- Logia[+] Spoiler
- 50abd97 (HEAD -> Release_V1, origin/Release_V1) pkm_v2_mag_co.paa <- tämä antoi virheilmoituksen pkm 3d person viewvissä
2c900ff Fixed weight of the rk62
82c3eb0 Lisätty heitetaskut tetsareihin
6b80f2b Heitetaskun tekstuurit
3c58ea9 PKM tekstuurit
88fd7a8 Liivien konffit kuntoon
7c090bd Fixes for issue reports #3 #16 and #20
51f4135 Fixed Ace interaction mem point
4cfba2c Added indirect hit for kes88 and kes 12
c1ab2e4 Apilas fuse
bbbb103 Fixed contex error for rk and pkm animations
79d02b8 Fixed disapering PKM mags on the vest
a700f8b Added hitting power to 66KES88 And 66KES12
571faaf MG assistant missing PKM mags fixed. Backpack needs to be added. Bugs #4 & #14
75da7bc Missing frags added to some ldr units
57a3d9f ACOG picture fix, bug #9
WIP: Finmod A3
Re: WIP: Finmod A3
Päivitelty juttuja. Vissiin nyt jo repossa
- Logia[+] Spoiler
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: WIP: Finmod A3
FinModdi Alpha v3 changelog
Korjattu PKM tähtäimen zeroing. Liikkuu niinkuin kuuluisi nytten.
Korjattu jossain liiveissä ilmenevä varjobugi.
Korjattu liuta aseiden ja liivien paino, kantamiskyky ja suojausarvoja.
Kiitos kaikille jotka ovat reportoinut bugeja gittiin.
Korjattu PKM tähtäimen zeroing. Liikkuu niinkuin kuuluisi nytten.
Korjattu jossain liiveissä ilmenevä varjobugi.
Korjattu liuta aseiden ja liivien paino, kantamiskyky ja suojausarvoja.
Kiitos kaikille jotka ovat reportoinut bugeja gittiin.
Re: WIP: Finmod A3
FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:
Tehtäväntekijöitä:
- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
Trailerin kuvaajia:
- Kampanjaa varten on tarkoitus kuvata traileri, joka toimii samalla mainosvideona modille. Tähän tarvitaan videokuvaajia, eli pelaajia joilla on mahdollisuus kuvata tarpeeksi hyvälaatuisilla grafiikoilla videokuvaa pelissä. Kuvaussessioita tulee olemaan 1-2 iltaa lokakuun aikana.
- Editointi keskitetään yhdelle henkilölle, eli kuvattu ja käyttökelpoinen materiaali toimitetaan hänen käyttöönsä.
- Kuvakäsikirjoitus ja trailerin musiikki on valmiina.
Tehtäväntekijöitä:
- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
Trailerin kuvaajia:
- Kampanjaa varten on tarkoitus kuvata traileri, joka toimii samalla mainosvideona modille. Tähän tarvitaan videokuvaajia, eli pelaajia joilla on mahdollisuus kuvata tarpeeksi hyvälaatuisilla grafiikoilla videokuvaa pelissä. Kuvaussessioita tulee olemaan 1-2 iltaa lokakuun aikana.
- Editointi keskitetään yhdelle henkilölle, eli kuvattu ja käyttökelpoinen materiaali toimitetaan hänen käyttöönsä.
- Kuvakäsikirjoitus ja trailerin musiikki on valmiina.
Re: WIP: Finmod A3
Voin toimia tehtäväntekijänä tässä.Paavo wrote:FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:
Tehtäväntekijöitä:
- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.'][/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: WIP: Finmod A3
Loistavaa! Olen yhteydessä.Anssi wrote:Voin toimia tehtäväntekijänä tässä.Paavo wrote:FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:
Tehtäväntekijöitä:
- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
Re: WIP: Finmod A3
Vieläkö tarvii apuja? Minäkin voisin ilmoittautua.
Re: WIP: Finmod A3
Oletettavasti bugiraportti on laitettukkin jo eteempäin, mutta laitetaan nyt alustavat havainnot liittyen APILAS:n tähtäimien "vituillaan" arvoille:
Havaittu on, että tähtäimessä olevat maalin etäisyyden mittaus kaaret, ovat jokseenkin tarkat, mutta ammus putoaa hitaammin, kuin tähtäimen asteikko kertoo. Lyhyiden testejen ja epävirallisissa viikkopeleissä tehtyjen kokeilujen kautta on heitoksi havaittu, että ammus lentää n. 50m loivemmassa kaaressa.
Miten konpensoin tätä ominaisuutta vastaan?
Näin: jos maali 200m päässä -> tähtää 150m viivalla ja pitäisi osua jokseenkin liki.
Havaittu on, että tähtäimessä olevat maalin etäisyyden mittaus kaaret, ovat jokseenkin tarkat, mutta ammus putoaa hitaammin, kuin tähtäimen asteikko kertoo. Lyhyiden testejen ja epävirallisissa viikkopeleissä tehtyjen kokeilujen kautta on heitoksi havaittu, että ammus lentää n. 50m loivemmassa kaaressa.
Miten konpensoin tätä ominaisuutta vastaan?
Näin: jos maali 200m päässä -> tähtää 150m viivalla ja pitäisi osua jokseenkin liki.
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
Re: WIP: Finmod A3
Hyvinhän se osuu....
Se on kohdistettu niin että telojen alle kun tähtää niin ossuu.
troska
...
Re: WIP: Finmod A3
Alotuspostissa Discord invite, jos tarvitsee ottaa yhteyttä tekijöihin/pysyä jollain tasolla kärryillä mitä tapahtuu
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: WIP: Finmod A3
Modin ACOGissa bugi, jos depth of field grafiikka-asetus on päällä
Fiksataan 2D vaihtoehdolla kun keretään. Onneksi varsin turha grafiikka-asetus; jos ongelmia peleissä: arvo -> 0
Fiksataan 2D vaihtoehdolla kun keretään. Onneksi varsin turha grafiikka-asetus; jos ongelmia peleissä: arvo -> 0
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3