Battleye ryppyilee

Tekniset asiat kuten asetukset, asennusongelmat jne.
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Battleye ryppyilee

Post by puretus »

Sekoilee seuraavaa: Failed to initialize BattlEye Service: Driver Load Error (577). Uudelleenasennusmaratoonin jälkeenkään ei mitään elonmerkkejä. Huomasin, että tänään tullut BattleEye-päivitys. Laitoin jo vihapostia supportiin, mutta jos jollain vinkki tai kaksi, otetaan vastaan.
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: Battleye ryppyilee

Post by Bummeri »

puretus wrote:Sekoilee seuraavaa: Failed to initialize BattlEye Service: Driver Load Error (577). Uudelleenasennusmaratoonin jälkeenkään ei mitään elonmerkkejä. Huomasin, että tänään tullut BattleEye-päivitys. Laitoin jo vihapostia supportiin, mutta jos jollain vinkki tai kaksi, otetaan vastaan.
Käynnistä arma 3 steamistä ja pyöritä sieltä arma 3 launcherista se battleye päivitys jos se toimisi.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: Battleye ryppyilee

Post by puretus »

Tuntematon wrote:Onhan sulla uusin PWS?
Uusinta uutta ja tuoreinta. Ei toimi päivittää Steamin kautta.
User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: Battleye ryppyilee

Post by puretus »

User avatar
puretus
Posts: 114
Joined: 30 Mar 2015, 10:42

Re: Battleye ryppyilee [SOLVED]

Post by puretus »

Windows 10 build 10074 päivitys uudempaan ja taas rokkaa :D
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: Battleye ryppyilee

Post by PeNaX »

Noniin nyt battleye ei suostu enään käynnistämään pukkaa vain ''failed to start battleye service (1056)'' ja sitten sammuttaa battleye consolen eikä peli käynnisty kokeilin ottaa battleyen pois päältä peli käynnistyi ja toimi moitteettomasti mutta servuille ei tietenkään päässyt. Olen koittanut löytää keinon netistä mutta niistä ei ole ollut minulle apua pelin uudelleen asentaminen ei auta battleyen tiedostojen poistaminen ja uudelleen asunnes ei auta. onko kellään tullut tälläistä vastaan jos on niin saa vapaasti jakaa vastauksia.
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
Spikey
Posts: 64
Joined: 24 Mar 2015, 23:13

Re: Battleye ryppyilee

Post by Spikey »

PeNaX wrote:Noniin nyt battleye ei suostu enään käynnistämään pukkaa vain ''failed to start battleye service (1056)'' ja sitten sammuttaa battleye consolen eikä peli käynnisty kokeilin ottaa battleyen pois päältä peli käynnistyi ja toimi moitteettomasti mutta servuille ei tietenkään päässyt. Olen koittanut löytää keinon netistä mutta niistä ei ole ollut minulle apua pelin uudelleen asentaminen ei auta battleyen tiedostojen poistaminen ja uudelleen asunnes ei auta. onko kellään tullut tälläistä vastaan jos on niin saa vapaasti jakaa vastauksia.
http://www.battleye.com/support/faq/

Ootko kokeillu poistaa BEService_arma3 tiedoston? Poistamisen jälkeen käynnistä peli ja Battleyen pitäisi asentaa tämä tiedosto uusiksi


Mikäli tästä ei apua, voisit kokeilla Steamin kautta seuraavaa: Arma3 properties -> Local Files -> "Verify Integrity Of Game Cache"
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: Battleye ryppyilee

Post by PeNaX »

Spikey wrote:
PeNaX wrote:Noniin nyt battleye ei suostu enään käynnistämään pukkaa vain ''failed to start battleye service (1056)'' ja sitten sammuttaa battleye consolen eikä peli käynnisty kokeilin ottaa battleyen pois päältä peli käynnistyi ja toimi moitteettomasti mutta servuille ei tietenkään päässyt. Olen koittanut löytää keinon netistä mutta niistä ei ole ollut minulle apua pelin uudelleen asentaminen ei auta battleyen tiedostojen poistaminen ja uudelleen asunnes ei auta. onko kellään tullut tälläistä vastaan jos on niin saa vapaasti jakaa vastauksia.
http://www.battleye.com/support/faq/

Ootko kokeillu poistaa BEService_arma3 tiedoston? Poistamisen jälkeen käynnistä peli ja Battleyen pitäisi asentaa tämä tiedosto uusiksi


Mikäli tästä ei apua, voisit kokeilla Steamin kautta seuraavaa: Arma3 properties -> Local Files -> "Verify Integrity Of Game Cache"
Kokeilin eikä toiminut vieläkään. Kiitos avustasi kumminkin
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
User avatar
PeNaX
Posts: 62
Joined: 17 Nov 2014, 11:00

Re: Battleye ryppyilee

Post by PeNaX »

Spikey wrote:
PeNaX wrote:Noniin nyt battleye ei suostu enään käynnistämään pukkaa vain ''failed to start battleye service (1056)'' ja sitten sammuttaa battleye consolen eikä peli käynnisty kokeilin ottaa battleyen pois päältä peli käynnistyi ja toimi moitteettomasti mutta servuille ei tietenkään päässyt. Olen koittanut löytää keinon netistä mutta niistä ei ole ollut minulle apua pelin uudelleen asentaminen ei auta battleyen tiedostojen poistaminen ja uudelleen asunnes ei auta. onko kellään tullut tälläistä vastaan jos on niin saa vapaasti jakaa vastauksia.
http://www.battleye.com/support/faq/

Ootko kokeillu poistaa BEService_arma3 tiedoston? Poistamisen jälkeen käynnistä peli ja Battleyen pitäisi asentaa tämä tiedosto uusiksi


Mikäli tästä ei apua, voisit kokeilla Steamin kautta seuraavaa: Arma3 properties -> Local Files -> "Verify Integrity Of Game Cache"
Noinnin kokeilin tylsyyttäni poistaa pelin käynnistää koneen uudestaan ja ladata peli uudestaan ja kokeilla niin eikös se p*****e toiminu sitten kunnolla
Tulisivat huoltoukot ite laittamaan paskansa.

Image
Post Reply