ARMA 3 modikeskustelu

User avatar
JP-9000
Posts: 464
Joined: 08 Aug 2013, 10:51

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JP-9000 »

Furean wrote:http://forums.bistudio.com/showthread.p ... le-Release

Pitäisköhän pistää testirepo pystyyn josta löytyy tuo + ACE3?
Mitä niin oleellista ACRE2 tarjoaa, että sen takia kannattaisi lähteä rikkomaan toimivaa pakkaa?
Furean
Posts: 650
Joined: 26 Jul 2013, 18:14

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Furean »

En ehdota lisäystä, vain kokeilua.
User avatar
Tonto-
Posts: 1051
Joined: 31 Aug 2013, 19:17

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Tonto- »

Feature list
-Accurate simulations of AN/PRC-343, AN/PRC-77, AN/PRC-148, AN/PRC-117F, AN/PRC-152.
-Real time voice occlusion for world objects, including buildings.
-Babel language system that allows you to implement virtual languages on other players.
-Multi-channel audio, allowing people on the radio to be heard locally as well.
-Radios with external speakers.
-Highly detailed radio signal simulation.
-Increased performance and stability.
-A highly customizable and documented framework for the creation of radios.
-A highly customizable and documented framework for implementing different game modes (persistent world, replays, logging, external data storage, external radio control).
-Customizable sound configs that allow traditional patching of sounds played in ACRE via Arma addons.
-Customizable radio presets, allowing groups to define radio presets in additional addons for mission makers to take advantage of (also see the F3 framework).
-Enhanced and easily configurable vehicle sound occlusion and intercoms.

TFRää paremmaksi on kyllä vaikea laittaa, mutta ominaisuuksiensa puolesta ACRE vaatii ehdottomasti testailua. ACE3 ja ACRE olisi ihan jännät kyllä saada testiservulle päälle. :mrgreen: ;)
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Bummeri
Posts: 3009
Joined: 09 Nov 2013, 14:35

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Bummeri »

Furean wrote:En ehdota lisäystä, vain kokeilua.
Tietenkin se täytyy nyt testata kunse on kerta pihalle saatu. Nythän siihen on paras vaihtaa jos niin päätetään tehdä, kun tehtäviä täytyy kuitenkin korjailla.
Castor wrote:Vaihtoehto STHudlle:
http://www.armaholic.com/page.php?id=28761
Tärkein elikkä se lista pelaajista ja väreistä puuttuu.
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Nummi »

Bummeri wrote:
Castor wrote:Vaihtoehto STHudlle:
http://www.armaholic.com/page.php?id=28761
Tärkein elikkä se lista pelaajista ja väreistä puuttuu.
Myöskin kaikkien oman puolen pelaajien näyttäminen hudissa tuntuu tarpeettomalta, eikös se oman ryhmän näyttäminen siinä hudissa ole juurikin ideaalitilanne, koska siitä ryhmässä oltaisiin eniten tietoisia? Vieraan ryhmän porukka oman keskellä kuuluukin aiheuttaa pientä hämminkiä.
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
Castor
Posts: 1448
Joined: 01 Aug 2013, 13:51
Location: Hämeenlinna

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Castor »

kunhan ajatuksena heitin, vähän sama kuin toi ACRE/TFR keskustelu, uutta kannattaa aina ainakin harkita.
User avatar
Aspirant
Posts: 1029
Joined: 28 Sep 2013, 10:20

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Aspirant »

koska ensimmäinen laskuvarjohyppäämisen mahdollistava modi ei mielyttänyt tehtävätiimiä, niin ehkä tämä kelpaisi?

http://forums.bistudio.com/showthread.p ... achute-Mod

Ilman jotain modia/scriptiä, on laskuvarjohyppääminen ja pitkäradio = mahdoton yhtälö, tämä problematiikka huomattiin jo saunatyynyn tehtävässä.
Temppa
Posts: 699
Joined: 30 Jan 2014, 07:33

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Temppa »

Mä laitoin ammuslaatikko pudotuksen lentäjälle, sieltä löytyy pitkä ja muut tarvittavat. Tuo modi ei hissiin vaadi lentäjää? En saa tällä tabletilla auki sitä. Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan. Valitettavasti huomenna pitää tulla takaisin.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by JoneKone »

Ahteri wrote: Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan.
Pictures, or... ;)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Post by Keneraali »

Mitäänhän en tiedä mutta servullä pyörivässä BMR Insurgency tehtävässä, jota Castor on muokkaillu niin on mahdollista hypätä pitkänradion kanssa laskuvarjolla. Siinä ilmeisesti scripti joka laittaa repun äijän etupuolelle, oikein kivan näköinen ja toimiva. Taisi olla Castorin laittama, ettei vanilla Insussa ollut?
Post Reply