ARMA 3 modikeskustelu

AlluZ
Posts: 31
Joined: 05 Jan 2015, 01:01
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by AlluZ »

Bummeri wrote:Liekkimeressä tonttiin tulevasta kopteristä selviäminen jonkun skriptin avulla vaikuttaa aika huonolta lisäykseltä.
+1
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by TheTaltsi »

joo, en itsekkään tajua mikä on se ongelma jonka tuo skripta "korjaa"
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Tässä olis testaamisen arvoinen pikkumodi:
https://forums.bistudio.com/topic/19041 ... smarkings/

Image
Tuossa kuvassa on kaikki mitä tarvii tietää, small/medium/large on eri kokoja eri kokoisille puvuille (toimii gorkasta vanillaan) valitettavasti noi ei ole vielä leveämpiä.

Käyttö tarkoitus voi olla tehtäviin jossa kahdella osa puolella on samat/lähes samat puvut => helpompi erottaa vihollinen.

Toivottavasti tulee ACE sopivaksi tulevaisuudessa. ei tarvis uhrata NVG paikkaa ton takia.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

Knock on tanks päivittynyt! vaatii nykyään ACEn,
Modin tekijä wrote:I may look into getting it added to ACE3 :) (2.4.2016)
http://www.armaholic.com/page.php?id=30509

User avatar
Cpl Honkonen
Posts: 657
Joined: 01 Aug 2015, 14:39
Location: Iisalmi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Cpl Honkonen »

Castor wrote:Hihanauha
En pidä juuri minään kun ei niitä pukuja välillä erota sadan metrin päästä niin miksi sieltä näkin jonkun punasen hiton peinen nauhan roikkumassa. Ehdotan että puvut valitaan aina mallia blaze oranssi ja sininen.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Cpl Honkonen wrote:Ehdotan että puvut valitaan aina mallia blaze oranssi ja sininen.
"Saravo Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka, Pekka!"
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Väyrynen »

Castor wrote:Knock on tanks päivittynyt! vaatii nykyään ACEn,
Modin tekijä wrote:I may look into getting it added to ACE3 :) (2.4.2016)
http://www.armaholic.com/page.php?id=30509

Tein modista afi-knocking version. Kyseissä versiossa voit myös tankkien lisäksi koputtaa myös autoja ja helikoptereita.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tonto- »

https://forums.bistudio.com/topic/18280 ... ince-iraq/

Iraq-teemainen Diyala Province on julkaistu. Pikatestauksen perusteella kartta lunastaa kaikki odotukset mitä tulee sen ulkonäköön ja on aivan helevetin hieno. Hienompi kuin Kunduz.
Mutta on myös aivan helevetin raskas. Raskaampi kuin Kunduz ja raskaampi kuin Bornholm. Bugeja löytyy myös. Esim. joet ja kastelukanavat ovat tehty luultavasti CUPin vesiobjekteilla jotka bugaavat. Joista löytyy paljon näkymättömiä reikiä joiden läpi vene tai uija putoaa suoraan joen pohjaan samalla tavalla kuin putoaisi katolta. Joki ei myöskään näytä niin hyvältä kuin kartta muuten näyttää.

2000m viewdistance on kartalle liikaa imo. framet putoaa liian helposti alle 20fps.
1500m nostaa framet noin 30fps hujakoille
1000m takaa 40fps melkein missä vain.

Maasto on se verran kumpuilevaa ja peitteistä, että JV pärjää tuolla väh. 1000m viewdistancella aika hyvin.
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Anssi »

Tonto- wrote:Diyala Province
Isket 100 pelaajaa niin fps keskiarvo 1. Ei jatkoon. Kartalla pitää olla 4000 viewdistancella fps keskiarvo ~40 (riippuu testaajan raudasta, mutta tälläistä itselläni), että pystyy käyttämään viikkopeleissä. Eventit on tiesti oma osastonsa.

EDIT: Noin niin kuin karkeasti noilla mittailen kartan toimivuutta testatessani uusia karttoja.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Ei se nyt noin yksinkertaista ole, jos samaa kaavaa katsoo niin fata/vt5/bornholm sais heti poistaa. Testieventti ensin ja sitten repoon tai ei.
Post Reply