Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Kannattaa yrittää saada enemmän näkyvyyttä tälle, sillä uskon että kiinnostuneita on varmasti enemmän kun se 5-6...
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
+1Soppa wrote: Olen myös pitkään kuuluttanut että AI:n sekaan kun lisää muutaman ihmispelaajan ns. roolipelaamaan (ei tapporamboilemaan) niin mielenkiinto AI tehtävissäkin nousee ihan toiselle tasolle.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Mukana ollaan millon ehditään.
Kakkosen puolellahan tätä tuli harrastettua välillä ilman että juuri kukaan tiesi. Aar? ja spektaattori joskus paljastivat ja rikkoivat illuusion supressaavasta älykkäästä AI:sta ja hiljaisten hetkien/odottelun vähyydestä. Muutaman kerran kyllä oma arviointikykykin petti kun katseli miten arcademaista cooppia sillon pelattiin ja teki mieli rokottaa virheistä jotka olisivat olleet todellisemmassa ympäristössä tuhoisia. No näitähän tehdään edelleen joten vaihtelua kaivataan. Zeus ja pari rope-ihmispelaajaa eivät korvaa toisiaan.Soppa wrote: Olen myös pitkään kuuluttanut että AI:n sekaan kun lisää muutaman ihmispelaajan...
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Ja itse vartin myöhässä paikalle....
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Palaveri, "vapaa keskustelu", saatiin pidettyä. Kommentteja, ideoita, palautetta, kaikkea tuli ja kaiken kaikkiaan erittäin positiivista. Mielenkiintoa löytyy. Tästä on hyvä jatkaa. Aiheeseen liittyvää materiaaliin saa linkin kysymällä. En yleisesti linkitä mitään, ja toivon ettei kukaan linkin saaneista myöskään jaa sitä eteenpäin.
Ensimmäistä pelikertaa pyritään saamaan 1-2 viikon aikana, riippuen kuinka saadaan tehtävää muokkailtua. Mahdollinen yllätys avaus ensi viikolle, katsotaan miten ehtii/onnistuu...
Ensimmäistä pelikertaa pyritään saamaan 1-2 viikon aikana, riippuen kuinka saadaan tehtävää muokkailtua. Mahdollinen yllätys avaus ensi viikolle, katsotaan miten ehtii/onnistuu...
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Ilmaisen täten kiinnostukseni.
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Kiinnostaa ehdottomasti!
Itsellä on tässä viime aikoina pelailut AFI:ssa jääneet aika minimiin koska viikkopelit on pelkkää TvT:tä tai juosten kustua cooppia jonka aikana jengi huutaa naama punaisena, että coopit on perseeestä koska TvT:tä. Eli joo, kiinnostaa aivan ehdottomasti rauhassa ja ajan kanssa toteutettu cooppipelailu. Jotain tehtävääkin voisin mahdollisesti tuollaiseen tarkoitukseen kyhäillä.
Tosin kun pitkistä tehtävistä on kyse, pitää taas ottaa puheeksi se mielipiteitä jakava juttu, eli respa. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitkiin ja monivaiheisiin tehtäviin tarvitaan ehdottomasti jonkinlainen respa. Ei juurikaan edes pelaajaviihtyvyyden takia, vaan ihan puhtaasti sen takia, että muuten joukkojen taistelukyky tyrehtyy ihan liian nopeasti, AI:ta vastaan kun koko ajan tulee jonkin verran hävikkiä. Itse näkisin, että tällaisiin peleihin voisi sopia hyvin joku sellainen systeemi, että medic paikkaa pikkuhaavat, kirurgi isot (eli käytännössä herättää takasin henkiin). Tai joku sellainen systeemi, että jokainen kentältä pois haettu kaatunut antaa yhden tai kaksi respa-tikettiä. Tai miksei molemmat.
Itsellä on tässä viime aikoina pelailut AFI:ssa jääneet aika minimiin koska viikkopelit on pelkkää TvT:tä tai juosten kustua cooppia jonka aikana jengi huutaa naama punaisena, että coopit on perseeestä koska TvT:tä. Eli joo, kiinnostaa aivan ehdottomasti rauhassa ja ajan kanssa toteutettu cooppipelailu. Jotain tehtävääkin voisin mahdollisesti tuollaiseen tarkoitukseen kyhäillä.
Tosin kun pitkistä tehtävistä on kyse, pitää taas ottaa puheeksi se mielipiteitä jakava juttu, eli respa. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitkiin ja monivaiheisiin tehtäviin tarvitaan ehdottomasti jonkinlainen respa. Ei juurikaan edes pelaajaviihtyvyyden takia, vaan ihan puhtaasti sen takia, että muuten joukkojen taistelukyky tyrehtyy ihan liian nopeasti, AI:ta vastaan kun koko ajan tulee jonkin verran hävikkiä. Itse näkisin, että tällaisiin peleihin voisi sopia hyvin joku sellainen systeemi, että medic paikkaa pikkuhaavat, kirurgi isot (eli käytännössä herättää takasin henkiin). Tai joku sellainen systeemi, että jokainen kentältä pois haettu kaatunut antaa yhden tai kaksi respa-tikettiä. Tai miksei molemmat.
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Medevac käyttöön, säädetään vain niin ettei kuole. Eli isoissa haavoissa pitää kuljettaa baseen parannettavaksi.
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Eiköhän tuo ole taas täysin tehtävä kohtaista
Medevac sinänsä toimii pelityyliä miettien, toisaalta medevac imee sitä miesvoimaa jolla sais enemmän taistelevia osia.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Masochist Mayhem ( COOP LOVERS <3)
Itse olen medevacia/ei-kuole -systeemiä vastaan, tuntuu varsin järjettömältä jäädä ydinaseen vieressä räjähtämisen jälkeen odottamaan sitä että joku kantaa medevacille. Mielummin suoraan vaan se respa ja asiallinen täydennysten kuljetus.
Advanced medical sytemin myötä kuitenkin varmaan jonkinlainen medevac (siis nyt normaalitilanteessa EI KUOLLEILLE) järjestää, koska veri jääkaapissa jne. Tämä on pelkkää plussaa
Advanced medical sytemin myötä kuitenkin varmaan jonkinlainen medevac (siis nyt normaalitilanteessa EI KUOLLEILLE) järjestää, koska veri jääkaapissa jne. Tämä on pelkkää plussaa
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3