Miinaharava scripti
Re: Miinaharava scripti
Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Miinaharava scripti
Vaaiitko tää että pelaajalla on invetoryssä vanilla mine detector?
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: Miinaharava scripti
Ekasssa postissa lukee joo.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: Miinaharava scripti
Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
- Cpl Honkonen
- Posts: 657
- Joined: 01 Aug 2015, 14:39
- Location: Iisalmi
Re: Miinaharava scripti
Sellaisia pieniä punasia lippuja. Olis aika pähee.
Combat Camera
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Jos meitsi sanoo jotain siitä ei saa selvää ja jos siitä sais selvää kannattaa olla vähän pelisilmää sen selvän suhteen
Re: Miinaharava scripti
Tää unohtukin täysin, Furean tais jo aikasemmin tessussa mainita.Bummeri wrote:Vieläkun teet tuohon jonkun tavan että miinat voi merkitä pysyvästi maahan muille näkymään, niin jo on hyvä.
Nyt se tukee lippuja ja näkövammaisia.
Re: Miinaharava scripti
Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.Johnson wrote:Omasta mielestä tuon punaisen indikaattorin, joka kertoo miinan sijainnin voisi poistaa. Ääni joka kertoo miinan olevan lähellä on jo tarpeeksi hyvä indikaattori ja sopivassa gameplay-realism balanssissa. Sen miinan etsimisessä tulisi olla edes pieni haaste, kun ei se kuitenkaan hypi silmille ja kerro missä on(tai kertoo viimeistään kun päälle astut).
Tehtäväntekijällä on kyllä mahdollisuus estää tekstiä näkymästä jos haluaa.
edit. Jos on defusal kit mukana ja kävelee ace interact pohjassa, näkee miinat pidemmälle kuin mitä teksti nyt näyttää.
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Miinaharava scripti
Eikös tän melkein vois laittaa ihan servurin puolelta pyöriin joka tehtävään jos se vain on mahdollista?
Re: Miinaharava scripti
Sanoisin että Raimo liity tuonne ACE3:n slack-chattiin ja ota yhteyttä siellä kaveriin nimeltä @sgtgunner. Hänellä on ilmeisesti miinaharavalle pelissä malli.
Siellä slack-chatissä voisit sitten myös #dev kannulla kysyä olisiko porukalla kiinnostusta integroida erinomainen skriptasi ACE3:n.
Liput näyttää magnificentilta. Uh ja ah.
Siellä slack-chatissä voisit sitten myös #dev kannulla kysyä olisiko porukalla kiinnostusta integroida erinomainen skriptasi ACE3:n.
Liput näyttää magnificentilta. Uh ja ah.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: Miinaharava scripti
Eikös se miinassa ole tarkoituskin, että sitä olisi vaikea havaita? Äänimerkki jonka frekvenssi tihenee mitä lähempänä miinaa on pitäisi tarjota jo melkosesti helpotusta miinan löytämiseen. Oikea miinaharavahan antaa merkin vasta kun on miinan päällä... Mielipiteensä kullakin.raimo wrote: Pelkän äänen avulla on todella vaikea löytää miinoja ruohosta ja etäisyyttäkin arvioida. Vaatisi ehkä, että ääni lähtee itse miinasta eikä pelaajasta.