Tehtäväidea - Generation Kill
Tehtäväidea - Generation Kill
Kuvaus tehtävästä:
Cooperative. Joku +30-40 pelaajaa.
Zargabadissa (tai jossain vastaavassa hiekkamyrsky kaupunkikartassa) on aktivoitunut liikaa insurgency aktiviteettiä viimeaikoina.
USMC/Army joukkueen tehtävänä on siirtyä basesta paikallisen poliisintiloihin, ja ottaa kaupungin vartiointi tehtäväkseen ja samalle selvittää missä insut pitävät päämajaansa ja vallata se.
Pelaajien tarkoitus on varmistaa turvallisuus kaupungissa eikä provosoida paikallisväestöä. Joten tyhjänampuminen ja autoilla kaahailu on forbidden (sanallisesti, ei kannata ruveta mitään scriptejä sotkeen)
Osapuolet ja varusteet:
Pelaajat ovat USMC/USArmy joukkue + EOD tiimi.
Assetteina hummereita ja rekkoja.
AI vihulainen on insuja/isismiehiä
Osapuolien tehtävät:
Pelaajat aloittavat kaupungin ulkopuolelta tukikohdasta.
Käytössä on muutamat hummerit ja rekat.
Ukot rekkoihin ja kohti kaupunkia. Kaupunki vaikuttaa levolliselta siirtymisen aikana. Siviileitä seisoskelee katoilla ja parvekkeilla.
Päästyään poliisiasemalle pelaajat hyppäävät ajoneuvoista, ja ottavat lähipuolustuksen.
Joukkueenjohtaja menee poliisipäällikön juttusille (joku triggeri tarkistaa että kun kymppi on sisällä poliisi asemalla peli luo muutamat taskit kartalle). Tämä aktivoi tehtävän varsinaiset tehtävät jotka pelaajien pitää suorittaa:
#1) Suorittakaa partiointia lähitoreilla ja kortteleissa.
Tunnustelkaa kaupungissa olevaa atmosphereä, älkää provosoiko paikallisväestöäajelemalla hummereilla kuin hullut tai ampumalla turhaa.
(Muutama triggerillä tarkistettu alue että West on present. Alueilla voisi olla pari piilossa olevaa random insua, sekä siviileitä puhaltelemassa muniinsa. Kun triggerien alueilla käyty, taski valmistuu ja raportoitavaa ei juuri jää. Tarvitaan lisää johtolankoja.
#2) Jututtakaa paikallisväestöä
Paikallisväestö tietää paljon mitä kaupungin kulisseissa tapahtuu.
(Voisi olla muutamia valittuja siviilejä (taksikuski, baarimikko, partiopoliisi, reportteri) joilla on AddAction "Talk with Civilan".
Kun joku pelaajat ovat jututtaneet tarpeeksi siviileitä (aktivoineet siviilien addactioneita), unlokkaantuu uusi taski:
==> uusi taski -> #4 tarkistakaa bazaari
#3) Purkakaa havaitut IEDt alueelta
Poliisit ovat löytäneet muutaman IED:n ja eristäneet alueen. Käykää purkamassa ne.
(Muutama miina/tripiwire ym. joita EOD ryhmä voisi käydä purkamassa, tarvinnee ehkä jotain scriptiavustusta?)
#4 Tarkistakaa Bazaari (Aktivoituu vasta kun #2 suoritettu)
Bazaarilla asioi usein insurgencyn yhteyshenkilö, hakekaa hänet laitokselle puhutettavaksi
(Pelaajien pitää löytää bazaarilta se äijä, lyödä rautoihin ACE handcuffeilla ja roudata asemalle.
Joku triggeri tarkistus että kun bazaariäijä on present asemalla aktivoituu task #5)
#5 Hyökätkää IED tehtaalle (aktivoituu vasta kun #4 suoritettu)
Insurgencyt pitävät päämajaansa IED factoryllä kylän ulkopuoella. Insujen yhteysmies antoi koordinaatit. Valmistautukaa taisteluun.
