Tehtävätiimin Threadi
Re: Tehtävätiimin Threadi
ti 21 sopii tänne
Re: Tehtävätiimin Threadi
Lähettääkö tehtäväntekijät sen exportatun filun lisäksi myös mission.sqm filun automaagisesti kun menee tarkistukseen?
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtävätiimin Threadi
Next kuvestion, joko ootte päättäneet että onko se nyt acre vai tfr vai amedical vai bmedical niin vois ruveta tekeen tehtäviä.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtävätiimin Threadi
ACRE, ja B-med tai A-med ei ole päätetty. Mainitse tehtävkuvauksessa kumpi on käytössä.
"In any moment of decision, the best thing you can do is the right thing,
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."
-Theodore Roosevelt
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."
-Theodore Roosevelt
Re: Tehtävätiimin Threadi
Onko meidän ACE konfiguraatiossa huomioitu tämä:
lainaukset 3CB foorumilta - thread: ACE Medical - General discussion
http://3commandobrigade.com/viewtopic.p ... 6&start=30
Tosin perään tulee kommentti:
lainaukset 3CB foorumilta - thread: ACE Medical - General discussion
http://3commandobrigade.com/viewtopic.p ... 6&start=30
Still broke when it comes to taking people out of vehicles = you go unconscious in most = death.
Ratkaisu?:thats a known issue to the ACE3 team, as listed on thier relaese notes
.. they state 'If you have identified the 3rd-Party mod that causes ACE Interaction to break, contact the developer and ask them to support the CBA XEH. They can contact CBA Devs for help.'
the problem dosnt exist in the vanilla vehicles but looks the the '3rd-Party developer are lagging abit =/
quick and dirty sollution would be 'back to vanilla vehicles' or iron out the kinks that we have in 'our own stuff'
.. they state 'If you have identified the 3rd-Party mod that causes ACE Interaction to break, contact the developer and ask them to support the CBA XEH. They can contact CBA Devs for help.'
Oooo nice. CBA have released a fix for this - there's an optional PBO in CBA (cba_enable_auto_xeh.pbo) that apparently adds interaction for all 3rd party vehicles. All we have to do is throw it in with the 3CB Config. Will do until mod authors pull their socks up.
Tosin perään tulee kommentti:
Nope happened twice in vanilla HEMPTs so that arguments out.
Re: Tehtävätiimin Threadi
On. Paitsi jos se menee vanilla yksikööilläkin rikki, niin sitten se on joku toine ongelma.Aspirant wrote:Onko meidän ACE konfiguraatiossa huomioitu tämä:
lainaukset 3CB foorumilta - thread: ACE Medical - General discussion
http://3commandobrigade.com/viewtopic.p ... 6&start=30
Still broke when it comes to taking people out of vehicles = you go unconscious in most = death.Ratkaisu?:thats a known issue to the ACE3 team, as listed on thier relaese notes
.. they state 'If you have identified the 3rd-Party mod that causes ACE Interaction to break, contact the developer and ask them to support the CBA XEH. They can contact CBA Devs for help.'
the problem dosnt exist in the vanilla vehicles but looks the the '3rd-Party developer are lagging abit =/
quick and dirty sollution would be 'back to vanilla vehicles' or iron out the kinks that we have in 'our own stuff'.. they state 'If you have identified the 3rd-Party mod that causes ACE Interaction to break, contact the developer and ask them to support the CBA XEH. They can contact CBA Devs for help.'
Oooo nice. CBA have released a fix for this - there's an optional PBO in CBA (cba_enable_auto_xeh.pbo) that apparently adds interaction for all 3rd party vehicles. All we have to do is throw it in with the 3CB Config. Will do until mod authors pull their socks up.
Tosin perään tulee kommentti:
Nope happened twice in vanilla HEMPTs so that arguments out.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Tehtävätiimin Threadi
Tarvittas varmaan joku merkintätapa sille että onko Amedikissä käytössä Advanced wounds vai ei.
