+1Bummeri wrote:Liekkimeressä tonttiin tulevasta kopteristä selviäminen jonkun skriptin avulla vaikuttaa aika huonolta lisäykseltä.
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
joo, en itsekkään tajua mikä on se ongelma jonka tuo skripta "korjaa"
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Tässä olis testaamisen arvoinen pikkumodi:
https://forums.bistudio.com/topic/19041 ... smarkings/
![Image](http://i.imgur.com/cAKZpg9.jpg)
Tuossa kuvassa on kaikki mitä tarvii tietää, small/medium/large on eri kokoja eri kokoisille puvuille (toimii gorkasta vanillaan) valitettavasti noi ei ole vielä leveämpiä.
Käyttö tarkoitus voi olla tehtäviin jossa kahdella osa puolella on samat/lähes samat puvut => helpompi erottaa vihollinen.
Toivottavasti tulee ACE sopivaksi tulevaisuudessa. ei tarvis uhrata NVG paikkaa ton takia.
https://forums.bistudio.com/topic/19041 ... smarkings/
![Image](http://i.imgur.com/cAKZpg9.jpg)
Tuossa kuvassa on kaikki mitä tarvii tietää, small/medium/large on eri kokoja eri kokoisille puvuille (toimii gorkasta vanillaan) valitettavasti noi ei ole vielä leveämpiä.
Käyttö tarkoitus voi olla tehtäviin jossa kahdella osa puolella on samat/lähes samat puvut => helpompi erottaa vihollinen.
Toivottavasti tulee ACE sopivaksi tulevaisuudessa. ei tarvis uhrata NVG paikkaa ton takia.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Knock on tanks päivittynyt! vaatii nykyään ACEn,
http://www.armaholic.com/page.php?id=30509Modin tekijä wrote:I may look into getting it added to ACE3(2.4.2016)
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
En pidä juuri minään kun ei niitä pukuja välillä erota sadan metrin päästä niin miksi sieltä näkin jonkun punasen hiton peinen nauhan roikkumassa. Ehdotan että puvut valitaan aina mallia blaze oranssi ja sininen.Castor wrote:Hihanauha
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: ARMA 3 modikeskustelu
"Saravo Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka!"Cpl Honkonen wrote:Ehdotan että puvut valitaan aina mallia blaze oranssi ja sininen.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Tein modista afi-knocking version. Kyseissä versiossa voit myös tankkien lisäksi koputtaa myös autoja ja helikoptereita.Castor wrote:Knock on tanks päivittynyt! vaatii nykyään ACEn,
http://www.armaholic.com/page.php?id=30509Modin tekijä wrote:I may look into getting it added to ACE3(2.4.2016)
Re: ARMA 3 modikeskustelu
https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/
Iraq-teemainen Diyala Province on julkaistu. Pikatestauksen perusteella kartta lunastaa kaikki odotukset mitä tulee sen ulkonäköön ja on aivan helevetin hieno. Hienompi kuin Kunduz.
Mutta on myös aivan helevetin raskas. Raskaampi kuin Kunduz ja raskaampi kuin Bornholm. Bugeja löytyy myös. Esim. joet ja kastelukanavat ovat tehty luultavasti CUPin vesiobjekteilla jotka bugaavat. Joista löytyy paljon näkymättömiä reikiä joiden läpi vene tai uija putoaa suoraan joen pohjaan samalla tavalla kuin putoaisi katolta. Joki ei myöskään näytä niin hyvältä kuin kartta muuten näyttää.
2000m viewdistance on kartalle liikaa imo. framet putoaa liian helposti alle 20fps.
1500m nostaa framet noin 30fps hujakoille
1000m takaa 40fps melkein missä vain.
Maasto on se verran kumpuilevaa ja peitteistä, että JV pärjää tuolla väh. 1000m viewdistancella aika hyvin.
Iraq-teemainen Diyala Province on julkaistu. Pikatestauksen perusteella kartta lunastaa kaikki odotukset mitä tulee sen ulkonäköön ja on aivan helevetin hieno. Hienompi kuin Kunduz.
Mutta on myös aivan helevetin raskas. Raskaampi kuin Kunduz ja raskaampi kuin Bornholm. Bugeja löytyy myös. Esim. joet ja kastelukanavat ovat tehty luultavasti CUPin vesiobjekteilla jotka bugaavat. Joista löytyy paljon näkymättömiä reikiä joiden läpi vene tai uija putoaa suoraan joen pohjaan samalla tavalla kuin putoaisi katolta. Joki ei myöskään näytä niin hyvältä kuin kartta muuten näyttää.
2000m viewdistance on kartalle liikaa imo. framet putoaa liian helposti alle 20fps.
1500m nostaa framet noin 30fps hujakoille
1000m takaa 40fps melkein missä vain.
Maasto on se verran kumpuilevaa ja peitteistä, että JV pärjää tuolla väh. 1000m viewdistancella aika hyvin.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Isket 100 pelaajaa niin fps keskiarvo 1. Ei jatkoon. Kartalla pitää olla 4000 viewdistancella fps keskiarvo ~40 (riippuu testaajan raudasta, mutta tälläistä itselläni), että pystyy käyttämään viikkopeleissä. Eventit on tiesti oma osastonsa.Tonto- wrote:Diyala Province
EDIT: Noin niin kuin karkeasti noilla mittailen kartan toimivuutta testatessani uusia karttoja.
![Image](http://www.steamsignature.com/status/finnish//76561197962033881.png)
![Image](http://www.steamsignature.com/AddFriend.png)
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Ei se nyt noin yksinkertaista ole, jos samaa kaavaa katsoo niin fata/vt5/bornholm sais heti poistaa. Testieventti ensin ja sitten repoon tai ei.