Kuvankaappausketju

User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Kuvankaappausketju

Post by Nummi »

Ennen yllättävää päivänkoittoa, urhea allahin taistelija tarkkailee pelottomasti vihollisen lentävien vaunujen varalta.

Image
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
Arttu
Posts: 93
Joined: 04 Mar 2015, 22:22

Re: Kuvankaappausketju

Post by Arttu »

Bluforin huollon tunnelmia:
Image
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: Kuvankaappausketju

Post by Anssi »

Tarkka-ampujat seuraavat pahaa-aavistamattoman Osasto Kuikan toimia.

Image

"Vihollista lähellä, ryhmä jalkaväkeä ja kaksi vaunua!"

Image
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Clumsy
Posts: 45
Joined: 13 Feb 2015, 19:08

Re: Kuvankaappausketju

Post by Clumsy »

Ronoxilla oli vähän huonompi päivä:

Image
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Kuvankaappausketju

Post by JoneKone »

Awww... voi Ronox. :D Mut pakko sanoa, että kyllä toi maasto ja varusteet vähän altisti Blu on Blu tilanteisiin (vai onks toi nyt red on red :) ).
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
User avatar
Junnu99
Posts: 729
Joined: 29 May 2014, 21:45
Location: Oulu
Contact:

Re: Kuvankaappausketju

Post by Junnu99 »

JoneKone wrote:Awww... voi Ronox. :D Mut pakko sanoa, että kyllä toi maasto ja varusteet vähän altisti Blu on Blu tilanteisiin (vai onks toi nyt red on red :) ).
Vai Green on Green
"Peliporukat saa mennä saunaan ensin, kunhan löylynheittäjä löytyy"
User avatar
KaleRv0
Posts: 33
Joined: 02 Aug 2013, 23:59

Re: Kuvankaappausketju

Post by KaleRv0 »

Clumsy wrote:Ronoxilla oli vähän huonompi päivä:
Ronox oli aika hyvin piilossa kattelemassa mun touhuja. En huomannut ollenkaan.
Olin asettanu räjähteet m113:siin ja kun olin lähdössä pois niin huomasin olan takana jonkun hiippailevan puskissa mun perässä, vedin sitten noscope 180 astetta ohi ronoxista ja ronox ampu takasin hieman tarkemmin. Olin ihan varma että että se oli vihollisen varmistaja joka sihtaili mua selkään.
User avatar
Nummi
Posts: 1589
Joined: 26 Nov 2013, 01:52
Location: Stadi

Re: Kuvankaappausketju

Post by Nummi »

KaleRv0 wrote:
Clumsy wrote:Ronoxilla oli vähän huonompi päivä:
Ronox oli aika hyvin piilossa kattelemassa mun touhuja. En huomannut ollenkaan.
Olin asettanu räjähteet m113:siin ja kun olin lähdössä pois niin huomasin olan takana jonkun hiippailevan puskissa mun perässä, vedin sitten noscope 180 astetta ohi ronoxista ja ronox ampu takasin hieman tarkemmin. Olin ihan varma että että se oli vihollisen varmistaja joka sihtaili mua selkään.
Olisi vaan tarkkaillut SThudia tarkemmin niin ei olisi eksynyt minusta ja Steedusta. :D Kun se lopulta meidät löysi kylästä respan jälkeen ilmoitti se tappaneensa "varmaan 3 omaa" seikkailujensa aikana.

Ilmeisesti ne kuvat osapuolien vaatetuksesta brieffissä on jotenkin pakollisia useille...
Furean wrote:Pitää muistaa, että ruotsalaisethan pani melkein koko Suomen kansaa.
ruoste wrote:Dataa on saatava.
User avatar
JoneKone
Posts: 2502
Joined: 30 Jun 2014, 14:34
Location: Helsinki

Re: Kuvankaappausketju

Post by JoneKone »

Nummi wrote:
KaleRv0 wrote: Ilmeisesti ne kuvat osapuolien vaatetuksesta brieffissä on jotenkin pakollisia useille...
Eikä se aina auta. En nyt tiedä ym. tapauksesta, mutta kun kuulaa tulee tarpeeksi kauan joka suunnasta maastossa jossa et näe kunnolla mitään niin jossain vaiheessa kaikki liikkuva muuttuu viholliseksi (etenkin jos kohteella on nakkipipo päässä ja RPG selässä). :) Eilisen pelin perusteella tuli taas hyvin selväksi se miksi kukaan suurvalta ei ole koskaan vallannut Afganistanin.
"Vihollisen paras ase on oma krh" - Acidizer
TheTaltsi
Posts: 1533
Joined: 14 Nov 2013, 11:14

Re: Kuvankaappausketju

Post by TheTaltsi »

Ronoxhan on suht vanha pelaaja mutta pitänyt afista nyt taukoa, ja ehdottomasti kuvat briiffiin, tehtävän lopussa piti hiipiä 20m päähän vihollista ja kuunnella äänistä että ketä siellä on :ugeek:
Tuntematon wrote:Jälleen kerran jos joku pahoittaa tästä viestistä mielensä niin totean nöyrästi ja autuaasti että ei kiinnosta.
Tohtori Kuolema wrote:Joo on Taltsi IHAN kiva.
Lauri wrote:isä poisti afin pois
Post Reply