WIP: Finmod A3

kaytsu
Posts: 1
Joined: 27 Oct 2014, 09:20

Re: WIP: Finmod A3

Post by kaytsu »

Oma palvelus rynkky RK-95 ois kyllä mukava saada peliin. Fn -pistoolia en juurikaan kaipaa ;).
Paddington
Posts: 16
Joined: 30 Aug 2014, 00:00

Re: WIP: Finmod A3

Post by Paddington »

Arska wrote:Uusi versio Rksta, vielä vanhempi malli. https://dl.dropboxusercontent.com/u/161 ... 0FinMod.7z

Edit: ei siis Hulabin malli, vaan se eka

Arska testasin tuota ja toimii vallan mainiosti. Mikä omasta mielestä hyvä että on tosiaa 7.62 koska ARMA 3:n 5.56 on vähä tehoton vihuihin, tuolla rk:lla lähtee kaveri kylmäks niinku pitää. Toki parantamisen varaa ainaki omasta mielestä tähdätessä, meinaan kun ottaa jyvälle jotain niin ei meinaa muuta nähdäkkään. Tavallaan takatähtäin peittää kaiken, liekö naama liian kiinni siinä tai takatähtäimen reikä liian pieni.
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: WIP: Finmod A3

Post by Anssi »

Paddington wrote: Toki parantamisen varaa ainaki omasta mielestä tähdätessä, meinaan kun ottaa jyvälle jotain niin ei meinaa muuta nähdäkkään. Tavallaan takatähtäin peittää kaiken, liekö naama liian kiinni siinä tai takatähtäimen reikä liian pieni.
Ei millään tavalla oo pelin ongelma, ihan sama ongelma on oikeastikin rk:ssä.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: WIP: Finmod A3

Post by Keneraali »

Kyllä, itsekin testatessa tuli muistot mieleen. Tietenkin oikeasti tähtää niin olis toinen silmä luomassa sitä ympäristön näkemää...
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

ARMAn raudoissa on tosiaan se huono puoli, että toisen silmän luomaa näkökenttää ei voi hyödyntää. Takatähtäimen näkymää voi muokata vain liikuttamalla memory point "eye"ta lähemmäs tai kauemmas taikka muokkaamalla mallia. Koitin hakea eyen paikan isten, että se muodostaisi mahdollisimman oikeaoppisen tähtäyskuvion.

Huomasin juuri että esim VVn voi kiinnittää adapterilla Rk62:den päälle. Käykö sama adapteri muillekin tähtäimille?
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Anssi
Posts: 597
Joined: 21 Feb 2014, 19:43
Location: Vantaa

Re: WIP: Finmod A3

Post by Anssi »

Arska wrote:Huomasin juuri että esim VVn voi kiinnittää adapterilla Rk62:den päälle. Käykö sama adapteri muillekin tähtäimille?
VV:ssä on omat kiskot, jolla se laitetaan kiinni.

EDIT: Enpäs muistakkaan miten se meni, VV saa irti kiskoistaan, mutta siinä ei ole Picatinny kiskoa. Eli ei saa ACOG eikä Aimpointia kiinni.
Last edited by Anssi on 31 Oct 2014, 15:26, edited 2 times in total.
Image[url=steam://friends/add/'.76561197962033881.']Image[/url]
http://www.twitch.tv/berillis
https://www.youtube.com/user/TheBerillis
Arska
Posts: 533
Joined: 30 Sep 2013, 17:09
Location: PKS

Re: WIP: Finmod A3

Post by Arska »

"762 RK 62 VV malliin voidaan liittää valonvahvistin tai optinen tähtäin" PVn sivuilta. Mitä eroja normi rk62?
"10 tonni nii hoidan molemmilta polvilumpiot" -VarjoV3
User avatar
Keneraali
Posts: 823
Joined: 26 Jul 2013, 18:15

Re: WIP: Finmod A3

Post by Keneraali »

Tuo VV malli taitaa olla sellainen mihin on kylkeen porattu reiät kiskon kiinnikkeille. Meidän mopopojilla oli sellaset, taisi olla kuitenkin 7.62 rk62 tp.
User avatar
Annddy
Posts: 382
Joined: 07 Feb 2014, 15:51

Re: WIP: Finmod A3

Post by Annddy »

Meillä ainakin oli ysifemmassa toi sama VV kisko, oletettavasti käy mahdollisesti 62. Mun muistikuvan muistuttaa aikalailla tätä "normi" AK-sivukiskoa jota on airsoft kamppeissa ja sit IRL kun taitaa käydä oikee kisko suoraan noihin, muovikuula vempaloihinkin :D.

Jotankin tyyliin tämä. Muistaakseni kisko on juurikin niin, että siihen ei käy kuin VV tai se oli kiinteänä siinä. Tosin varmaan on ollut tai saisi silleen universaaliksi 20mm RIS-kiskoksi muokattua, mutta koska MILLOG ja PV :D.

http://i244.photobucket.com/albums/gg23 ... erail2.jpg
Paddington
Posts: 16
Joined: 30 Aug 2014, 00:00

Re: WIP: Finmod A3

Post by Paddington »

Anssi wrote: Ei millään tavalla oo pelin ongelma, ihan sama ongelma on oikeastikin rk:ssä.
Pahoittelut epäselvästä tekstistä.
Tarkoitin että kalibeeri 5.56 pelin ongelma. Tuntuu ettei sillä tee mitää. Toivottavasti BIS korjaa tuon tehottomuuden.

Tähtäimestä ja näkemisestä tätä vähän hain. Olis tiekkö vähä enempi käryä mitä tapahtuu ku ympärille kattelee ase tanassa mutta ei vielä tähtäys pohjassa. Toisessa kuvassa sitte ku oikeen pitää jyvällä toki näkökenttä vähä pienenee niinku pitää. Toivottavasti kuva toimii :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1
Post Reply