Mitä niin oleellista ACRE2 tarjoaa, että sen takia kannattaisi lähteä rikkomaan toimivaa pakkaa?Furean wrote:http://forums.bistudio.com/showthread.p ... le-Release
Pitäisköhän pistää testirepo pystyyn josta löytyy tuo + ACE3?
ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Re: ARMA 3 modikeskustelu
En ehdota lisäystä, vain kokeilua.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Feature list
-Accurate simulations of AN/PRC-343, AN/PRC-77, AN/PRC-148, AN/PRC-117F, AN/PRC-152.
-Real time voice occlusion for world objects, including buildings.
-Babel language system that allows you to implement virtual languages on other players.
-Multi-channel audio, allowing people on the radio to be heard locally as well.
-Radios with external speakers.
-Highly detailed radio signal simulation.
-Increased performance and stability.
-A highly customizable and documented framework for the creation of radios.
-A highly customizable and documented framework for implementing different game modes (persistent world, replays, logging, external data storage, external radio control).
-Customizable sound configs that allow traditional patching of sounds played in ACRE via Arma addons.
-Customizable radio presets, allowing groups to define radio presets in additional addons for mission makers to take advantage of (also see the F3 framework).
-Enhanced and easily configurable vehicle sound occlusion and intercoms.
TFRää paremmaksi on kyllä vaikea laittaa, mutta ominaisuuksiensa puolesta ACRE vaatii ehdottomasti testailua. ACE3 ja ACRE olisi ihan jännät kyllä saada testiservulle päälle.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-Accurate simulations of AN/PRC-343, AN/PRC-77, AN/PRC-148, AN/PRC-117F, AN/PRC-152.
-Real time voice occlusion for world objects, including buildings.
-Babel language system that allows you to implement virtual languages on other players.
-Multi-channel audio, allowing people on the radio to be heard locally as well.
-Radios with external speakers.
-Highly detailed radio signal simulation.
-Increased performance and stability.
-A highly customizable and documented framework for the creation of radios.
-A highly customizable and documented framework for implementing different game modes (persistent world, replays, logging, external data storage, external radio control).
-Customizable sound configs that allow traditional patching of sounds played in ACRE via Arma addons.
-Customizable radio presets, allowing groups to define radio presets in additional addons for mission makers to take advantage of (also see the F3 framework).
-Enhanced and easily configurable vehicle sound occlusion and intercoms.
TFRää paremmaksi on kyllä vaikea laittaa, mutta ominaisuuksiensa puolesta ACRE vaatii ehdottomasti testailua. ACE3 ja ACRE olisi ihan jännät kyllä saada testiservulle päälle.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ja ennemmin lyödä lyötyy kuin joutuu sen kenkiin - lajin luonto vai ajan henki?
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Tietenkin se täytyy nyt testata kunse on kerta pihalle saatu. Nythän siihen on paras vaihtaa jos niin päätetään tehdä, kun tehtäviä täytyy kuitenkin korjailla.Furean wrote:En ehdota lisäystä, vain kokeilua.
Tärkein elikkä se lista pelaajista ja väreistä puuttuu.Castor wrote:Vaihtoehto STHudlle:
http://www.armaholic.com/page.php?id=28761
"Dataa on saatava." -DataNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
"Toteutus on pilalla, pelkkää paskaa tilalla." -MyösNummi
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Myöskin kaikkien oman puolen pelaajien näyttäminen hudissa tuntuu tarpeettomalta, eikös se oman ryhmän näyttäminen siinä hudissa ole juurikin ideaalitilanne, koska siitä ryhmässä oltaisiin eniten tietoisia? Vieraan ryhmän porukka oman keskellä kuuluukin aiheuttaa pientä hämminkiä.Bummeri wrote:Tärkein elikkä se lista pelaajista ja väreistä puuttuu.Castor wrote:Vaihtoehto STHudlle:
http://www.armaholic.com/page.php?id=28761
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
kunhan ajatuksena heitin, vähän sama kuin toi ACRE/TFR keskustelu, uutta kannattaa aina ainakin harkita.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
koska ensimmäinen laskuvarjohyppäämisen mahdollistava modi ei mielyttänyt tehtävätiimiä, niin ehkä tämä kelpaisi?
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... achute-Mod
Ilman jotain modia/scriptiä, on laskuvarjohyppääminen ja pitkäradio = mahdoton yhtälö, tämä problematiikka huomattiin jo saunatyynyn tehtävässä.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... achute-Mod
Ilman jotain modia/scriptiä, on laskuvarjohyppääminen ja pitkäradio = mahdoton yhtälö, tämä problematiikka huomattiin jo saunatyynyn tehtävässä.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Mä laitoin ammuslaatikko pudotuksen lentäjälle, sieltä löytyy pitkä ja muut tarvittavat. Tuo modi ei hissiin vaadi lentäjää? En saa tällä tabletilla auki sitä. Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan. Valitettavasti huomenna pitää tulla takaisin.
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Pictures, or...Ahteri wrote: Ja terveisiä altikselta, makaan aurinko tuolilla ja otan olutta ja surffaan.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: ARMA 3 modikeskustelu
Mitäänhän en tiedä mutta servullä pyörivässä BMR Insurgency tehtävässä, jota Castor on muokkaillu niin on mahdollista hypätä pitkänradion kanssa laskuvarjolla. Siinä ilmeisesti scripti joka laittaa repun äijän etupuolelle, oikein kivan näköinen ja toimiva. Taisi olla Castorin laittama, ettei vanilla Insussa ollut?