@nolock_rhs_tow

Post Reply
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

@nolock_rhs_tow

Post by TugeX »

Yksinkertainen konffimodi joka poistaa RHS TOWien pelin rikkovan OP lukituksen (myös viewdistancen ulkopuolelle), lisäksi latausaikaa aavistuksen pidennetty ja ohjuksen lento-ominaisuuksia yritetty parannella. Luonnollisesti muiden testausta kaivataan.

https://www.dropbox.com/s/oyxajof7cqxbf ... w.rar?dl=0

Nopeasti repoon jooko? :)

-Prefix korjattu
Last edited by TugeX on 31 Jan 2016, 11:41, edited 2 times in total.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: @nolock_rhs_tow

Post by Castor »

TugeX wrote:Yksinkertainen konffimodi joka poistaa RHS TOWien pelin rikkovan OP lukituksen, lisäksi latausaikaa aavistuksen pidennetty ja ohjuksen lento-ominaisuuksia yritetty parannella. Negatiivisena puolena AI:lla saattaa olla ongelmia ampumisessa. Luonnollisesti muiden testausta kaivataan.

https://www.dropbox.com/s/6vuh6cgmneuu3 ... w.rar?dl=0

Nopeasti repoon jooko? :)
+1
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: @nolock_rhs_tow

Post by Temppa »

Siellä taitaa olla us army ja usmc towit, saisko toiseen tään ja toiseen ai:n osaaman lukituksen?
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: @nolock_rhs_tow

Post by TugeX »

Ahteri wrote:saisko toiseen ai:n osaaman lukituksen?
Molemmat käyttää samaa ammuskonffia, ei riitä minulla taidot eikä kiinnostus alkaa niitä erottamaan, mikäli se on edes mahdollista.
TugeX
Posts: 293
Joined: 26 Jul 2013, 18:49

Re: @nolock_rhs_tow

Post by TugeX »

Pienen säätämisen jälkeen AI ampuu tappavan tarkasti kuten asiaan kuuluu. Ohjuksen lentorata on hieman alkuperäistä korkeammalla joten suuremmat mahdollisuudet osua reaktiiviin, jolloin instakillit vähenee. Pelaajat voivat huomioida tämän tähtäyksessä.

Mitään huonoja puolia ei siis enää ole. Onko tämä edes mahdollista?!
Post Reply