AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.46)

Hoxzer
Posts: 106
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.41)

Post by Hoxzer »

Tuntematon wrote:
Spikey wrote: Nonniin, nyt löyty ainakin yksi tähän ongelmaan vaikuttava tekijä. Eli Raptr jolla tallennan pelivideot http://raptr.com/.
Onko mahdollista selvittää miksi en voi käynnistää AFISynciä, kun Raptr on käynnissä? Raptr toiminnassa ei ole vikaa, mutta se saa AFISyncin kaatumaan heti kun käynnistyksen jälkeen klikkaan jotain kohtaa syncissä. Kun sammutan Raptr:n, AFISync pysyy päällä normaalisti.
Johtunee varmaan jotenkin siitä raptr overlaysta. Jos en nyt väärin muista niin siinä pystyy määrittämään mitkä sovellukset ei käytä sitä raptr overlaytä.
Miten overlay-ominaisuuden poisto vaikuttaa? Raptr on sen verran harvaan käytetty sovellus, että tuskin jaksan nähdä vaivaa asian suhteen. Asiasta voidaan mainita mahdollisesti FAQ:ssa, kunhan ongelmasta tiedetään enemmän.
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.41)

Post by Tuntematon »

Hoxzer wrote:
Tuntematon wrote: Johtunee varmaan jotenkin siitä raptr overlaysta. Jos en nyt väärin muista niin siinä pystyy määrittämään mitkä sovellukset ei käytä sitä raptr overlaytä.
Miten overlay-ominaisuuden poisto vaikuttaa? Raptr on sen verran harvaan käytetty sovellus, että tuskin jaksan nähdä vaivaa asian suhteen. Asiasta voidaan mainita mahdollisesti FAQ:ssa, kunhan ongelmasta tiedetään enemmän.
Tarkoitinkin että ne jotka käyttää niin itse ottavat sen pois :roll:
Hoxzer
Posts: 106
Joined: 13 Dec 2013, 00:06

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by Hoxzer »

Uusi versio julkaistu
FrozenDefender
Posts: 3
Joined: 29 Mar 2015, 15:45

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by FrozenDefender »

Vote vastaus:
D:/Arma 3/
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by Tuntematon »

Pelaajan itse määrittämään kansioon.

Vaihtoehtoisesti että afisyncin kysyy ensimmäisellä (kun sitä ei ole määritetty) kertaa mihin modit asennetaan. Vaihtoehtoina voisi olla nuo kolme '' default '' vaihtoehtoa sekä itse vapaasti määriteltävä paikka.

Eli vakiona ei ole määritetty mitään ennen kuin pelaaja itse valitsee.

Itse en pidä tiedotstot/arma3 hyvänä paikkana kun se on yleensä C asemalla ja monella ei ole kovin suuri C asema / ssd tuonne.
Arma juuri on huono koska sekavuus
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by Keneraali »

Juuri kuin edellä, ei mitään. Todella ärsyttävää version vaihtuessa kun ei itse muista sitä vaihtaa ja ihmettelee vain kun kestää... ankaraa user erroria.
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by ruoste »

Olisiko mahdollista saada settings sellaiseksi, että defaulttina oletuspolku on tyhjillään, ja ohjelma herjaa käyttäjälleen jos sitä ei ole asetettu?
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Maestro
Posts: 17
Joined: 13 Nov 2015, 16:32

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by Maestro »

Sama kuin 2 edelistä on maininnut. Eli pelajaan määrittämään kansioo.
User avatar
SpottedBill
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2013, 16:23
Contact:

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by SpottedBill »

ruoste wrote:Olisiko mahdollista saada settings sellaiseksi, että defaulttina oletuspolku on tyhjillään, ja ohjelma herjaa käyttäjälleen jos sitä ei ole asetettu?
+1
“I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.” -J.R.R. Tolkien, The Two Towers
User avatar
Thororin
Posts: 71
Joined: 10 Mar 2015, 17:34

Re: AFISync-modienlataustyökalu, avoin beeta (v0.42)

Post by Thororin »

ruoste wrote:Olisiko mahdollista saada settings sellaiseksi, että defaulttina oletuspolku on tyhjillään, ja ohjelma herjaa käyttäjälleen jos sitä ei ole asetettu?
+1
"AFI on syy alkoholismiini..."
- Scottz
Post Reply