Re: Tehtävätiimin Threadi
Miksi?Tuntematon wrote:Tarvittas varmaan joku merkintätapa sille että onko Amedikissä käytössä Advanced wounds vai ei.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
- Tuntematon
- Posts: 2291
- Joined: 19 May 2015, 15:29
- Location: Valkeakoski
- Contact:
Re: Tehtävätiimin Threadi
Muuttaa pelaamista aika paljo jos haavat ei voi avautua. Pystyy esim käyttämään mitä tahansa bandagea mihinkä tahansa haavaan ilman sitä pelkoa että se nopeuttaisi haavan repeämistä. Myös jos advanced wounds on päällä niin haava pitäisi vielä ommella/leikata kuntoon Surgical Kitillä jotta haavan repeämis vaara poistuisi kokonaan.
Eli käytännössä.
(ei Advanced woundsia) (tämän voi hoitaa ryhmän CLS yksin)
Kun otat osumaa niin sut voidaan pistää oikeastaan millä tahansa bandagella kasaan(väärä vaatii vain useamman) ja heittää morffiinit/epit -> Takaisin sotiin
(Advanced wounds päällä) (vaatii vähintään Medic/Paramedic joka pystyy käyttää Surgical Kittiä )
Kun otat osumaa niin joudut tarkasti muistamaan/katsomaan ohjeista mikä bandage on paras minkätyyppiseen haavaan(oikea bandage vähentää repeytymis vaaraa). Tämän jälkeen joudut joko odottamaan tai siirtymään missä joukkueen medic/paramedic on (tällä matkalla haava voi siis avautua uudestaan) ja hänen pitää ommella tämä haava mikä on bandagella laitettu kasaan niin lopullisesti umpeen joka poistaa uudelleen avautumis vaaran -> Jos medic ei tullut sun luokse niin olet oletettavasti joutunut palaamaan pidemmän matkan etulinjasta poispäion medikin luokse joten olet hukannut oman ryhmän jne.
Tämä on siis oikeastaan Bmedikin ja Amedikin välimalli jossa on Amedikin ominaisuuksia mutta helpotettuna.
Toivottavasti teen jotain järkeä näin puoliunessa.
Eli käytännössä.
(ei Advanced woundsia) (tämän voi hoitaa ryhmän CLS yksin)
Kun otat osumaa niin sut voidaan pistää oikeastaan millä tahansa bandagella kasaan(väärä vaatii vain useamman) ja heittää morffiinit/epit -> Takaisin sotiin
(Advanced wounds päällä) (vaatii vähintään Medic/Paramedic joka pystyy käyttää Surgical Kittiä )
Kun otat osumaa niin joudut tarkasti muistamaan/katsomaan ohjeista mikä bandage on paras minkätyyppiseen haavaan(oikea bandage vähentää repeytymis vaaraa). Tämän jälkeen joudut joko odottamaan tai siirtymään missä joukkueen medic/paramedic on (tällä matkalla haava voi siis avautua uudestaan) ja hänen pitää ommella tämä haava mikä on bandagella laitettu kasaan niin lopullisesti umpeen joka poistaa uudelleen avautumis vaaran -> Jos medic ei tullut sun luokse niin olet oletettavasti joutunut palaamaan pidemmän matkan etulinjasta poispäion medikin luokse joten olet hukannut oman ryhmän jne.
Tämä on siis oikeastaan Bmedikin ja Amedikin välimalli jossa on Amedikin ominaisuuksia mutta helpotettuna.
Toivottavasti teen jotain järkeä näin puoliunessa.
- Personal Aid Kit ja Surgical kit[+] Spoiler
- Eri bandage tyyppien tehokkuus[+] Spoiler
Re: Tehtävätiimin Threadi
Kylläpä on harmillinen tuo a-medical, tuo mainiota syvyyttä pelaamiseen medicinä, mutta kun nuo "säännöt" on vaan vedetty aivan hatusta ja niillä ei sit kuitenkaan ole reaalimaailman kanssa mitään tekemistä.
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö