Hei

Post Reply
Sahara
Posts: 2
Joined: 02 Jul 2014, 21:11

Hei

Post by Sahara »

Terve olen uusi pelaaja arma 2:ssa ja arma 3:ssa ,ostin molemmat pelit tuossa steam alessa.

Olisinkin kysellyt seuraavaa , järjestääkö kilta bootcampia jotta pääsis sisälle pelin saloihin tarkointan lähinnä radion käyttöä, sekä löytyykö jonkinlaista training ground areaa jossa voi testailla aseita yms ?

lähinnä uteliaisuuttani kyselen :)
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Hei

Post by Bummeri »

Moro. Me pyritään järjestään uusille pelaajille opastusta vikoittain.

Liity Afin Steam Grouppiin. Sinne tulee ilmoitukset että millon niitä järkätään.

Voit myös ilmotella tänne että millon sulle sopis niin katotaan jos joku meistä kerkeäis järkkkäämään tuon sillon kun sulle sopii.
Vaikket kerkeäisikään tätä tehdä, niin tule vain viikkopeliin ja sano että olet uusi, niin joku kyllä kertoo perusjuttuja.

EDIT: Ja ennenkaikkea tervetuloa mukaan!
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Sahara
Posts: 2
Joined: 02 Jul 2014, 21:11

Re: Hei

Post by Sahara »

Juu Kiitos , pääsinkin pelaileen teidän kanssanne tuossa jo.
(lähinnä juoksentelin ympäriinsä kessun lähellä ja ihmettelin minne seuraavaksi , mihinkään en osunut vaikka yritystä oli :P eikä minuunkaan osuttu joten kaippa se on ihan ok alku :P )

ja juu olen kyllä online joka päivä , pelailen arma 2 ja arma 3 :sen noita campanioita läpi joten roikun varmaan ts:ssä päivittäin " paitsi jos olen töissä " meinaan uudet pelit joten pelaan varmaan paljon.
Post Reply