetaan tehtävässä. Laita inittiin seuraava.
AFI_Aloitusmerkit = false;
Laita tämä RJ tai ajoneuvon slottiin jos et tahdo että sen kohdalle tehdään merkki.
this setVariable ["AFI_Aloitusmerkit_Ryhmamerkki",false];
Jos haluat vaihtaa ajoneuvo nimeä. Laita tämä sen inittiin.
this setVariable["displayName", "BATMOBIILI!"];
Jos et halua että liittolaisten alotuspaikat näkyvät. Laita inittiin seuraava.
AFI_Aloitusmerkit_Liittolaiset = False;
Jos haluat vaihtaa tehtävässä tekstit rallienganniksi. Laita seuraava muuttuja trueksi.
AFI_Aloitusmerkit_Englanniksi = true;
Jos tehtävässä siirretään yksiköiden paikkaa alussa. Voit käskeä servuria odottamaan laitamalla.
AFI_Aloitusmerkit_Serveri_Odota = True;
Ja kun haluat että servuri jatkaa scriptin ajamista. (Servuri ottaa ryhmien ja ajoneuvojen paikat talteen. Tämän jälkeen jos vielä siirrät paikkaa. Ei merkit ole oikein.)
AFI_Aloitusmerkit_Serveri_Odota = False;
Jos tehtävässä on johtoryhmiä jotka ei vastaa afi standardi nimeämistä. Lisää tämä init.sqf ja tämän arrayn sisälle halutut tunnukset jotka määrittä että ryhmä on johtoryhmä.
AFI_Aloitusmerkit_Johtoryhmatunnus = ["Sierra"];
- vanhat[+] Spoiler