(Pelaajat höökii paikalle ja ampuu kaikki, en tiedä pitääkö scriptillä luoda AI:t IED tehtaalle ettei kukaan käy ampumassa niitä etukäteen.
IED tehtaalla saisi olla reilusti vastarintaa, koska aikaisemmat tehtävät olleet sellaista lämmittelyä. Pari staattista KK pesäkettä, ja teknikaaleja ym kivaa.
Tehtävä päättyy kun taskit valmistuneet.
Pelimies laittaa mukaan vähän randomencountereita, esimerkiksi jossain vesilähteellä tai bensa-asemalla voisi olla joku pieni parin ukon ryhmä AKt tanassa vastassa ym.
Jos halutaan välttämättä lisää slotteja niin voihan kenttään laittaa pari kuljetuskopterislottia roudamaan tavaraa basen ja poliisiaseman välillä? Tai jos halutaan kunnolla kusta muroihin niin vanhakunnon medevac aiheuttamaan itkua.
Kartta ja tehtävä alue:
No mietin alustavasti zargabadia, mutta mikä tahansa aavikkokaupunkikartta käynee. Tehtävää ei tarvitse sen kummemin rajata kun kyseessä kooppi.
Cooperative. Joku +30-40 pelaajaa.
Zargabadissa (tai jossain vastaavassa hiekkamyrsky kaupunkikartassa) on aktivoitunut liikaa insurgency aktiviteettiä viimeaikoina.
USMC/Army joukkueen tehtävänä on siirtyä basesta paikallisen poliisintiloihin, ja ottaa kaupungin vartiointi tehtäväkseen ja samalle selvittää missä insut pitävät päämajaansa ja vallata se.
Pelaajien tarkoitus on varmistaa turvallisuus kaupungissa eikä provosoida paikallisväestöä. Joten tyhjänampuminen ja autoilla kaahailu on forbidden (sanallisesti, ei kannata ruveta mitään scriptejä sotkeen)
Osapuolet ja varusteet:
Pelaajat ovat USMC/USArmy joukkue + EOD tiimi.
Assetteina hummereita ja rekkoja.
AI vihulainen on insuja/isismiehiä
Osapuolien tehtävät:
Pelaajat aloittavat kaupungin ulkopuolelta tukikohdasta.
Käytössä on muutamat hummerit ja rekat.
Ukot rekkoihin ja kohti kaupunkia. Kaupunki vaikuttaa levolliselta siirtymisen aikana. Siviileitä seisoskelee katoilla ja parvekkeilla.
Päästyään poliisiasemalle pelaajat hyppäävät ajoneuvoista, ja ottavat lähipuolustuksen.
Joukkueenjohtaja menee poliisipäällikön juttusille (joku triggeri tarkistaa että kun kymppi on sisällä poliisi asemalla peli luo muutamat taskit kartalle). Tämä aktivoi tehtävän varsinaiset tehtävät jotka pelaajien pitää suorittaa:
#1) Suorittakaa partiointia lähitoreilla ja kortteleissa.
Tunnustelkaa kaupungissa olevaa atmosphereä, älkää provosoiko paikallisväestöäajelemalla hummereilla kuin hullut tai ampumalla turhaa.
(Muutama triggerillä tarkistettu alue että West on present. Alueilla voisi olla pari piilossa olevaa random insua, sekä siviileitä puhaltelemassa muniinsa. Kun triggerien alueilla käyty, taski valmistuu ja raportoitavaa ei juuri jää. Tarvitaan lisää johtolankoja.
#2) Jututtakaa paikallisväestöä
Paikallisväestö tietää paljon mitä kaupungin kulisseissa tapahtuu.
(Voisi olla muutamia valittuja siviilejä (taksikuski, baarimikko, partiopoliisi, reportteri) joilla on AddAction "Talk with Civilan".
