Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.

Post Reply
User avatar
ruoste
Posts: 583
Joined: 05 Jan 2015, 16:03

Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.

Post by ruoste »

Tarkoituksena järjestää tapahtuma useammalle osapuolelle (3) joka voi kääntyä erilaisiin suuntiin.
Lähtökohtana tehtävälle on kaksi kilpailevaa osapuolta, blufor ja opfor, joista toisella on resursseja ja vimpaimia, mutta ei juuri miesvoimaa. Ja toisella rajoitetusti miesvoimaa ja aseita, mutta kyky naamioitua siviiliksi.

Kolmas osapuoli olisi pedattu AFI:lle joka on suuri pooli pääasiassa aseettomia siviilejä joilla on erilaisia teknisesti toteutettavia maaleja, joiden toteuttaminen yhteistyössä kilpailevien osapuolien kanssa "aktivoi" pelaajan tai ryhmän osapuolelle lojaaliksi.

Lopullinen tavoite kyläläisille on kuitenkin rauha omilla mailla ja jatkettu turvallisuus. Nyt tarvitaankin pelaajilta ja etenkin tehtäväntekijöiltä ideoita ja keinoja näiden moninaisten siviilitavoitteiden toteuttamiseksi. Todennäköisesti tehtäviä tulisi jokaiselle pelaajaryhmälle (perhekunnalle) yksi. Puhutaan siis noin kymmenestä erilaisesta pikkutehtävästä.

Esimerkkitehtäviä: Salakuljetus, tien raivaaminen miinoista, kylän lääketarviketilanteen parantaminen, paranna kylän turvallisuustilannetta, hanki polttoainetta kylän ainoaan kuorma-autoon, jne...

Eli tavoitteita tehtävään jotka ovat teknisesti myös toteutettavissa ilman suurempaa roolipelaamista.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.

Post by Junnu99 »

Täähän oli käytännössä eka 3CB eventti, paitsi että siviilejä ohjas zeus (minä)
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
Saunatyyny
Posts: 532
Joined: 07 Jan 2015, 18:47
Location: PKS

Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.

Post by Saunatyyny »

ruoste wrote:Tarkoituksena järjestää tapahtuma useammalle osapuolelle (3) joka voi kääntyä erilaisiin suuntiin.
Lähtökohtana tehtävälle on kaksi kilpailevaa osapuolta, blufor ja opfor, joista toisella on resursseja ja vimpaimia, mutta ei juuri miesvoimaa. Ja toisella rajoitetusti miesvoimaa ja aseita, mutta kyky naamioitua siviiliksi.

Kolmas osapuoli olisi pedattu AFI:lle joka on suuri pooli pääasiassa aseettomia siviilejä joilla on erilaisia teknisesti toteutettavia maaleja, joiden toteuttaminen yhteistyössä kilpailevien osapuolien kanssa "aktivoi" pelaajan tai ryhmän osapuolelle lojaaliksi.

Lopullinen tavoite kyläläisille on kuitenkin rauha omilla mailla ja jatkettu turvallisuus. Nyt tarvitaankin pelaajilta ja etenkin tehtäväntekijöiltä ideoita ja keinoja näiden moninaisten siviilitavoitteiden toteuttamiseksi. Todennäköisesti tehtäviä tulisi jokaiselle pelaajaryhmälle (perhekunnalle) yksi. Puhutaan siis noin kymmenestä erilaisesta pikkutehtävästä.

Esimerkkitehtäviä: Salakuljetus, tien raivaaminen miinoista, kylän lääketarviketilanteen parantaminen, paranna kylän turvallisuustilannetta, hanki polttoainetta kylän ainoaan kuorma-autoon, jne...

Eli tavoitteita tehtävään jotka ovat teknisesti myös toteutettavissa ilman suurempaa roolipelaamista.
Mafia wars?
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
User avatar
Tuntematon
Posts: 2291
Joined: 19 May 2015, 15:29
Location: Valkeakoski
Contact:

Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.

Post by Tuntematon »

Kyllä tällänen on kai ihan "helposti" toteutettavissa. Tai se riippuu varmaan ihan kuinka monimutkaisia juttuja tahdot tehdä.
Post Reply