ACRE2 Testi #2 KE 17.06.2015
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Eikös nuo korjaamiset ole nykyisin tehtävän tekijän vastuulla?
Lisäksi acre tulisi testata jossain isossa eventissä, esim tuleva 60vs60 ennekuin sen toimivuudesta voidaan olla varmoja.
Arma2 meillä oli acren kanssa ongelmia n100 pelaajan eventeissä.
Lisäksi acre tulisi testata jossain isossa eventissä, esim tuleva 60vs60 ennekuin sen toimivuudesta voidaan olla varmoja.
Arma2 meillä oli acren kanssa ongelmia n100 pelaajan eventeissä.
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Aspirant hyvä, käy edes vilkaisemassa sitä Wikiä. Ymmärrät kyllä kun luet miksi.
Tehtävien korjaus on tehtäväntekijän vastuulla. Pointtini on että kauhean monta tehtäväntekijää ei varmasti kiinnosta kahteen otteeseen kaikkia tehtäviään korjata modinvaihdoksen takia, sama pätee tehtäväntarkastajiin.
Siksi joko lisätään ACRE2 pian, tai vasta vuoden kuluttua, kun löytyy innokkaita käymään sellainen korjaushelvetti läpi.
Tämä testi pidetään nyt jotta aikaa ja siten tehtäväntekijöiden vaivaa ei hukkaantuisi
Tehtävien korjaus on tehtäväntekijän vastuulla. Pointtini on että kauhean monta tehtäväntekijää ei varmasti kiinnosta kahteen otteeseen kaikkia tehtäviään korjata modinvaihdoksen takia, sama pätee tehtäväntarkastajiin.
Siksi joko lisätään ACRE2 pian, tai vasta vuoden kuluttua, kun löytyy innokkaita käymään sellainen korjaushelvetti läpi.
Tämä testi pidetään nyt jotta aikaa ja siten tehtäväntekijöiden vaivaa ei hukkaantuisi
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Kuinka paljon heikommat ACREn reppuradiot on verrattuna TFR? Kun TFRssä ei vehicle rackkejä tarvitse yhtään.Aspirant wrote:Ette vielä vastannu kysymykseeni, että onko ajoneuvoissa radioita tällä hetkellä?
Ilmeisesti ei? siis jokaiselle assetti henkilölle tulisi lisätä oma reppuradio, joka on WIP tilassa...?
Eikö voitaisi odottaa ACRE2 testien kanssa että saavat valmiit pitkänmatkan - + ajoneuvo -radiot?
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Joidenkin mielestä tämä on parempi mutta ainakin minusta TFR kuulostaa tarpeeksi hyvältä että sen takia kannattais vaihtaa.- Provides realistic sounding radio and direct voice communications for ArmA3
Lisää laskentaa ja scripti helvettiä. Kuulostaa hyvältä. Lisäksi 99 prosentille jos radio ei kuulu tehtävä on perseestä niin kuin se yleensä onkin.- Signal loss and degradation is done using REAL WORLD ITU Terrain loss modeling and signal propagation techniques. We model everything from mapping terrain and creating loss maps to the antenna's, power and frequencies of the radios
Mitä uutta TFR:ään verrattuna?- 'Regular' talking can travel over 100 meters in ideal terrain
Taas pirusti lisää laskentaa ja scriptiä. Toimiiko edes?- Direct speaking occlusion, buildings and objects block your voice
Lisää laskentaa ja sciptiä. En pelaa cooppia mutta oon kuullu huhua että AI tappaa aika tehokkaasti jo muutenkin.- AI direct speaking detection; AI can also hear you talking and alert to you
Haluan pelata armaa ja puhua radioon helposti. Jos haluan pelata radio simulaattori 2015:sta en pelaa armaa. Argumentiksi en todellakaan hyväksy että "voit puhua helposti kun laitat radion kuntoon". Miksi pitää säätää ensin vitusti radiota jotta se toimii kun TFR laittaa sen heti toimimaan. Puhumattakaan scripti helvetistä.- All radios are modeled and SIMULATED to their real world counterparts
TFR?- Easy to use, only a few buttons are required to play
Ehkä ainoa varteenotettava ominaisuus jota TFR ei tarjoa.- Babel feature & Radio configurations allows for immersive TVT and brings radios/communication in as a gameplay mechanic
Ei vaikuta meidän peleihin.- Extensive and documented API and example set for easy use
Mitä vähemmän milsim sen parempi.- Template setups for milsim community operations
Laskentaa, sciptiä. Toimiiko?- All vehicles have realistic attenuation, meaning different positions hear inside/outside differently.
