Esittele itsesi -topic

Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Arska »

Erityisesti kiinnostaisi laittaa 3d-mallinnustaidot käyttöön jos niille koetaan olevan tarvetta.
On nyt pakko napata kiinni kun mainitsit. AF:n riveissä on ollut tyytymättömyyttä A2:n CVtä kohtaan, joten jos kiinnostusta löytyy voisi tuollaisen vääntää. Itse olisin valmis konffaamaan valmiin mallin pelikelpoiseksi.
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Tonto- »

Panssari-Sisu! :o

EDIT: Vai onko se muka jo olemassa jossain muualla kuin AFI-peleissä?
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=34
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Annddy »

PASIa kannatettu, toisaalta pelkkä retextuuri tekis jo paljon. http://ofp.gamepark.cz/_hosted/digitalw ... 188xz2.jpg

CVn lisäksi tämä!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... NA_110.JPG :DD
Last edited by Annddy on 12 Jul 2014, 17:44, edited 1 time in total.
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Arska »

Tuo Tonton linkkaama Pasi on FDF jannujen tekemä, mutta eivät tainneet koskaan sitä julkaista. Tietysti jos jollakulla on kontakteja noihin heeboihin vois yrittää saada malli omaan käyttöön
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Devyx
Posts: 23
Joined: 28 May 2015, 00:29
Location: PK-seutu

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Devyx »

Terveterve! Nimi on Sauli ja olen 19-vuotias turva-alalla toimiva neljännellä sukupolvella oleva kaveri täältä PK-seudulta ja tällä hetkellä uusi täällä AFIssa. Armaa on tähän mennessä tullut pelattua 51 tuntia, joten se vaatii vielä vähän työtä. Nopeasti olen kuitenkin onnistunut omaamaan tätä Arma3:sta, joten eiköhän tulla pelaamaan ilman sen suurempia hölmöilyjä.

Vapaa-ajalla harrastan Airsoftia, salilla käyntiä, pelailen Armaa ja Dark souls 2: Softs:ia ja voipi hyvin olla, että alotan Systeman tai
Daito-ryun syksyllä. Ilmeisesti tulen myös jatkossakin meemeilemään tällä foorumilla.

Opiskelen tosiaan turva-alaa Pk-seudulla ja tarkoitus on erikoistua maanpuolustukseen koulutuksen jälkeen.
Asepalveluksen on määrä alkaa tammikuussa 2016
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
Jarppa
Posts: 2
Joined: 06 Jun 2015, 12:55

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Jarppa »

Moro,
21 vuotta mittarissa tällä hetkellä. Opiskelen poliisikoulussa ensinmäistä vuotta Tampereen Herwoodissa. Afissa aloitin jo syyskuun tienoilla mutta pelaaminen jäänyt nyt 2015 vuoden puolella vähemmälle opiskeluiden, asumistilanteen(asuntola) ja töiden takia sekä seurustelu tuppaa liian usein olemaan este afi-illoille. Pyrin kuitenkin aina pääsemään paikalle kun mahdollista.

Intin kävin pienessä varuskunnassa spol-komppaniassa. Toimin ryhmän varajohtajana. Meriittinä mainittanee että hakkasimme puolijoukkueella kaikki isot spol-komppaniat loppusodassa.
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: Esittele itsesi -topic

Post by madreizka »

Moi, olen MadReizka, ikää 27+ jotain vuotta.
Etsin mukavaa kotielämästä tykkäävää naista. Yleensä viikot olen aika kiireinen koska aika myöhään pääsen takaisin kotiin kiitos työpaikkani joka on toisella paikkakunnalla. Pidän koirista ja suomen luonnosta.
Kiinnostuneet laittakaa PM.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Junnu99 »

madreizka wrote:Moi, olen MadReizka, ikää 27+ jotain vuotta.
Etsin mukavaa kotielämästä tykkäävää naista. Yleensä viikot olen aika kiireinen koska aika myöhään pääsen takaisin kotiin kiitos työpaikkani joka on toisella paikkakunnalla. Pidän koirista ja suomen luonnosta.
Kiinnostuneet laittakaa PM.
No huhhuh. Pitää olla aika epätoivoinen jos alkaa afin foorumeilta naisseuraa etsimään :lol:
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
madreizka
Posts: 1213
Joined: 28 Jun 2014, 21:19

Re: Esittele itsesi -topic

Post by madreizka »

Image
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: Esittele itsesi -topic

Post by Junnu99 »

Nin no, omakin viesti tuli kirjoitettua lievä pilke silmäkulmassa :P
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
Post Reply