Kun joku pelaajat ovat jututtaneet tarpeeksi siviileitä (aktivoineet siviilien addactioneita), unlokkaantuu uusi taski:
==> uusi taski -> #4 tarkistakaa bazaari
#3) Purkakaa havaitut IEDt alueelta
Poliisit ovat löytäneet muutaman IED:n ja eristäneet alueen. Käykää purkamassa ne.
(Muutama miina/tripiwire ym. joita EOD ryhmä voisi käydä purkamassa, tarvinnee ehkä jotain scriptiavustusta?)
#4 Tarkistakaa Bazaari (Aktivoituu vasta kun #2 suoritettu)
Bazaarilla asioi usein insurgencyn yhteyshenkilö, hakekaa hänet laitokselle puhutettavaksi
(Pelaajien pitää löytää bazaarilta se äijä, lyödä rautoihin ACE handcuffeilla ja roudata asemalle.
Joku triggeri tarkistus että kun bazaariäijä on present asemalla aktivoituu task #5)
#5 Hyökätkää IED tehtaalle (aktivoituu vasta kun #4 suoritettu)
Insurgencyt pitävät päämajaansa IED factoryllä kylän ulkopuoella. Insujen yhteysmies antoi koordinaatit. Valmistautukaa taisteluun.
(Pelaajat höökii paikalle ja ampuu kaikki, en tiedä pitääkö scriptillä luoda AI:t IED tehtaalle ettei kukaan käy ampumassa niitä etukäteen.
IED tehtaalla saisi olla reilusti vastarintaa, koska aikaisemmat tehtävät olleet sellaista lämmittelyä. Pari staattista KK pesäkettä, ja teknikaaleja ym kivaa.
Tehtävä päättyy kun taskit valmistuneet.
Pelimies laittaa mukaan vähän randomencountereita, esimerkiksi jossain vesilähteellä tai bensa-asemalla voisi olla joku pieni parin ukon ryhmä AKt tanassa vastassa ym.
Jos halutaan välttämättä lisää slotteja niin voihan kenttään laittaa pari kuljetuskopterislottia roudamaan tavaraa basen ja poliisiaseman välillä? Tai jos halutaan kunnolla kusta muroihin niin vanhakunnon medevac aiheuttamaan itkua.
Kartta ja tehtävä alue:
No mietin alustavasti zargabadia, mutta mikä tahansa aavikkokaupunkikartta käynee. Tehtävää ei tarvitse sen kummemin rajata kun kyseessä kooppi.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Tää on tehty jo yhteen aprilli-eventtiin...
"Kolme-neljä RJtä huutelee samaan aikaan jotain vitun 'broken arrowia' tukiverkkoon ihan Mel Gibsonina..." -Härö
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Aww!
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Järkätään eventtinä 1.4.2018... kuka uskaltaa ilmoittautua?
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Nii oliko se nimeltään vain generation kill (en muista enää kaikkia eventtien nimiä) vai oliko nimenomaan tuo sama tehtävä?
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Nooh, en halua repiä vanhoja haavoja sen enempää auki, mietin vain tuollaista tehtävää ja ajattelin postata ajatuksen foorumeille.
Saatan tehdä jopa itse sen jos joskus joululomilla kerkiän.
Saatan tehdä jopa itse sen jos joskus joululomilla kerkiän.
Friend, were you a hero in the war?' I said 'No...but I served in a company of heroes'."
- Arma Finland
- Arma Finland
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Siis tehtäväideana mitä lueskelin niin oikein hyvä. Kiva saada vähän pitempikestoisia cooppeja ja vaihtelua nykyisiin cooppeihin
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Hyvä ideahan toi on! Eiku toteutukseen.madreizka wrote:Nooh, en halua repiä vanhoja haavoja sen enempää auki, mietin vain tuollaista tehtävää ja ajattelin postata ajatuksen foorumeille.
Saatan tehdä jopa itse sen jos joskus joululomilla kerkiän.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
Re: Tehtäväidea - Generation Kill
Oliskohan mahdollista COTVTnä? ei paljon mutta hieman hyvin valittuja RP-Jonneja