COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

Post by Castor »

TugeX wrote:Kiva että moderoidaan mutta mutta vähän tarkkuutta ja itsekritiikkiä siihen hommaan, jatkoa ajatellen. En postannut coop maaliosastolla ketjuun vaan toin esiin yleisiä kehitysideoita tuleviin coop tehtäviin. Osa oli myös palautetta menneen tehtävän toimivuudesta ja järjestämisestä.
n. 99% kommenteistasi oli kyllä suoria vastauksia minun kommentteihin tai aloittamaani keskusteluun, Ihan oikein moderoin.
Tuntematon wrote:....
Tietenkin vastaosastolle annetaan tehtävä joka on täysin realistisesti tehtävissä, heillä kuitenkaan ei ole mitään mahdollisuutta voittaa pääosastoa taistelussa, pelkästään miesvoima varustus ja assetit tulee varmistamaan tämän.
Mielummin laitan täysin minimäärän ukkoja ei taistelutehtäviin kuin toisinpäin, ei pelata huolto simulaattoria kumminkaan.
Keneraali wrote:....
Whitelistaus toki auttaa mutta edelleen tarkoitus tehdä pelkästään miesvoima ja assetti näkökulmasta pääosasto mahdottomaksi voittaa taistelussa.
ruoste wrote:....
Se voidaan tehä, ja samaa mieltä sun ja kentsun kanssa että kannattaa hakea järkevää porukkaa vastaan.
Tästä voisi tehdä siis langan sisäiselle, yksin en valitettavasti ehdi väsää koko paskaa ja tietenkin kokeneemmilta event tekijöiltä tarvitsee apua.
Cpl Honkonen wrote:...
Mies on aivan tuntematon minulle, eikä hänellä varmasti ole hajuakaan miten me pelataan. Joku muu kiinnostuneempi saa puhua hänelle jos tahtoo.
Last edited by Castor on 14 Sep 2016, 02:52, edited 5 times in total.
Reason: n
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

Post by Castor »

Tämä keskustelun pohjalta eventti virallisesti suunnittelussa, tulee uutta lankaa sitten tota maaliosaston rekrytointia varten!
Last edited by Castor on 15 Sep 2016, 18:31, edited 1 time in total.
Reason: n
Scottz
Posts: 562
Joined: 14 Aug 2013, 11:48
Location: Hki

Re: COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

Post by Scottz »

Castor wrote:Tämä keskustelun pohjalta eventti virallisesti suunnittelussa, tulee uutta lankaa sitten tota maaliosaston rekrytointia varten!
Mä olin lukevinani osan ajatuksista, että maaliosasto ei olisi julkinen haku vaan eräänlainen "whitelistaus", jotta siinä saadaan oikealla asenteella olevia henkilöitä?
The only hope you have is to accept the fact that you're already dead and the sooner you'll accept that, the sooner you're able to function as a soldier's supposed to function. Without mercy, without compassion, without remorse. All war depends upon it.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

Post by JoneKone »

Scottz wrote: Mä olin lukevinani osan ajatuksista, että maaliosasto ei olisi julkinen haku vaan eräänlainen "whitelistaus", jotta siinä saadaan oikealla asenteella olevia henkilöitä?
Laittaa hakemuksen sisään ja sopivimmat valitaan? ;)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Fin_Johnny
Posts: 125
Joined: 22 May 2014, 17:20

Re: COOP-tyylinen tehtävä maaliosastolla

Post by Fin_Johnny »

Parhaat dayzet pelaajat sinne :D
Post Reply