Eroa TFR?- Vehicle intercom system; Vehicles with intercoms automatically have crew communicate with them
Myös TFR.- In-game speakers; you can put your radio on 'speaker' mode and everyone can listen. If you drop the radio, it keeps playing!
Myös TFR.- Multiple Push-To-Talk keys, for assigning different radios to different hotkeys
???- Preset naming and descriptions for radios that support it. Includes name showing in hints
Yhteenvetona mitä muuta kuin babelin acre tarjoaa TFR verrattuna? Aikasempi acre ei toiminut suurella pelaaja määrällä niin miten tämä on parantunut? Henkilökohtaisesti näen acressa ennemmän miinuksia kuin plussia mitä se toisi peleihin.
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Parempi äänenlaatu, ympäristön vaikutus ääneen ja tuo Babel on tosiaan ne isoimmat erot. Niinkuin tuossa jo luettelit.ilee wrote: Yhteenvetona mitä muuta kuin babelin acre tarjoaa TFR verrattuna?
Toimivuuttahan tässä nyt yritetään testata. Mikset voi vain avoimin mielin mennä kokeilemaan sitä lauantaina ja sitten päättää mitä mieltä olet?Aikasempi acre ei toiminut suurella pelaaja määrällä niin miten tämä on parantunut? Henkilökohtaisesti näen acressa ennemmän miinuksia kuin plussia mitä se toisi peleihin.
Ja korjaisin tuota sinun sanomista vielä siten että, aikaisempi ei toiminut meillä kun pelattiin silloin suurella pelaajamäärällä. Muilla yhteisöillä ei ollut ACREn kanssa mitään ongelmia vaikka heillä oli pelaajamäärätkin suuremmat. Asiaan varmasti vaikutti server FPS 0-4 joka meillä oli niissä arma 2 Tvt tapahtumissa.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Tai venäläisillä tai muillakaan jotka bissin foorumi ketjuun asiasta raportoi...Bummeri wrote: Ja korjaisin tuota sinun sanomista vielä siten että, aikaisempi ei toiminut meillä kun pelattiin silloin suurella pelaajamäärällä.
Oon kuullu joskus jostain että TFR kehitys lähti alunperin siitä kun acre ei toiminut isoilla pelaaja määrillä.
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Valitettavasti meidän viikkopelit eivät ole riittävän isot, jotta voisi todentaa toimivuuden...
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
LUE SE WIKI!:Aspirant wrote:Valitettavasti meidän viikkopelit eivät ole riittävän isot, jotta voisi todentaa toimivuuden...
Meidän aikaisemmat ongelmat A2:n aikana oli nimenomaan meidän ongelmia. Minulle on vakuutettu että ne korjattiin aikanaan, AFI:n on vain jäänyt joku haamu elämään että "Muinaisen historian hämärissä kun käytettiin vielä ACRE:a meillä oli ongelma jossa Noubernou ei suostunut meitä auttamaan". Ocelot vakuutti minulle että tämä on vääristynyt kuva tapahtumista ja että muilla yhteisöillä ei ollut silloin samoja ongelmia.ACRE2 is tested by UnitedOperations.Net. They run test/pre-release builds of ACRE2 regularly prior to public release. Their playerbase consists of an average 30+ players every single day, peaking at 120 players for over 8 hours a day on weekends, every single weekend. These numbers are not exaggerated, you can view their server tracker on gametracker.com. Consistent regularly gameplay occurs Friday-Sunday for approximately 6-8 hours with 100+ players using ACRE2 all on the same server, in game, with real missions and AI.
This playtesting allows us to guarantee that ACRE2 supports, without glitches, 120+ player scenarios.
Tottakai ACRE2 on eri modi, ja sen raskautta suurilla pelaajamäärillä tuleekin testata. Jos viikkopeleihin ei saada tarpeeksi suuria, niin testataan toivottavasti tulevaisuudessa myös isossakin eventissä.
Se, että ACRE2:sta on playtestattu 120+ pelaajalla toimivasti kuitenkin riittää minulle vakuudeksi, että jos se ei meillä jostain syystä 120 pelaajalla toimi, on ongelma meidän päässä, eikä modintekijän. Lähdetään nyt testaamaan ensialkuun mitä ihmisille tulee fiiliksiä ACRE:lla pelaamisen JÄLKEEN. Ei tätä afissa niin tutuksi tullutta "Kaikki uusi on varmasti paskaa antakaa minun olla rauhassa aikakapselissani missä kaikki on hyvin"-ajattelua.
