WIP: Finmod A3

Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Päivitelty juttuja. Vissiin nyt jo repossa
Logia[+] Spoiler
50abd97 (HEAD -> Release_V1, origin/Release_V1) pkm_v2_mag_co.paa <- tämä antoi virheilmoituksen pkm 3d person viewvissä
2c900ff Fixed weight of the rk62
82c3eb0 Lisätty heitetaskut tetsareihin
6b80f2b Heitetaskun tekstuurit
3c58ea9 PKM tekstuurit
88fd7a8 Liivien konffit kuntoon
7c090bd Fixes for issue reports #3 #16 and #20
51f4135 Fixed Ace interaction mem point
4cfba2c Added indirect hit for kes88 and kes 12
c1ab2e4 Apilas fuse
bbbb103 Fixed contex error for rk and pkm animations
79d02b8 Fixed disapering PKM mags on the vest
a700f8b Added hitting power to 66KES88 And 66KES12
571faaf MG assistant missing PKM mags fixed. Backpack needs to be added. Bugs #4 & #14
75da7bc Missing frags added to some ldr units
57a3d9f ACOG picture fix, bug #9
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Väyrynen
Posts: 141
Joined: 25 Oct 2015, 00:33

Re: WIP: Finmod A3

Post by Väyrynen »

FinModdi Alpha v3 changelog
Korjattu PKM tähtäimen zeroing. Liikkuu niinkuin kuuluisi nytten.
Korjattu jossain liiveissä ilmenevä varjobugi.
Korjattu liuta aseiden ja liivien paino, kantamiskyky ja suojausarvoja.

Kiitos kaikille jotka ovat reportoinut bugeja gittiin.
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: WIP: Finmod A3

Post by Paavo »

FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:

Tehtäväntekijöitä:

- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.

Trailerin kuvaajia:

- Kampanjaa varten on tarkoitus kuvata traileri, joka toimii samalla mainosvideona modille. Tähän tarvitaan videokuvaajia, eli pelaajia joilla on mahdollisuus kuvata tarpeeksi hyvälaatuisilla grafiikoilla videokuvaa pelissä. Kuvaussessioita tulee olemaan 1-2 iltaa lokakuun aikana.
- Editointi keskitetään yhdelle henkilölle, eli kuvattu ja käyttökelpoinen materiaali toimitetaan hänen käyttöönsä.
- Kuvakäsikirjoitus ja trailerin musiikki on valmiina.
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: WIP: Finmod A3

Post by Anssi »

Paavo wrote:FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:

Tehtäväntekijöitä:

- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
Voin toimia tehtäväntekijänä tässä.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Paavo
Posts: 1005
Joined: 26 Jul 2013, 18:17

Re: WIP: Finmod A3

Post by Paavo »

Anssi wrote:
Paavo wrote:FinModin kampanjaa varten tarvittaisiin apuja:

Tehtäväntekijöitä:

- Tarve noin kahdelle tehtäväntekijälle, joilla on osaamista ja ymmärrystä aiheesta, sekä ennen kaikkea aikaa tehdä muutama (2-3 tehtävää) lokakuun aikana.
Voin toimia tehtäväntekijänä tässä.
Loistavaa! Olen yhteydessä.
Miksu
Posts: 124
Joined: 21 Nov 2015, 15:30

Re: WIP: Finmod A3

Post by Miksu »

Vieläkö tarvii apuja? Minäkin voisin ilmoittautua.
Makela
Posts: 899
Joined: 29 Sep 2013, 11:37

Re: WIP: Finmod A3

Post by Makela »

Oletettavasti bugiraportti on laitettukkin jo eteempäin, mutta laitetaan nyt alustavat havainnot liittyen APILAS:n tähtäimien "vituillaan" arvoille:

Havaittu on, että tähtäimessä olevat maalin etäisyyden mittaus kaaret, ovat jokseenkin tarkat, mutta ammus putoaa hitaammin, kuin tähtäimen asteikko kertoo. Lyhyiden testejen ja epävirallisissa viikkopeleissä tehtyjen kokeilujen kautta on heitoksi havaittu, että ammus lentää n. 50m loivemmassa kaaressa.

Miten konpensoin tätä ominaisuutta vastaan?

Näin: jos maali 200m päässä -> tähtää 150m viivalla ja pitäisi osua jokseenkin liki.
Tiedän, siinä viestissä on kirjoitusvirheitä! Mitäs sitten!?
troska
Posts: 36
Joined: 16 Oct 2013, 21:59

Re: WIP: Finmod A3

Post by troska »

Image

Hyvinhän se osuu....

Se on kohdistettu niin että telojen alle kun tähtää niin ossuu.


troska

...
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Alotuspostissa Discord invite, jos tarvitsee ottaa yhteyttä tekijöihin/pysyä jollain tasolla kärryillä mitä tapahtuu
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

Modin ACOGissa bugi, jos depth of field grafiikka-asetus on päällä
Image

Fiksataan 2D vaihtoehdolla kun keretään. Onneksi varsin turha grafiikka-asetus; jos ongelmia peleissä: arvo -> 0
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
Post Reply