Vaihe 1.
Lisää ensin yksi perusyksikkö.
Vaihe 2.
Lisää Zeus - yksikkö valikosta Game Logic -> Virtual Entities -> Zeus. Jos haluat, että Zeus on nimellisesti jollain tietyllä puolella (esim. radioiden takia), valitse vastaava yksikkö. Anna yksikölle joku nimi.
Vaihe 3.
Lisää Zeus Game Master - moduuli. Owner kenttään kirjoita äsken kartalle laittamasi Zeus - yksikön nimi. Name - kenttä on slottausruudussa näkyvä nimi. Default addons määrittää mitä yksiköitä Zeuksella on käytössä. Forced interface tarkoittaa sitä, että Zeus spawnaa suoraan Zeus - näkymään. Jos haluat käyttää jotain Zeuksen lisämooduleita, synkronoi ne Game master moduuliin (ei siis group).
Yhteenveto
Lopulta homman pitäisi näyttää tältä:
Muuta
Zeus - yksikön ei ole pakko olla nimenomaan tuo Zeus virtual entity, vaan se voi olla mikä tahansa yksikkö joka on listattu Zeus Game Master moduulin omistajaksi. Periaatteessa mikään ei estä lisäämästä Zeusta vaikka kaikkiin tehtäviin, mutta kanattaa muistaa, että oletuksena Zeus ei pysty hallinnoida editorissa lisättyjä yksiköitä.
Jos haluat, että Zeus voi hallinoida editorissa lisäämiäsi yksiköitä, lisää seuraava skriptinpätkä init.sqf - tiedostoosi:
Code: Select all
if (isServer) then
{
_curator = allcurators select 0;
{
_curator addCuratorEditableObjects [[_x], true];
} foreach vehicles;
{
_curator addCuratorEditableObjects [[_x], true];
} foreach (allMissionObjects "Man");
};