Tarkoituksena järjestää tapahtuma useammalle osapuolelle (3) joka voi kääntyä erilaisiin suuntiin.
Lähtökohtana tehtävälle on kaksi kilpailevaa osapuolta, blufor ja opfor, joista toisella on resursseja ja vimpaimia, mutta ei juuri miesvoimaa. Ja toisella rajoitetusti miesvoimaa ja aseita, mutta kyky naamioitua siviiliksi.
Kolmas osapuoli olisi pedattu AFI:lle joka on suuri pooli pääasiassa aseettomia siviilejä joilla on erilaisia teknisesti toteutettavia maaleja, joiden toteuttaminen yhteistyössä kilpailevien osapuolien kanssa "aktivoi" pelaajan tai ryhmän osapuolelle lojaaliksi.
Lopullinen tavoite kyläläisille on kuitenkin rauha omilla mailla ja jatkettu turvallisuus. Nyt tarvitaankin pelaajilta ja etenkin tehtäväntekijöiltä ideoita ja keinoja näiden moninaisten siviilitavoitteiden toteuttamiseksi. Todennäköisesti tehtäviä tulisi jokaiselle pelaajaryhmälle (perhekunnalle) yksi. Puhutaan siis noin kymmenestä erilaisesta pikkutehtävästä.
Esimerkkitehtäviä: Salakuljetus, tien raivaaminen miinoista, kylän lääketarviketilanteen parantaminen, paranna kylän turvallisuustilannetta, hanki polttoainetta kylän ainoaan kuorma-autoon, jne...
Eli tavoitteita tehtävään jotka ovat teknisesti myös toteutettavissa ilman suurempaa roolipelaamista.
Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.
Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.
Täähän oli käytännössä eka 3CB eventti, paitsi että siviilejä ohjas zeus (minä)
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
- Saunatyyny
- Posts: 532
- Joined: 07 Jan 2015, 18:47
- Location: PKS
Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.
Mafia wars?ruoste wrote:Tarkoituksena järjestää tapahtuma useammalle osapuolelle (3) joka voi kääntyä erilaisiin suuntiin.
Lähtökohtana tehtävälle on kaksi kilpailevaa osapuolta, blufor ja opfor, joista toisella on resursseja ja vimpaimia, mutta ei juuri miesvoimaa. Ja toisella rajoitetusti miesvoimaa ja aseita, mutta kyky naamioitua siviiliksi.
Kolmas osapuoli olisi pedattu AFI:lle joka on suuri pooli pääasiassa aseettomia siviilejä joilla on erilaisia teknisesti toteutettavia maaleja, joiden toteuttaminen yhteistyössä kilpailevien osapuolien kanssa "aktivoi" pelaajan tai ryhmän osapuolelle lojaaliksi.
Lopullinen tavoite kyläläisille on kuitenkin rauha omilla mailla ja jatkettu turvallisuus. Nyt tarvitaankin pelaajilta ja etenkin tehtäväntekijöiltä ideoita ja keinoja näiden moninaisten siviilitavoitteiden toteuttamiseksi. Todennäköisesti tehtäviä tulisi jokaiselle pelaajaryhmälle (perhekunnalle) yksi. Puhutaan siis noin kymmenestä erilaisesta pikkutehtävästä.
Esimerkkitehtäviä: Salakuljetus, tien raivaaminen miinoista, kylän lääketarviketilanteen parantaminen, paranna kylän turvallisuustilannetta, hanki polttoainetta kylän ainoaan kuorma-autoon, jne...
Eli tavoitteita tehtävään jotka ovat teknisesti myös toteutettavissa ilman suurempaa roolipelaamista.
"Johnson ajoi autollaan päin rekkaa ja kuoli heti. Miksi Johnson kuoli? "
-Warren Bennis
-Warren Bennis
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Usean yhteisön event, tehtävä ideoita.
Kyllä tällänen on kai ihan "helposti" toteutettavissa. Tai se riippuu varmaan ihan kuinka monimutkaisia juttuja tahdot tehdä.