Page 179 of 180

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 04 May 2019, 18:13
by Bummeri
Tikka wrote:
Villien huhujen mukaan CBA:n settingsit hajoaa päivityksen myötä.
https://github.com/CBATeam/CBA_A3/releases

nyt on sekin korjattu.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 May 2019, 17:50
by Anssi
Arma 2 tehtäviä tutkiessani muistin, että siinä AI huuteli kaikenlaista ja yski yms.

Tämä modi on käännetty myös Arma 3:een:
https://forums.bohemia.net/forums/topic ... g-dsai-a3/

Description:
It gives your and the enemies AI a voice beyond the stale radio messages.
Lisää tietoa[+] Spoiler
Features:
* Ready made scripts for Dynamic Sound AI that is easily modifiable by the end-user.
* Your AI will shout curses at the enemy, tell you when they're reloading, throwing a grenade, engaging, when they're hurt, fleeing or when they've scored a big kill! And much more.
* Works in both SP, client-side MP and server-side MP
* Features English, Arab, Russian, Spanish and german voices
* Can assign voices to all sides (BLUFOR, OPFOR, Independent, Civilian, SideEnemy)
* Easily activated/deactived by mission makers, addon makers or server admins as required, using global variables and config entries (see below for more information)
* Auto-initialization using CBA (fully CBA compatible)

* Factions Auto detection voices for Vanilla, RHS, CUP & IFA. (no need to open mission to add command line but old way works yet see optional below)

* CBA setting to enable or diseable sentences in addon configuration
* No further langage will be added

* Only English voices are extensive, other languages are mostly combat-oriented
* Serverkey included
Lataus ja asennus[+] Spoiler
How it runs:

Works on SP, MP & MP synchronized (if both server and client mod active)

Not allowed:

Any commercial use (monetized servers included)

Download links below:

#1 Sendspace

#2 My Drive

Requirements:

Community Base addons A3

For steam users:

Same version on steam: RUG_DSAI_A3

Advanced installation notes on the BIKI page.

BIKI Page on RUG DSAI
Kävin kokeilemassa modia editorissa ja hyvin toimii. Modi tunnistaa monet unitit automaattisesti ja on helposti säädeltävissä. Sen saa myös pois päältä tehtäväkohtaisesti. Ei vaikuta pelaajiin.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 May 2019, 18:26
by Bummeri
Toi ois varmasti hyvä lisä Cooppeihin ja COTVT.

Testaa jossain tapahtumassa ja sitä kautta valistuneena voidaan ottaa se täysipäiväiseksi.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 23 May 2019, 18:51
by Pjetu

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 03 Oct 2019, 21:05
by Bummeri

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 07 Apr 2020, 23:23
by Lenkka
Advanced Combat Environment 3 (ACE3) versiota 3.13.1 ei ole taidettu ottaa vielä käyttöön. Asia on huomioitu Modi Excellissä punaisella taustavärillä. (alla linkki Exelliin)

https://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?t=1067

Uudessa versiossa Medikaali tekee ison hyppäyksen seuraavalle tasolle lähemmäksi todellisuutta. En tunne vielä modien hankkimiseen liittyvää hankintahinta vs. kova hyöty -arviointiprosessia. Tämä voisi kuitenkin olla harkinnan arvoinen.
Alla olevan linkin kautta pääset katsomaan englannin kielistä videota, jossa esitellään kohtalaisen hyvin uusia 3.13.1 Medikaalin ominaisuuksia. Videolla on vähän hönöilyä, mutta ei liikaa. Adenosiiniin liittyvä hoito-ohjeistus (12:40 alkaen) arveluttaa hieman. Kenttälääkintään syvällisemmin perehtynyt taistelija osaa varmaan ohjata oikeaan suuntaan jos Modi päätetään ottaa käyttöön.

https://www.youtube.com/watch?v=oqZfvVXbmys

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 Apr 2020, 17:12
by Blahh
Tämäkin keskustelu (tavallaan valitettavasti) on nykyään aikalailla discordin puolella.

Kommentoin tänne että uuden ACE medicalin implementointi on prosesissa ja lähitulevaisuutta ainakin testien osalta.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 08 Apr 2020, 18:26
by Tuntematon
Lenkka wrote:Advanced Combat Environment 3 (ACE3) versiota 3.13.1 ei ole taidettu ottaa vielä käyttöön. Asia on huomioitu Modi Excellissä punaisella taustavärillä. (alla linkki Exelliin)

https://armafinland.fi/forum/viewtopic.php?t=1067

Uudessa versiossa Medikaali tekee ison hyppäyksen seuraavalle tasolle lähemmäksi todellisuutta. En tunne vielä modien hankkimiseen liittyvää hankintahinta vs. kova hyöty -arviointiprosessia. Tämä voisi kuitenkin olla harkinnan arvoinen.
Alla olevan linkin kautta pääset katsomaan englannin kielistä videota, jossa esitellään kohtalaisen hyvin uusia 3.13.1 Medikaalin ominaisuuksia. Videolla on vähän hönöilyä, mutta ei liikaa. Adenosiiniin liittyvä hoito-ohjeistus (12:40 alkaen) arveluttaa hieman. Kenttälääkintään syvällisemmin perehtynyt taistelija osaa varmaan ohjata oikeaan suuntaan jos Modi päätetään ottaa käyttöön.

https://www.youtube.com/watch?v=oqZfvVXbmys
Toi päivitys rikkoo meiltä joitakin asioita ja se on tähän asti ollut aika buginen. Tosiaan meillä on prosessi käynnissä jolla korjata ongelmat ja testata asetukset kuntoon

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 04 Sep 2021, 22:13
by Bargo
Laitetaan tänne ettei kukaan näe.
Ihan asiallisen näköinen kartta. 10x10 km, julkaistu 2019 ja päivitelty sen jälkeen ahkerasti.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ovo+Island

Luonnollisesti en ole ladannut saati testannut.

Re: ARMA 3 modikeskustelu

Posted: 05 Sep 2021, 10:09
by Bummeri
Bargo wrote:Laitetaan tänne ettei kukaan näe.
Ihan asiallisen näköinen kartta. 10x10 km, julkaistu 2019 ja päivitelty sen jälkeen ahkerasti.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ovo+Island

Luonnollisesti en ole ladannut saati testannut.
Icebreakerin kartta. Kantsii käydä katsoon pelissä. Hän tekee niitä GTA tyyppisiä kutistettuja maailmoja.