Kun ACRE2:sta testailtiin Ocelotin ja Tonton kanssa sen mentyä publaksi, esitin samankaltaisia argumentteja. Väitin Tontolle, että tällaisen modin lisääminen repoon on liian milsim-näpertelyä meidän peleihin. Pidän TFR:n yksinkertaisuudesta, ja monista sen ominaisuuksista. Olin vielä kuukausi sitten vahvasti ACRE:n käyttöä vastaan, vaikken ollut sitä testannut.ilee wrote: Haluan pelata armaa ja puhua radioon helposti. Jos haluan pelata radio simulaattori 2015:sta en pelaa armaa. Argumentiksi en todellakaan hyväksy että "voit puhua helposti kun laitat radion kuntoon". Miksi pitää säätää ensin vitusti radiota jotta se toimii kun TFR laittaa sen heti toimimaan. Puhumattakaan scripti helvetistä.
Tässä ACRE2:n kanssa nyt vähän aikaa pelleiltyäni voin tosiaan vakuuttaa, että:
1. ACRE2 on yhtä yksinkertainen ellei yksinkertaisempi kuin TFR normijantterin, ryhmänjohtajan, ja joukkueenjohtajan kannalta. Itse asiassa kaikkien kannalta. Edes arma2-ajoilta tuttua 148:n "Säädä teho korkeammalle koska haista vittu" joka piti tehdä joka pelin alussa ei ole enää modissa. Ainoa asia mitä pelissä jää tehtäväksi (ellei tosiaan ihan tahtomalla tahdo radionörtteillä ja säädellä asetuksia), on kanavan ja volyymin vaihto.
2. ACRE2 kuulostaa paremmalta. Tämä on vain fakta. Radioäänet, se ettei radiossa voi kuulla kahta ihmistä samaan aikaan, ja lokaalipuhe kuulostavat kaikki paremmalta kuin TFR:ssä.
3. Babel on helvetin hyvä ja hieno ominaisuus. Ei siitä muuta.
4. Signaalin heikentymisen maaston takia saa pois päältä. Jos on tarvis, sen saa pois päältä. Mistä siis itku?
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Itketään tai nauretaan sitten lauantaina yhdessä.
SILLOINHAN ASIA AVAUTUU...
Testata mehän vaan ajoitaan ja jos se todetaan hyväksi se lisätään ennen kuin meillä on 100 tehtävää korjattuna TFR:llä.
Jos se on huonompi kuin TFR jatketaan kuten ennenkin.
SILLOINHAN ASIA AVAUTUU...
Testata mehän vaan ajoitaan ja jos se todetaan hyväksi se lisätään ennen kuin meillä on 100 tehtävää korjattuna TFR:llä.
Jos se on huonompi kuin TFR jatketaan kuten ennenkin.
"In any moment of decision, the best thing you can do is the right thing,
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."
-Theodore Roosevelt
the next best thing is the wrong thing, and the worst thing you can do is nothing."
-Theodore Roosevelt
Re: ACRE2 Testi LA 13.06.2015
Laitanpa tänne ihan huomista varten, eli muistakaa ottaa se 'Task Force ArmA 3 Radio" plugin pois päältä ja laittaa ACRE2 plugin päälle sieltä TeamSpeakin Plugins valikosta.
Ja palautetta epävirallisissa pelaamani yhden tehtävän tiimoilta:
- Radion voluumi aivan liian matala. En tiedä saako tätä muutettua, mutta itellä pelin äänet 25% ja ACRE 2 radiot kuulu juuri ja juuri (radion voluumi oli 100%)
- Ihme napsetta piti radiot. Joillain vain alussa, mutta itellä pitkin tehtävää. Helvetin häiritsevää. Tuli mieleen, että oliko kaikilla tehtävään osallistuneilla arman oma VOIP nappula disabloitu? TFR tämän ignooraa vaikka olis päällä, mutta mites ACRE 2?
Ja palautetta epävirallisissa pelaamani yhden tehtävän tiimoilta:
- Radion voluumi aivan liian matala. En tiedä saako tätä muutettua, mutta itellä pelin äänet 25% ja ACRE 2 radiot kuulu juuri ja juuri (radion voluumi oli 100%)
- Ihme napsetta piti radiot. Joillain vain alussa, mutta itellä pitkin tehtävää. Helvetin häiritsevää. Tuli mieleen, että oliko kaikilla tehtävään osallistuneilla arman oma VOIP nappula disabloitu? TFR tämän ignooraa vaikka olis päällä, mutta mites ACRE 2?